AriCa #1

DeletedUser

Guest
Vel, vi ser i allefall en endring i holdningene dine. Du er jo en av de som var av Elites ivrigsteforsvare når de kicka ut folk med en gang de mista ett par byer. Nå derimot rekrutterer du, stammen du er leder for, spillere som helt klart er under angrep og adles bort. Vanskelig for meg å se hvilken grunn dere har til dette bortsett fra at dere vil ha poeng.

At du slutta deg til NS etter Elite sier vel egentlig det meste om holdningene dine :) Kanskje der du hørte hjemme fra begynnelsen? :)

Dobbeltmoral FTW!

Faktisk så kom jeg fra AS som stammen het på den tiden, så det har du jo helt rett i.
Hvis jeg driver å rekruterer spillere som er under angrep og adles bort, hvordan får du det da til å se ut som om jeg jakter på poeng?
Og hvor mange av disse tror du jeg har rekrutert?

Dessuten gikk jeg ikke til NS etter at jeg sluttet i Elite.

Vv0lv3r1n3 skrev:
Hvis man for eksempel ser på NS sin erobringsoversikt så kan det virke som om jo, NS eksisterte for over et år siden.

Jeg mistenker også at det at du ikke var leder på den tiden er fullstendig irrelevant for Nev sitt poeng.

Can I hear you say...

Nå er jeg ikke helt sikker på når stammen byttet navn, men jeg tror stammen kanskje fremdeles het AS på den tiden.

Kan så du her stor vise Vv0lv3r1n3 fortelle oss andre hva som er så relevant med Nev sitt poeng?
At han refererer til noe jeg skrev for over et år siden og knytter det til dagens situasjon og spør hvordan jeg som leder i NS kunne komme med et slikt utsagn et år før jeg ble leder i NS???? mulig dere har en slags skjult form for logikk dere i mellom, men du kan godt få høre at jeg sier det en gang til.

FAIL.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Nå er jeg ikke helt sikker på når stammen byttet navn, men jeg tror stammen kanskje fremdeles het AS på den tiden.

Kan så du her stor vise Vv0lv3r1n3 fortelle oss andre hva som er så relevant med Nev sitt poeng?
At han refererer til noe jeg skrev for over et år siden og knytter det til dagens situasjon og spør hvordan jeg som leder i NS kunne komme med et slikt utsagn et år før jeg ble leder i NS???? mulig dere har en slags skjult form for logikk dere i mellom, men du kan godt få høre at jeg sier det en gang til.

FAIL.

Nei, stammen het på det tidspunktet NS. Yet again, you fail. Ærlig talt, jeg kjenner bedre til stammen du leder? Hysterisk :eek:

Andre stammer stiller litt krav til medlemene.

Når det gjelder dagens situasjon så vil jeg spekulere i at det kan ha noe med dette utsagnet å gjøre - det virker ikke akkurat som om NS har noen store krav til sine medlemmer. Men du har kanskje endret oppfatning om det, haha.
 

DeletedUser

Guest
Nei, stammen het på det tidspunktet NS. Yet again, you fail. Ærlig talt, jeg kjenner bedre til stammen du leder? Hysterisk :eek:



Når det gjelder dagens situasjon så vil jeg spekulere i at det kan ha noe med dette utsagnet å gjøre - det virker ikke akkurat som om NS har noen store krav til sine medlemmer. Men du har kanskje endret oppfatning om det, haha.

Som jeg sa, så var jeg ikke sikker på dette når stammen byttet navn, men du har sikker helt rett.
Nå er det vel litt forskjell på NS og Elite, og de kravene som blir stilt til spillerene i de stammene.
Du burde vel kanskje også skjønt dette selv, men vi var faktisk flere en meg i Elite, og flere som var med å bestemme kravene for spillere.
Blant annet måtte alle stille i dress og kjole når vi skulle krige, og siden ingen gadd å skifte, så la vi like godt ned hele stammen for at dere barna skulle få følelsen av å lykkes med noe her i livet... :D
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Som jeg sa, så var jeg ikke sikker på dette når stammen byttet navn, men du har sikker helt rett.
Nå er det vel litt forskjell på NS og Elite, og de kravene som blir stilt til spillerene i de stammene.
Du burde vel kanskje også skjønt dette selv, men vi var faktisk flere en meg i Elite, og flere som var med å bestemme kravene for spillere.
Blant annet måtte alle stille i dress og kjole når vi skulle krige, og siden ingen gadd å skifte, så la vi like godt ned hele stammen for at dere barna skulle få følelsen av å lykkes med noe her i livet... :D

Ro ro ro din båt, lalalala.

