Antall Rykte har du?

DeletedUser

Guest
... Hvor mange rykter gir du? Hvordan vet du at han fikk akkurat 100?

... kanskje jeg bør gi ham et negativt rykte for å fjerne noe av overfloden han har fra de poengene du ga?

Kanskje dersom vi fortsetter å samarbeide om å vekselvis gi positivt og negativt rykte til fyren kan vi endelig greie å plassere ham på nøyaktig 100 ryktepoeng? Før en eller annen random douche kommer og ødelegger det?

Er jo verdt et forsøk... :)
 

DeletedUser

Guest
Hvis han endte på feks 102 så fikk han jo samtidig også nr 100 og 101, ergo fikk han rykte nr 100.
 

DeletedUser

Guest
Kjapp oppdatering: Hadde -9 litt seinere på kvelden etter jeg skrev dette, og 4 timer etter det hadde jeg plutselig 22+ ryktepoeng, kom ut av det blå må jeg si! (eller ut av det grønne?)

Kjapp oppdatering 2: Etter jeg skrev denne kom grim å satte meg tilbake på plass, nesten nedi 0 igjen :forvirra:
 

DeletedUser

Guest
Hvis han endte på feks 102 så fikk han jo samtidig også nr 100 og 101, ergo fikk han rykte nr 100.

Jeg regnet jo med at det ville vært mer fancy for ham å ha nøyaktig 100 ryktepoeng, da :flau:
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Grim, har du gått ned eller opp i rykte i det siste?
Fordi før hadde du "Grimlock har et kjent navn" (eller noe sånt) og nå har du "Grimlock har mye og være stolt over", hva er best av de to?:confused:

:)
 

DeletedUser

Guest
Generelt sett? Opp. Selv om det siste faktisk var negativt, og sa at jeg er barnslig. Som om det var noe nytt.

Jeg likte den som kommer etter 250 poeng best, hvor man er en uslepen diamant :cool:

Men det er jo også koselig at forumet forteller meg at jeg har mye å være stolt av. Selv om jeg tror det vanligvis er mamma sin oppgave... :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Generelt sett? Opp. Selv om det siste faktisk var negativt, og sa at jeg er barnslig. Som om det var noe nytt.

Jeg likte den som kommer etter 250 poeng best, hvor man er en uslepen diamant :cool:

Men det er jo også koselig at forumet forteller meg at jeg har mye å være stolt av. Selv om jeg tror det vanligvis er mamma sin oppgave... :awesome:

Rettelse; To siste ryktene har vært negative. Fikk for det der óg, med denne diamanten ( slepen, sådan ) av en begrunnelse; "å sitte å nerde på tw 24/7 er ikke noe å være stålt over"

Jaja, godt å vite hva jeg bruker tia mi til :party:
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Kjære Fatal. Det er kjekt at du ikkje er ein "grammarnazi". Desverre for deg, fekk eg berre eit minus i ryktepoeng. Har fortsatt 66 igjen, so ynskjer deg lykke til med dine framtidige skriverier, for det ser ut til at du trenger det sårt!

[SPOIL] Forummoderatorer 07.05.12 22:18 Er ingen grammarnazi. Fatal [/SPOIL]

Mvh
Joakim Von Gramarnatzi
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Dæken, nærmer meg jo hundre... Og alt er ikkje spam tråder :awesome:

Negative ryktepoeng. 09.05.12 23:51 Du snakker nynorsk

Hmh, stolt over det ja. Men må sei at eg er imponert over at folk faktisk merka det... Congratz, du burde fått ein premie... :awesome:
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
negativt for at du skriver nynorsk!? Greit nok at det er litt uvanlig, men er grenser..... har forresten bare 35 så tar gjerne imot viss noen har til overs (wasntme)
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
negativt for at du skriver nynorsk!? Greit nok at det er litt uvanlig, men er grenser..... har forresten bare 35 så tar gjerne imot viss noen har til overs (wasntme)

Hehe, no skal det vere sagt at eg såg den komme, og at det var noko eg meir eller mindre la opp til :)

Sry, kan ikkje gje bort. Men kan gje deg ein (hug) om det hjelper :)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Antall Rykte har du? 15.05.12 22:20 Nynorsk e teit vettu

Ok..... noen likte vist ikke at jeg støttet nynorsken
 
Topp