Ansvar og makt

DeletedUser

Guest
Vis det litt bedre da.. og ikkje kom og skyld på oss at folk i bol slutta osv pga core.. det eg reagerte mest på!

Det var DERES valg og DE sa det var på grunn av den svekkede sossiale moralen i BOL. Ja når det kommer mange "fremmede" senkes det sossiale nivået. Det er et faktum, og ingen individuelle spilleres skyld.
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det var DERES valg og DE sa det var på grunn av den svekkede sossiale moralen i BOL. Ja når det kommer mange "fremmede" senkes det sossiale nivået. Det er et faktum, og ingen individuelle spilleres skyld.

DØh, Hadde jeg noen valg kanskje?? Alle vet min og Anto's historie der...

Åja, så dere merga med oss for å prøve å redde den svekkende merk: SOSIALE moralen i BOL? hmm, jahaja..
 

DeletedUser

Guest
Det var DERES valg og DE sa det var på grunn av den svekkede sossiale moralen i BOL. Ja når det kommer mange "fremmede" senkes det sossiale nivået. Det er et faktum, og ingen individuelle spilleres skyld.

Eg hadde ingen valg.. eg har sagt min historie om det der før.. Så det der e berre dumt å ta opp igjen.. ikkje kom og sei det e eg som graver i ting no.
 

DeletedUser

Guest
Det er greit nok. Det som irriterer meg er all utakknemeligheten og sytingen.
Jeg tror ikke det egentlig er noen av dere som følte dere veldig dårlig behandet i BOL.
 

DeletedUser

Guest
Det er greit nok. Det som irriterer meg er all utakknemeligheten og sytingen.
Jeg tror ikke det egentlig er noen av dere som følte dere veldig dårlig behandet i BOL.

Det e ikkje det me har sagt.. for ørten gang! syting, ka e det du drive med no da?
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er greit nok. Det som irriterer meg er all utakknemeligheten og sytingen.
Jeg tror ikke det egentlig er noen av dere som følte dere veldig dårlig behandet i BOL.

Jeg siterer meg selv fra en tidligere post her som du var så søt og overså ;)

Har vi noengang sagt at vi ikke hadde det morsomt?? NEI.
Har vi noengang sagt at vi dro for å kutte alle bånd? NEI..

Også legger jeg til..

Har jeg noengang sagt at jeg har blitt behandlet dårlig?? NOK EN GANG NEI!

Det ser ut som du er nødt til å ha det inn med t-skje!

Jeg har aldri sagt noe om at de i BOL ikke var mine venner, jeg har fortsatt noen av dem..

Men kall meg gjerne en traitor, det bare preller av meg uansett.. For deg kan jeg nesten ikke huske å ha sett på så mye på forumet på BOL-E uansett.... Så jeg får nesten unnskylde da at jeg ikke prøvde hardt nok til å bli venner med dere alle mens jeg var i BOL.. Dette skal fungere begge veier... Så hvis du tenker deg om så skjønner du kanskje hvorfor noen Core spiller også var reserverte i forhold til dere.. Når du sier ting som at dere ødela BOL-spiriten vår ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg siterer meg selv fra en tidligere post her som du var så søt og overså ;)



Også legger jeg til..

Har jeg noengang sagt at jeg har blitt behandlet dårlig?? NOK EN GANG NEI!

Det ser ut som du er nødt til å ha det inn med t-skje!

Jeg har aldri sagt noe om at de i BOL ikke var mine venner, jeg har fortsatt noen av dem..

Men kall meg gjerne en traitor, det bare preller av meg uansett.. For deg kan jeg nesten ikke huske å ha sett på så mye på forumet på BOL-E uansett.... Så jeg får nesten unnskylde da at jeg ikke prøvde hardt nok til å bli venner med dere alle mens jeg var i BOL.. Dette skal fungere begge veier... Så hvis du tenker deg om så skjønner du kanskje hvorfor noen Core spiller også var reserverte i forhold til dere.. Når du sier ting som at dere ødela BOL-spiriten vår ;)


Rart det der. Det at du ikke så meg så mye kaaaaaaan ha noe med at jeg satt 4 uker i varetekt mens en kammerat passet kontoen min.

Det er desutten du og antomine(stavet det sikkert feil) som har oppført dere best. :) Dere kan vel ikke si at oppførselen til resten av Core har vært helt grei..?
 

DeletedUser

Guest
Her kan jeg ikke svare noe annet enn ja. Da dere kom, følte NOEN spillere at BOL moralen sank og sluttet. Det er et faktum.

Det der er så bs.
http://www.no.twstats.com/no1/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=8813


Folk blei kicket fra BOL-E for å gjøre plass til oss.