Jeg ser ikke helt hva Elite har med dette å gjøre. Sier du at NS er en så dårlig stamme at dere ikke har noen krav til spillerne, til og med mindre enn - som du sa da - kun poeng som krav?

Morsomt at du kommer med personangrep da :)
 

DeletedUser

Guest
Ro ro ro din båt, lalalala.

Jeg ser ikke helt hva Elite har med dette å gjøre. Sier du at NS er en så dårlig stamme at dere ikke har noen krav til spillerne, til og med mindre enn - som du sa da - kun poeng som krav?

Morsomt at du kommer med personangrep da :)

De fleste medlemene i NS var her da jeg kom, og jeg ser ikke noen grunn til å kaste ut noen av dem.

Mulig at du føler deg person angrepet, men det er i såfall ditt problem at du føler deg truffet og tolker det slik.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
De fleste medlemene i NS var her da jeg kom, og jeg ser ikke noen grunn til å kaste ut noen av dem.

Mulig at du føler deg person angrepet, men det er i såfall ditt problem at du føler deg truffet og tolker det slik.

Ah, så du føler deg komfortabel som leder i en stamme hvor kravene er og har vært lave, men du ser ikke noe problem med å kritisere stammer for det du anser som manglende krav? Underholdene!

Hehe;
Kode:
...for at dere barna skulle få følelsen av å lykkes med noe her i livet... :D
Nei, det der kan da umulig tolkes som personangrep, at du sier at vi, som i AriCa ( og da også resten av alliansen antar jeg ) ikke lykkes med noe annet her i livet. Ahahah, jøsses, du er ikke sann!
 

DeletedUser

Guest
Som en liten notis så tror jeg at NS i sin nåværende form oppsto rundt månedsskiftet: Juli - August 2009

Så dem het nok NS når du gikk inn der PIO.

Men at Vv0lv3r1n3 og Arica fortsetter å koke ned forskjellige stammers fullstendige historie opp mot hva som har skjedd siste 3-6 mnd, synes jeg er like facsinerende.

Men, stå på. Kanskje dere treffer på noen påstander etter hvert.
 

DeletedUser

Guest
Ah, så du føler deg komfortabel som leder i en stamme hvor kravene er og har vært lave, men du ser ikke noe problem med å kritisere stammer for det du anser som manglende krav? Underholdene!

Hehe;
Kode:
...for at dere barna skulle få følelsen av å lykkes med noe her i livet... :D
Nei, det der kan da umulig tolkes som personangrep, at du sier at vi, som i AriCa ( og da også resten av alliansen antar jeg ) ikke lykkes med noe annet her i livet. Ahahah, jøsses, du er ikke sann!

Jeg føler meg veldig komfortabel med å være i NS, da dette er en stamme som har overlevd det meste under forskjellige flagg.
Men jeg stusser jo litt på utalelsene som enkelte av dere i AriCa kommer med når det gjelder en av V2's elste stammer.
Det oser av liten respekt for andre spillere, og en hovering som ikke hører noen sted hjemme.
Er det det som er den store stolheten blandt dere tøffe krigere som skal renske spillet for alle som ikke er som dere og få totalt herredømme, eller det 3 riket som noen andre har kalt det?

Hvordan du tolker saker og ting får bli ditt problem. Det jeg skrev og det jeg mente var noe helt annet en hva du tolker det som, men dete er jo ikke noen "big bomb" når det kommer fra deg, er det vell.... ;)
 

DeletedUser

Guest
Pio, jeg forstår meg ikke på deg. Spillmoderatorer (hvilket du tydeligvis er) - og medlemmer av TW teamet skal vel være eksempler til etterfølgelse på forumet, de skal oppføre seg høflig og passe på å ikke støte noen. Men det ser da ut som du gir ganske blanke i det når du sier at det er Wolvs problem at han tolker det dithen. Veldig lite mod-aktig.

