AriCa #1

DeletedUser

Guest
Jaja, skal ikke benekte at det var fler som var med - men AriCa og -Rome- var vel klart de største bidragsyterene. Jeg tror allikevel du skjønte godt hva jeg mente ;)
Man kan jo si om andre verdenskrig at Sovietunionen beseiret Tyskland - men det er jo ikke korrekt. Men forstår hintet, skal utrykke meg helt korrekt neste gang.

Vel, det har jo kommet frem at -Rome- stacket fronten mot AriCa da - og at dere planla noe snuskeri (i allefall noen av dere). Og det var etter at AriCa ledelsen fikk vite om dette at dere masseslettet. Er ikke så mange inaktive spillere som stacker opp fronten sin.. Men det her har jo blitt diskutert opp og ned, fram og tilbake og er off topic i forhold til den diskusjonen som pågår her.. Så la oss legge den ballen død.
 

DeletedUser

Guest
Teknisk sett har du vel rett.
Men personlig synes jeg du blåser det, som har skjedd i denne tråden, opp over det som er nødvendig.
Mulig vi to har forskjellige grenser på dette, dog er jeg rimelig sikker på at du tåler dette, og en hel del mer, før du begynner å kutte på pulsåra di. Correct me if I'm wrong.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Hehe, det er sant. Men den var nå i hvertfall ikke formulert slik at den nødvendigvis bare inkluderte meg, neh? ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg føler at alle dere er slemme mot meg :(
Person angrep alt sammen!! :jforvirret:
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Kan ikke huske at jeg var borti at jeg visste om dette nei.Skal heller ikke utelukke at det kom meg for øret,men at jeg ikke brydde meg.
Siste halve året(etter jul) var vel ikke aktiviteten større på Runinter og meg en at vi bare såvidt ikke ble slettet.
Gikk vel ikke inn på kontoen mer en en gang i uka ihverfall.
Til slutt var vel aktiviten så laber,at man gikk inn bare når man ble tilsnakket på V5,at nå hadde vi vært røde over flere dager.
Kjenner jeg folket som satt i ledelsen rett,så hadde de sikkert også sett på mulighetene for en krig med Arica,uten at jeg skal påstå dette.
Regner bare med dette,da de sikkert kjedet seg like grusomt som meg på denne verdenen på slutten.
Hvis noen skulle arrestere meg på mine siste utalelser her,så er de i sin fulle rett til dette,da dette er basert på hva jeg tror,men ikke vet:)
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Som jeg sa, så var jeg ikke sikker på dette når stammen byttet navn, men du har sikker helt rett.
Nå er det vel litt forskjell på NS og Elite, og de kravene som blir stilt til spillerene i de stammene.
Du burde vel kanskje også skjønt dette selv, men vi var faktisk flere en meg i Elite, og flere som var med å bestemme kravene for spillere.
Blant annet måtte alle stille i dress og kjole når vi skulle krige, og siden ingen gadd å skifte, så la vi like godt ned hele stammen for at dere barna skulle få følelsen av å lykkes med noe her i livet... :D

he he , veldig fin kommentar , knegg knegg :)
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Svarene til Wolv og Redswan summerer opp det meste av det jeg ville kommentert også på siste innlegget til pio - eneste som ikke er tatt med er følgende.



Vi sloss mot fiendene våre? Det er i allefall det jeg har opplevd.. Vi beseiret Elite, og -Rome- valgte heller å kjøre masseslett enn en krig på like premisser mot oss... Så jeg vil si at vi har hatt større påvirkning på V2, og faktisk hatt betydelig mer innflytelse på hendelsesforløpet i verdenen enn det NS/AS har.
Mange vil vel si at dere endret navn fra AS til NS, men dere fortsatte allikevel der dere slapp i AS..


I allefall jeg har prøvd å oppmuntre fiendene våre til å samle seg, jeg har til og med prøvd å være mer cocky enn jeg er med vilje for provosere - og ser ut som om det fungerte :)

hei og hopp ,,, noen mener at NS/AS ikke har livets rett og at den snart vil være historie , det er så sin sak , men dersom man skal se på den som en og samme stamme , den har jo faktisk bare skiftet navn , så har den faktisk eksistert mye lenger enn hva AriCa noen sinne kommer til å gjøre her på V2 :) Dermed vil jeg påstå at NS/AS har hatt utrolig stor innflytelse på spillets gang her på V2 ,, AriCa var ihvertfall veldig ivrige på å få AS som sin allierte og at de største etterhvert ""burde" flytte over til AriCa
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
AriCa var ivrige på å samle V2 mot Elite, og ikke spesielt AS. Spillerene som gikk over fra AS til AriCa har heller ikke påvirket spillets gang fra AS/NS sitt perspektiv. Dessuten så har du ikke noe grunnlag til å si at AS/NS kommer til å vare lenger enn AriCa - ingen vet hvor lenge denne verdenen varer, og NS er på randen av utryddelse.