Jeg veit åssen moralen var, fordi jeg var allerde i BOL-E 2-3dager før merge'n fant sted.


Alle var skyhøy happy med det at de fikk de store Core spillerne, mange hadde sett opp til disse spillerne og forguda dem.

Vi ga de EKSTRA trøkk i moralen og ny spilleforstålse.
Ikke kom her å si vi gjorde det motsatt, nå juger du som bare rakker'n :S

Stop med whining deres, blir så sykt gretten av å se dere prøver desperat nye metoder på å overbevise at vi "onde"
 

DeletedUser

Guest
Det der er så bs.
http://www.no.twstats.com/no1/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=8813


Folk blei kicket fra BOL-E for å gjøre plass til oss.

Jeg veit åssen moralen var, fordi jeg var allerde i BOL-E 2-3dager før merge'n fant sted.


Alle var skyhøy happy med det at de fikk de store Core spillerne, mange hadde sett opp til disse spillerne og forguda dem.

Vi ga de EKSTRA trøkk i moralen og ny spilleforstålse.
Ikke kom her å si vi gjorde det motsatt, nå juger du som bare rakker'n :S

Stop med whining deres, blir så sykt gretten av å se dere prøver desperat nye metoder på å overbevise at vi "onde"

Det er forskjell på hva folk sier og hva de mener. Desutten sa jeg NOEN. De fleste trodde (og fikk rett) i at det kom til å bli bedre etter hvert.
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Rart det der. Det at du ikke så meg så mye kaaaaaaan ha noe med at jeg satt 4 uker i varetekt mens en kammerat passet kontoen min.

Det er desutten du og antomine(stavet det sikkert feil) som har oppført dere best. :) Dere kan vel ikke si at oppførselen til resten av Core har vært helt grei..?

Jo det kan jeg faktisk si.. Altså de har gjort alt de kan for stammen de har vært i.. De har sendt forsvar.. Og som du selv sa så var det mange av dem som var i ledelsen.. Og de har gjort alt de kan de også.. Så det er derfor jeg blir sint når det kanskje er snakk en eller to core spillere som ikke har oppført seg.. Det har i tillegg vært BOL spillere som ikke har oppført seg..

Også må jeg legge til. At planen var ikke at 20 spillere skulle forlate dere, men opprinnelig 4 stk.. Men dessverre så ble det så mye ståk rundt det at noen følte at de ikke følte seg velkommen i BOL lenger fordi at det ble mye drittslenging om Core..

Det var ingen som ville at CORE og BOL skulle splittes på denne måten som det ble på.. Det skal dere vite..

Dessuten selvom det er mye prat om det, så JA jeg savner maaange av dere BOL, jeg savner det felleskapet jeg følte at vi hadde.. Men når dere kommer med at vi ødela dere så føler jeg at det har vært et falskt felleskap jeg har vært med i..
 

DeletedUser

Guest
Det er forskjell på hva folk sier og hva de mener. Desutten sa jeg NOEN. De fleste trodde (og fikk rett) i at det kom til å bli bedre etter hvert.

Som lund sa, etter en eller i ledelsen, påstod først etter 2månender at vi hadde endelig glidd inn, så stikker vi ?
Trodde vi hadde glidd in etter en uke ?

Det var det som værtfall fikk meg til å dra.
nesten litt synd å ikke se flere Core spillere gå i fra BOL, iomen at BOL har null tilit til dere nå, de er bare glad at dere blir for da får de gratispoeng, og det vil ta 2 NYE månender før de stoler på dere igjen.

pff.
 

DeletedUser

Guest
Jo det kan jeg faktisk si.. Altså de har gjort alt de kan for stammen de har vært i.. De har sendt forsvar.. Og som du selv sa så var det mange av dem som var i ledelsen.. Og de har gjort alt de kan de også.. Så det er derfor jeg blir sint når det kanskje er snakk en eller to core spillere som ikke har oppført seg.. Det har i tillegg vært BOL spillere som ikke har oppført seg..

Også må jeg legge til. At planen var ikke at 20 spillere skulle forlate dere, men opprinnelig 4 stk.. Men dessverre så ble det så mye ståk rundt det at noen følte at de ikke følte seg velkommen i BOL lenger fordi at det ble mye drittslenging om Core..

Det var ingen som ville at CORE og BOL skulle splittes på denne måten som det ble på.. Det skal dere vite..

Dessuten selvom det er mye prat om det, så JA jeg savner maaange av dere BOL, jeg savner det felleskapet jeg følte at vi hadde.. Men når dere kommer med at vi ødela dere så føler jeg at det har vært et falskt felleskap jeg har vært med i..