Også syns jeg det er artig at du påpeker oss som hoverende, for bare ett par måneder siden (eller er det rundt ett år siden +?) så var jo du en av de som var værst når det gjaldt hovering fra Elite på forumet og nedrakking på Yamato, hvilket var en av V2's eldste og mest respekterte stammer. Du bør faktisk ta en titt i speilet før du begynner å rakke ned på andre.

Det er vel heller ikke noen hemmelighet at NS aldri har vært en stamme som har overlevd fordi de har fortjent det. NS har grovt sett bestått av åtseletere og gråbyhorer for det meste av min tid på TW i allefall.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
@Spiralis: Jeg tror du misforstår. Vi ( eller i hvertfall nå jeg, og kanskje Nev også ) syns det er morsomt å se det som virker som usammenhengende oppførsel fra Pio :p

Jeg føler meg veldig komfortabel med å være i NS, da dette er en stamme som har overlevd det meste under forskjellige flagg.
Men jeg stusser jo litt på utalelsene som enkelte av dere i AriCa kommer med når det gjelder en av V2's elste stammer.
Det oser av liten respekt for andre spillere, og en hovering som ikke hører noen sted hjemme.
Er det det som er den store stolheten blandt dere tøffe krigere som skal renske spillet for alle som ikke er som dere og få totalt herredømme, eller det 3 riket som noen andre har kalt det?

Hehe, at en stamme er gammel og i sin nåværende form ikke har prestert noe som helst er vel kanskje en meget god grunn til ikke å respektere dem? For å ta et eksempel da, siste uka har dere adlet 9 byer og tapt 155 byer. Det må da være en god uke, sammenlignet med tidligere i høst.

Når det gjelder respekt generelt så har jeg ikke noe problem med å gi respekt der jeg føler det er fortjent - noe de som har lest forumet en del burde ha fått med seg.

Jeg må innrømme jeg ikke helt skjønner den siste setningen din der - du er nok nødt til å forklare den.

Hvordan du tolker saker og ting får bli ditt problem. Det jeg skrev og det jeg mente var noe helt annet en hva du tolker det som, men dete er jo ikke noen "big bomb" når det kommer fra deg, er det vell.... ;)

Hehe, ja, vi har vel allerede fått avgjort hvem av oss som kan tolke reglene best, bwahaha! :jsmiley:
 

DeletedUser

Guest
Leggetid for små piker nå, så slutt med denne småkranglinga. Vil dere derimot fortsette, hadde publikum mer enn gjerne sett et par rette venstreslag, en eller annen uppercut og annet snaseri istedet for disse tullete, skjulte daskene etter hverandre.
 

DeletedUser

Guest
Det er vel heller ikke noen hemmelighet at NS aldri har vært en stamme som har overlevd fordi de har fortjent det. NS har grovt sett bestått av åtseletere og gråbyhorer for det meste av min tid på TW i allefall.
Akkurat den var på grensen til respektløst NC. Men det faller jo også litt på sin egen urimelighet, da dere tok inn en del spillere derfra i sin tid. Var det bare for ekstra poeng, eller var det noe brukende i stammen også?? Men du kjenner vel stammens indre liv så lenge den har vart.... Skal ikke nekte for at noen i stammen aldri tok noe mye annet enn grå og døde byer, men nok en gang klarer du å generalisere ting ihjel.

@Vv0lv3r1n3 Å herje med PIO skal dere få gjøre i fred, men ikke heng ut gammelstammen min da :jblunk:
 

DeletedUser

Guest
Vel, de spillerene vi tok inn var jo flere av de største spillerene i daværende AS. De spillerene lå helt perfekt inn i clusteret vårt, og ettersom dette var på ett tidspunkt hvor K65 og K55 var ett stort hull mellom AriCa og Elite så var det jo naturlig å søke en utvidelse mot nord for å kunne få en front. Vet ikke noe om mergen selv, men jeg regner med at de som slapp inn i AriCa da ble testet angående hva de kunne :). Når flere av de største spillerene merget over til oss - så er det jo naturlig å tenke seg at de store var flere av de beste i AS med tanke på størrelsen dems? Da ble det jo sittende igjen enda færre kompetente ikke-gråbyadlere i AS.

Generalisering ftw.
Mange fikk vel inntrykk av at Pio sa på forrige side at det var mange som er i NS nå som ikke ville passert hans krav om de hadde søkt på nytt nå, og ettersom spillere som er under nedadling av AriCa og mister byer i hopetall slipper inn.. Så kan vel det umulig være positivt? (han sa også at han ikke så noe poeng i å sparke dem ut nå).
 