De har ikke hatt stor innflytelse på viktige hendelser som påvirket V2 til en stor grad, som f.eks. alliansens utryddelse av Elite (happy nå Grandpa? :p)

Forresten så vil jeg påpeke at jeg snakker ut ifra egne meninger, og ikke representerer AriCa :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, det er sant. Men den var nå i hvertfall ikke formulert slik at den nødvendigvis bare inkluderte meg, neh? ;)

Jeg bare regner med at alle(bortsett ifra Soppy da..:p) er like tøffe som oss to, jeg. Legger jeg lista for høyt da? ;)
 

DeletedUser

Guest
Endelig litt diskus igjen!!

@sir pio: AS eller NS - det er bare bokstaver for meg. Det er trossalt snakk om den samme stammen.

Granpa skrev:
Skal heller ikke utelukke at det kom meg for øret,men at jeg ikke brydde meg.

@Granpa: Med dette sier du at du var velvitende om bedrageriet fra -Rome-s side. Var bare det at du ikke brydde deg. Så viktig var alliansen -Rome- hadde med AriCa. Og for å ikke snakke om at vi katter i øst stolte på dere. Men jeg priser meg lykkelig over denne offentlige innrømmelsen. For det er virkelig deilig å vite at de gjenværende medlemmene i -Rome- faktisk tok sin hale mellom beina og la på sprang ut av v2. For det eneste som ville ha vært kjedelig med v2 for Romerne ville vært å oppleve nederlaget møtet med AriCa ville påført dem.

soppyknight skrev:
(...) så har den faktisk eksistert mye lenger enn hva AriCa noen sinne kommer til å gjøre her på V2 Dermed vil jeg påstå at NS/AS har hatt utrolig stor innflytelse på spillets gang her på V2

@soppyknight: For et resonnement! Så du vektlegger eksistens foran prestasjoner? Alle som faktisk eksisterer eller har eksistert i v2 har jo på en eller annen måte hatt innflytelse på serveren. Men du kan vel innrømme at det å bare eksistere ikke er nok i lengden?
 
Sist redigert av en moderator:

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Nå er du du og plukker ut av sammenhengen igjen.Jeg sier ikke at jeg hørte det,men brydde meg ikke.Jeg sier det kunne ha kommet meg meg for øret,men i såfall så brydde jeg meg ikke om dette.
hvis du leser det første jeg skriver,så hadde du sluppet å ta ut en linje for å få din mening om saken.
Jeg var herlig innaktiv,og brydde meg fint lite om hva som skjedde.Når man bare er innom når man er rød,får man ikke med seg hva som skjer i en stamme i løpet av tiden man er borte.
At slike påstander kommer fra deg,er ikke mere enn forventet,du holder som vanlig nivået oppe.
 

DeletedUser

Guest
Enten hørte du det eller ikke. Husk at øret sanser mer mer enn vi aner. Let i underbevisstheten din så kanskje du kommer på om du fikk med deg dette eller ikke ;) Eller vent; ta heller en rundreise i din egen samvittighet. For jeg tror din egen samvittighet tilslutt vil fortelle oss hva som egentlig skjedde i tiden etter Elite (t.e.E.).

Hvis du skal få meg til å tro at du ikke snakket med noen av de som fremdeles spilte i -Rome- og v2 selv etter at du hadde periode med inaktivitet her, så blir jeg skikkelig fornærmet ;)
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Jeg snakket med folk i -Rome-,ja.Snakket gikk stort sett i om når vi skulle slutte eller ikke.Verden var for oss(ihverfall for mitt vedkommende) ferdig når Elite forsvant.
Jeg hadde en avtale med Icekebab om at vi skulle spille til Elite var nedkjempet,denne holdt vi begge på å bryte flere ganger.
Da Elite forsvant,forsvant Ice også,
Han holdt sin del av avtalen.
Deretter gikk jeg nesten helt innaktiv,var stort sett gul og rød.
Når du er på en halvtime i uka eller mindre,så før du stort sett veldig lite med deg av hva som skjer.
Hva skulle vi gjøre der?Vi var den nest største stammen.Vi hadde en alianse med den største stammen.Utfordringene var jo borte,og vi var rimelig lei fra før av.
Nei,jeg for min del mistet fullstendig piffen og lysten på verden 2.Derfor brydde jeg meg svært lite om hva som eventuelt ble sagt eller gjort.Jeg var rett å slett dritt lei.