Word...
2månender, også påstår de at vi stakk med engang vi hadde funnet "kjemien" med dem.
 

DeletedUser

Guest
Jo det kan jeg faktisk si.. Altså de har gjort alt de kan for stammen de har vært i.. De har sendt forsvar.. Og som du selv sa så var det mange av dem som var i ledelsen.. Og de har gjort alt de kan de også.. Så det er derfor jeg blir sint når det kanskje er snakk en eller to core spillere som ikke har oppført seg.. Det har i tillegg vært BOL spillere som ikke har oppført seg..

Også må jeg legge til. At planen var ikke at 20 spillere skulle forlate dere, men opprinnelig 4 stk.. Men dessverre så ble det så mye ståk rundt det at noen følte at de ikke følte seg velkommen i BOL lenger fordi at det ble mye drittslenging om Core..

Det var ingen som ville at CORE og BOL skulle splittes på denne måten som det ble på.. Det skal dere vite..

Dessuten selvom det er mye prat om det, så JA jeg savner maaange av dere BOL, jeg savner det felleskapet jeg følte at vi hadde.. Men når dere kommer med at vi ødela dere så føler jeg at det har vært et falskt felleskap jeg har vært med i..


Du har rett i veldig mye av det du sier. Når det gjelder felleskapet kan du ikke forvente at alle skal finne kjemine på en dag eller to. Derfor sluttet noen BOL'ere.
Og ja, det kom mye "dritt slenging" da plutselig 20 av medlemene forsvant. Det kan jeg ikke svare for. jeg kan bare beklage på vegne av.
Men at noen spillere i Core da kommer og sier det var fordi de ble for dårlig behandlet må du jo skjønne at vi blir irriterte..?
 

DeletedUser

Guest
High Lord Nerevar, eg kan skjønne den.. men nokken ganger føler eg at det går ut over alle core spillere. nokke som eg ikkje synes e rett.. alle har kanskje sagt masse dumme ting som ikkje burde bli sagt. men gjort e gjort.
Eg har i alle fall aldir sagt at eg har blitt dårlig behandla.:)
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du har rett i veldig mye av det du sier. Når det gjelder felleskapet kan du ikke forvente at alle skal finne kjemine på en dag eller to. Derfor sluttet noen BOL'ere.
Og ja, det kom mye "dritt slenging" da plutselig 20 av medlemene forsvant. Det kan jeg ikke svare for. jeg kan bare beklage på vegne av.
Men at noen spillere i Core da kommer og sier det var fordi de ble for dårlig behandlet må du jo skjønne at vi blir irriterte..?

Ja det er akkurat det, men det har på en måte dere også når dere ser vekk i fra de latterlige diskusjonene om gråbyer ol.
Jeg fant kjemien, men følte og at jeg hadde lyst til å være i core igjen, ikke fordi at jeg trodde vi skulle gå til topps eller noe.. Bare fordi at jeg hadde ingen lyst til å være en inaktiv byrde for dere.. Dere må skjønne det at de som var ment til å gå fra BOL in the first place følte at vi trengte en litt lenger pause fra det seriøse i dette spillet.. Ha det litt gøy istedfor å tenke på at i morra må agrepene lande klokka 6 liksom..

Som jeg har sagt før, det var Izlanzadii, Antonine, dominus caligo og meg selv som skulle forlate dere, og det var ment at det skulle legges frem mer ordentlig enn det det var gjort på forkant.. Men dessverre og det har vi beklaget oss over at det ikke ble gjort. Og den feilen har vi tatt på våre egne skuldre.
Men igjen det er ikke vår feil at resten av de daværende ex-core spillerne også ønsket seg ut.. Vi har ikke drevet noe propeganda poll for å få de med oss over. De spurte selv når de fant det ut. De visste like lite som alle andre..

Og det var ingen som ble dårlig behandla, men det var noen som følte seg oversett og ikke som et fullverdig BOL medlem under tiden de var der.. Og det er jo bare beklagelig.. Det får vi dessverre ikke gjort noe med..
 

DeletedUser

Guest
High Lord Nerevar, eg kan skjønne den.. men nokken ganger føler eg at det går ut over alle core spillere. nokke som eg ikkje synes e rett.. alle har kanskje sagt masse dumme ting som ikkje burde bli sagt. men gjort e gjort.
Eg har i alle fall aldir sagt at eg har blitt dårlig behandla.:)

Word. Gjort er gjort. Nå som vi er på talefot igjenn får jeg vel si unnskyld for at jeg kalt Core for "Spillere med mye poeng og lite hjerne". Spessielt Grimmern klikka for det. Unnskyld.
 
Topp