DeletedUser

Guest
Pio, jeg forstår meg ikke på deg. Spillmoderatorer (hvilket du tydeligvis er) - og medlemmer av TW teamet skal vel være eksempler til etterfølgelse på forumet, de skal oppføre seg høflig og passe på å ikke støte noen. Men det ser da ut som du gir ganske blanke i det når du sier at det er Wolvs problem at han tolker det dithen. Veldig lite mod-aktig.

Også syns jeg det er artig at du påpeker oss som hoverende, for bare ett par måneder siden (eller er det rundt ett år siden +?) så var jo du en av de som var værst når det gjaldt hovering fra Elite på forumet og nedrakking på Yamato, hvilket var en av V2's eldste og mest respekterte stammer. Du bør faktisk ta en titt i speilet før du begynner å rakke ned på andre.

Det er vel heller ikke noen hemmelighet at NS aldri har vært en stamme som har overlevd fordi de har fortjent det. NS har grovt sett bestått av åtseletere og gråbyhorer for det meste av min tid på TW i allefall.

Ja jeg er spillmoderator, men jeg er også en spiller og siden jeg passer meg veldig godt for ikke å blande kortene her, så synes ikke jeg at dere heller trenger å gjøre det.

De flesete i AriCa har kjent meg gjennom en stund nå, så det bør jo ikke komme som noen overaskelse at jeg liker en heftig diskusjon på forumet innimellom, selv om jeg har vært stille en stund nå.
Det finnes mange måter å tolke saker og ting på, noe vi har erfart i tidligere diskusjoner, men det er jo litt ironisk at dere først ytrer ønske om at forumet ikke skal modereres så strengt, til å helomvende når noen taler dere litt i mot.
Er mulig at det er noen som ble fornærmet av det jeg skrev, men det var ikke min intensjon når jeg skrev dette, så til dere som sitter med tårer i øyekroken fordi jeg var slem, unskyld.

Når det gjelder mine komentarer om AriCas hoveringer så vet jeg inderlig godt at jeg ikke var noe bedre når jeg var i Elite, og var vel kanskje litt i ivrigste laget for å rakke ned på enkelte av dere i AriCa.
Det som derimot er hysterisk morsomt er at AriCa i dag er akurat det som var grunnen til at stammen ble dannet, nemmelig å ta totta på oss som lå på førsteplassen og var noen hovene bleier.
I dag er det faktisk Dere som oppfører dere slikt, så det er tydelig en sykdom som rammer dem på første plassen.

Når det gjelder å se seg selv i speilet, så er dette noe jeg aldri gjør av frykt for hvordan jeg ser ut.

Det at AS (nå NS) er en stamme som ikke har fortjent å overleve må jeg derimot få protestere litt på. NS/AS har aldri vært en stamme som har jaget etter plasseringer eller poeng, men en stamme som har vært åpen for de fleste spillere.
Stammen var en gang så uheldig å havne på andre plassen (noe den har vært flere ganger), men dette skyldes vel mere oppløsning og frafall av andre stammer.
Men det har også vært gode og dyktige spillere også i denne stammen og flere av dem spiller fremdeles og gjør det ganske så bra.
At stammen ikke er så mye å rope hura for i dag kommer vel av massive angrep fra AriCa og deres alierte APC og LK.
Og at dere på toppen av alt slår dere på brystet og forguder dere selv fordi dere tar byer fra NS blir jo rett og slett litt komisk, da det ikke finnes så mye motstand her lengere.
Men Dere elsker jo å lage stattestikker over alt mulig, og siden dere nå trekker fram meg, så kan Dere jo lage en stattestik på Sir PIO vs AriCa, så ser dere jo selv hvor dårlig jeg egentlig er i vertfall.
Jeg har nå sittet å ventet i et år på at AriCa skulle komme stormende med 6-7 store spillere for å ta meg, men jeg sitter nå her enda å lurer på hvorfor dere ikke kommer, jeg vet at dere til stadighet legger planer om dette.

Og til slutt Neville Chamberlain. Hvis vi i NS er noen gråby horer og ådseletere, hva er så dere i AriCa da?
 