Hadde jeg derimot vært aktiv,skulle jeg nok gjerne ha vært med om å prøvd å få til en krig mellom Arica og -Rome-.Da dette var det eneste som kunne ha reddet spenningen på v2.Det er vel ingen som sitter i dette spillet for å spille hugs,det er jo et krigs-strategi spill dette.
Jeg ser det for meg som en selvfølgelighet at denne aliansen måtte ha tatt slutt,hvis det i det hele tatt skulle kunne ha blitt noe moro her.
Jeg hadde ihverfall ikke satt meg ned å tviholdt på denne aliansen,hvis jeg hadde vært aktiv.Både i respekt for dere og meg selv.
Jeg ser nå heller ikke for meg at det hadde vært i deres innteresse å sitte å spille tribal hugs med oss på V2,frem til nå?
Eller er du så ridderlig,Shanks?
Det er min mening og ikke noe som kommer fra -Rome-.
Du hadde vel vært fornærmet da også,hvis vi hadde prøvd noe sånt.Nå er du fornærmet for at vi ikke gjorde dette.
 

DeletedUser

Guest
Jeg snakket med runinter om mange ting etterhvert som vi så Elite slet spillmessig.

Vi snakket om en sammenslåelse/komprimering av Alliansen hvor de beste, mest motiverte og de som fortjente det mest slo seg sammen for å ende verdenen som EN stamme (representanter fra stammene i Alliansen).

Men vi snakket også om en krig mellom -Rome- og AriCa. Den skulle bli åpen, hvor begge parter fikk tid til forberedelse (etter nærmere avtale). Slik at de to mest fremstående stammene kunne måle krefter uten at det skulle dreie seg om annet enn sunn konkurranse.

Det som skjedde var noe helt annet. -Rome- svek oss på det groveste (tribalwars-messig altså).

Jeg er ingen ridder, heller ikke spesielt riddelig som du skriver. Men jeg hadde kommet til å vise våre allierte mer respekt. Men istedet får vi fra Romersk hold anklager om at det var vi som planla angrep mot -Rome-. Selv etter at representanter fra AriCa faktisk har bevist hva -Rome- holdt på med bak sine alliertes rygg, velger du å late som om du ikke visste noenting som helst.
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Nei,jeg viste ikke,og uansett hva jeg skriver,så virker det som du vet bedre.Jeg bryr meg heller ikke så mye om å overbevise deg,dette er et avsluttet spill for meg for lenge siden.Jeg kan også tilføye at jeg har ikke dårlig samvittighet for noe.
Så hvis du føler deg dolket i ryggen,så får du gjøre det.Er lite jeg kan gjøre med dette.Det eneste jeg vil ha meg frabedt er at du tillegger meg at jeg har drevet med konspirasjon bak deres rygg.

Jeg skal slutte å skrive på V2 forum,da enkelte her faktisk vet bedre enn en selv hva som hsr forgått og hva man har bedrevet tiden med.
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
AriCa var ivrige på å samle V2 mot Elite, og ikke spesielt AS. Spillerene som gikk over fra AS til AriCa har heller ikke påvirket spillets gang fra AS/NS sitt perspektiv. Dessuten så har du ikke noe grunnlag til å si at AS/NS kommer til å vare lenger enn AriCa - ingen vet hvor lenge denne verdenen varer, og NS er på randen av utryddelse.

De har ikke hatt stor innflytelse på viktige hendelser som påvirket V2 til en stor grad, som f.eks. alliansens utryddelse av Elite (happy nå Grandpa? :p)

Forresten så vil jeg påpeke at jeg snakker ut ifra egne meninger, og ikke representerer AriCa :)

du serverer fremdeles pisspreik ser jeg ,, klart AS/NS spillere har vært med å påvirket V2 opp gjennom tidene , de er jo her fortsatt etter et par år,, noen med samme sign som da de startet andre på nye kontoer med nye sign ,,det er jo totalt respektløst ovenfor personer som har vært med siden oppstarten av V2 og viet sin tid til dette spillet , den tid de har brukt på dette spillet er like verdifull for V2 som den tiden du har lagt ned her som den Shanks og andre i AriCa har lagt ned her , nå får du jaggu skjerpe deg , er du av den oppfatning at det er bare deg og de andre som er sterkt representert her på TW forumet sin tid på TW som teller?? ja bortsett fra meg da. makan til tull du tømmer utav deg
 
Topp