Sist redigert av en moderator:

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Ja jeg er spillmoderator, men jeg er også en spiller og siden jeg passer meg veldig godt for ikke å blande kortene her, så synes ikke jeg at dere heller trenger å gjøre det.

Det er greit det. Da vet vi at en mod mener at det er helt akseptabelt å si ( eller sterkt implisere ) at man feiler i alt annet i livet enn TW. Det er en fin presedens å sette - jeg skal huske på den :)

sir pio skrev:
De flesete i AriCa har kjent meg gjennom en stund nå, så det bør jo ikke komme som noen overaskelse at jeg liker en heftig diskusjon på forumet innimellom, selv om jeg har vært stille en stund nå.
Det finnes mange måter å tolke saker og ting på, noe vi har erfart i tidligere diskusjoner, men det er jo litt ironisk at dere først ytrer ønske om at forumet ikke skal modereres så strengt, til å helomvende når noen taler dere litt i mot.
Er mulig at det er noen som ble fornærmet av det jeg skrev, men det var ikke min intensjon når jeg skrev dette, så til dere som sitter med tårer i øyekroken fordi jeg var slem, unskyld.

Jeg tror du misforstår. Hovedkritikken var på at dere slo ned på aktive tråder som dere tolket som off-topic. Personangrep, det er noe helt annet. Det er to meget forskjellige ting :p

sir pio skrev:
Når det gjelder mine komentarer om AriCas hoveringer så vet jeg inderlig godt at jeg ikke var noe bedre når jeg var i Elite, og var vel kanskje litt i ivrigste laget for å rakke ned på enkelte av dere i AriCa.
Det som derimot er hysterisk morsomt er at AriCa i dag er akurat det som var grunnen til at stammen ble dannet, nemmelig å ta totta på oss som lå på førsteplassen og var noen hovene bleier.
I dag er det faktisk Dere som oppfører dere slikt, så det er tydelig en sykdom som rammer dem på første plassen.

Bortsett fra at vi har oppmuntret til våre fiender å samle seg. Noe de har gjort. Jeg føler også for å peke ut to ting;
- Flere av oss har vist bøttevis med respekt til fiender som fortjener det. Selv om de ( stort sett? ) nå er borte.
- Det er en forskjell på arroganse og fortjent selvtillit. Alle på V2 har muligheten til å vise at vi ikke er den beste stammen her nå, noe vi også faktisk har oppmuntret til.

Når det gjelder å se seg selv i speilet, så er dette noe jeg aldri gjør av frykt for hvordan jeg ser ut.

Det at AS (nå NS) er en stamme som ikke har fortjent å overleve må jeg derimot få protestere litt på. NS/AS har aldri vært en stamme som har jaget etter plasseringer eller poeng, men en stamme som har vært åpen for de fleste spillere.
Stammen var en gang så uheldig å havne på andre plassen (noe den har vært flere ganger), men dette skyldes vel mere oppløsning og frafall av andre stammer.
Men det har også vært gode og dyktige spillere også i denne stammen og flere av dem spiller fremdeles og gjør det ganske så bra.
At stammen ikke er så mye å rope hura for i dag kommer vel av massive angrep fra AriCa og deres alierte APC og LK.
Og at dere på toppen av alt slår dere på brystet og forguder dere selv fordi dere tar byer fra NS blir jo rett og slett litt komisk, da det ikke finnes så mye motstand her lengere.
Men Dere elsker jo å lage stattestikker over alt mulig, og siden dere nå trekker fram meg, så kan Dere jo lage en stattestik på Sir PIO vs AriCa, så ser dere jo selv hvor dårlig jeg egentlig er i vertfall.
Jeg har nå sittet å ventet i et år på at AriCa skulle komme stormende med 6-7 store spillere for å ta meg, men jeg sitter nå her enda å lurer på hvorfor dere ikke kommer, jeg vet at dere til stadighet legger planer om dette.

Og til slutt Neville Chamberlain. Hvis vi i NS er noen gråby horer og ådseletere, hva er så dere i AriCa da?

Slik jeg ( og Spiralis, Nev greier å snakke for seg selv ) ser på det er [AS] og NS to forskjellige stammer, eventuelt to forskjellige inkarnasjoner av samme stammen. Så vidt jeg kan huske så var navneskiftet begrunnet med et ønske om å vise at det var gjort en endring. Navnet New Squad kan jo også, uh, hinte til noe i den duren.

Når det gjelder din morsomme formulering av hvordan vi framstiller våre statistikker mot NS må jeg nesten le. Du tillegger så mange motivasjoner og meninger bak ting at det nesten ikke burde vært lov. Forguder? Tehe.

Åja, og hvor har du vært? Vi er ikke akkurat alliert med LK eller APC.

Du kan ta det med ro, din tur vil komme når vi føler for det. Men du har jo så høy underholdningsverdi, så kanskje vi sparer litt på deg.

Javel......
At du tror at du er best, betyr kanskje ikke at du egentlig er det, gjør det vell.....

Hvis man skal dømme etter sluttresultatet på vår forrige, ah, konflikt så er det ganske klart :jkul:
 

DeletedUser

Guest
Ok, får være litt saklig jeg også da.

Synes det blir feil å opphøye mod'er på måten du gjør her, det hele virket på meg som en spøkete tone når SP nevner det med ikke noe liv-greia. Så det er vel ikke noe grunn til å dvele på det der lenger. Samtidig så må han jo få lov til å svare for seg i samme tone som han blir "angrepet", synes du ikke?

NS/AS.. whateverS er en stamme vi ikke kommer til å ha på kartet så veldig mye lenger, setter jeg mine profetier på. Gjerne be meg spise mine ord om jeg tar feil, men det tviler jeg på at jeg gjør i dette tilfellet.

Dog er det veldig feil å si at APC/LK er alliert med AriCa. Selvom det ikke har vært utrolig krigsfylt sålangt, så er det vel bare tidsspørsmål før noe virkelig actionfylt skjer. Gråbyene kan jo ikke vare evig, håper jeg inderlig!
 

DeletedUser

Guest
Svarene til Wolv og Redswan summerer opp det meste av det jeg ville kommentert også på siste innlegget til pio - eneste som ikke er tatt med er følgende.

Og til slutt Neville Chamberlain. Hvis vi i NS er noen gråby horer og ådseletere, hva er så dere i AriCa da?

Vi sloss mot fiendene våre? Det er i allefall det jeg har opplevd.. Vi beseiret Elite, og -Rome- valgte heller å kjøre masseslett enn en krig på like premisser mot oss... Så jeg vil si at vi har hatt større påvirkning på V2, og faktisk hatt betydelig mer innflytelse på hendelsesforløpet i verdenen enn det NS/AS har.
Mange vil vel si at dere endret navn fra AS til NS, men dere fortsatte allikevel der dere slapp i AS..


I allefall jeg har prøvd å oppmuntre fiendene våre til å samle seg, jeg har til og med prøvd å være mer cocky enn jeg er med vilje for provosere - og ser ut som om det fungerte :)
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Synes dere begynner bli vel historieløse her, Neville:)Dere beseiret ikke Elite.DERE VAR MED og beseiret Elite.På lik linje med flere stammer.
Desuten gikk vi ikke til masseslett pga av at vi ikke ville ha en krig med dere på like premisser.
Vi slettet kontoene da vi var inaktive og ikke så noe mer å gjøre på denne verdenen.Vi hadde allerede satt de fleste kontoer på slett,da aliansen med dere ble sagt opp.
Vi valgte satse på en annen verden,da denne døde etter vårt syn sammen med Elite's bortgang.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
@Granpa: Nå som du er her, jeg tror fortsatt ikke vi har fått et konkret svar; Var du og runinter klar over hvordan noen av de andre i deres ledelse la planer om å bruke 2Death mot AriCa, og at de ved flere anledninger var KV der mens vi fremdeles var allierte? Jeg må innrømme at jeg er nyskjerrig på det :)

Synes det blir feil å opphøye mod'er på måten du gjør her, det hele virket på meg som en spøkete tone når SP nevner det med ikke noe liv-greia. Så det er vel ikke noe grunn til å dvele på det der lenger. Samtidig så må han jo få lov til å svare for seg i samme tone som han blir "angrepet", synes du ikke?

...og min måte å si at det teknisk sett er et personangrep på er, hva, nøyaktig? Som du kanskje har skjønt er det heller ikke første gang han og jeg er uenige når det gjelder tolkningen av reglene :joverrasket:
 
Topp