AriCa vs Elite

Status
Stengt for ytterligere svar.

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kart.

Du er mer spredt utover enn Durok, som faktisk er ganske kompakt :p

Eller mente du spredt, som i langt fra mange andre fra Elite? Sånn... bortsett fra Eyoh, TLR01 og ArchDevil da, naturligvis :)

Edit: Ooopsididoo, der var han ute av Elite. Lurer på hvorfor... :)

Så du mener at jeg skal ha alle mine 335 byer i en så liten klomp? Jeg så på en random by av han og det så ut som han var spredt.
 

DeletedUser

Guest
Vel, en liten en ville vel involvert at du måtte hatt byene dine oppå hverandre. Skyskrapere? :) Vet du forresten hvorfor han nå er ute av Elite og har lyst til å opplyse oss?
 

DeletedUser

Guest
mener å huske at han hadde rød prikk, skulle få ny bruker på kontoen men den var visstnok så fucka at ingen orket å ta over :0
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Men faktum er at AriCa har tatt noen byer av elite, også om det ikke er midt i clusteret. By er en by uansett hvor den ligger. STÅ PÅ:)
 

DeletedUser

Guest
Hmm det var på tiden att dom två stora stammar kriga mot varandra;)

Arica jag tro på er;)

men lycka till båda sida;)



-------------------------------------------------------------------
 

DeletedUser

Guest
mener å huske at han hadde rød prikk, skulle få ny bruker på kontoen men den var visstnok så fucka at ingen orket å ta over :0

Du tar feil. Han kunne umulig ha rød prikk for denne spilleren forsøkte å forsvare seg... Og det er jo AriCa som har gjort at ingen andre orker å ta over.
 

DeletedUser

Guest
Durok var röd, en ny spelare fick hans acc men insåg att det inte skulle gå att rädda byarna så han gav tillbaka det.
 

DeletedUser

Guest
At en stamme begynner å angripe en stamme, uforbredt, å siden skryter av det beviser jo bare hvor stolte de er for å ta noen usle byer. Selv om vi ikke var klar over at dere kriget med oss en gang :p

Blir gøy å se statestikken om en mnd da :)
 

DeletedUser

Guest
At en stamme begynner å angripe en stamme, uforbredt, å siden skryter av det beviser jo bare hvor stolte de er for å ta noen usle byer. Selv om vi ikke var klar over at dere kriget med oss en gang :p

Blir gøy å se statestikken om en mnd da :)

LoL? Ser ikke at AriCa har skrytt av noe jeg..

Tråden ble lagd av en i Xig3.

Og Durok ble tatt opp av Fardin.
 

DeletedUser

Guest
At en stamme begynner å angripe en stamme, uforbredt, å siden skryter av det beviser jo bare hvor stolte de er for å ta noen usle byer. Selv om vi ikke var klar over at dere kriget med oss en gang :p

Blir gøy å se statestikken om en mnd da :)

Her presterer du å ta feil på alle punkter, Luxury... AriCa har ikke startet noe som helst, og ikke kan jeg lese at noen fra AriCa har skrytt om noe heller.

Blir moro å se på "statestikken" om noen mnd? Ja, skal følge med på STATISTIKKEN om noen mnd.. Det gjør jeg forresten hver dag... Burde kanskje også du gjøre, siden du ikke får med deg hva som skjer i verden 2 :p
 

DeletedUser

Guest
Men uansett folkens, alt i alt så har det pågått en krig over lengre tid, og AriCa har faktisk et overtak uansett hva Elite sier.

Men det at Elite kan snu det hele til sin fordel er en annen sak, men utgangspunktet ligger i fordel AriCa.

Face It
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Syns alltid det er moro å se hvordan elite spiller regerer når det blir noe motgang mot dem, alltid en eller annen unskylding:)

Men det er vel ikke tvil om at de ikke har satt igang noen skikkelig motoffansiv.

Men det var vel noe skryt om at de sendte noe enormt med nuker på en annen, så de må vel bygge litt først:confused:
 

DeletedUser

Guest
Tja, det er jo fortsatt den opprinnelige Durok som spiller på den kontoen de babler om da, så jeg vet ikke hva som var problemet jeg?:p Og han svarte hvertfall på PM`en min etter 3 minutter, er ikke det aktivt nok? ;)
 

DeletedUser

Guest
For Eyoh presenterer jeg:

Duroks ODA over de siste 21 dagene (3 uker):

11/05/2009 =5,150,282 - Gul prikk? 5 dager innaktiv? Rød prikk krever 7.
10/05/2009 =5,150,282 - Gul prikk?
09/05/2009 =5,150,282 - Gul prikk?
08/05/2009 =5,150,282
07/05/2009 +5,150,282
06/05/2009 =5,022,147 - Gul prikk? 4 dager innaktiv? Rød prikk krever 7.
05/05/2009 =5,022,147 - Gul prikk?
04/05/2009 =5,022,147
03/05/2009 +5,022,147
02/05/2009 +4,762,461
01/05/2009 =4,638,531
30/04/2009 +4,638,531
29/04/2009 +4,612,176
28/04/2009 +4,497,346
27/04/2009 =4,474,494 - Gul prikk? 5 dager innaktiv? Rød prikk krever 7.
26/04/2009 =4,474,494 - Gul prikk?
25/04/2009 =4,474,494 - Gul prikk?
24/04/2009 =4,474,494
23/04/2009 +4,474,494
22/04/2009 =4,474,460
21/04/2009 4,474,460

ODA kan man jo bare få ved at noen aktivt sender tropper fra kontoen, har markert tidsrom der han kan ha hatt gul prikk, for å få rød må han jo ha 7 sammenhengende gule og det er det ikke snakk om her...

Durok var en av de mest aktive i Elite når det kom til å angripe AriCa i K65, ikke at prestasjonene hans var mye å skryte av, men likevel, han tok byer fra oss og det tolererer vi ikke. Skal ikke klage på at Elite sparker ham ut jeg, alle stammer sparker medlemmer som gir opp (uavhengig av hvilken grunn). At de samtidig redder statistikken sin fra å bli værre enn den allerede er gjør kan andre få klage på, alle gjør det, ihvertfall når medlemmet har gitt opp kampen så det ikke lenger er byer Elite aktivt kan forsvare vi tar.

Ser at NC kan bevise at det faktisk er opprinnelig eier som sitter der nå, så da phailer dere skikkellig Elite. Mister respekt for dere om dere ikke kan innrømme at Durok var aktiv. Han adlet byer fra oss i starten, men når vi tok igjen for alvor ble det for mye for ham (muligens kombinert med RL i disse eksamenstider?). Å frasi seg alt ansvar for ham på måten dere gjør her er forkastelig rett og slett.

Jeg syns oppriktig synd på durok som er blitt offer for en stamme som spiller etter bruk og kast prinsippet, selv med medlemmer som aktivt deltar mot en stamme de er i "krig" med. Når disse blir utsatt for kraftige motangrep og velger å slutte, blir de utstøtt på denne måten. Greit at dere sparker dem for å pynte på statistikken, men å støte dem fra dere på denne måten? Det er rett og slett uholdbart fra en stamme som kaller seg Elite og som holder 1.-plassen på en verden.

At en stamme begynner å angripe en stamme, uforbredt, å siden skryter av det beviser jo bare hvor stolte de er for å ta noen usle byer. Selv om vi ikke var klar over at dere kriget med oss en gang :p

Blir gøy å se statestikken om en mnd da :)

Ærlig talt? Du kødder ikke sant? :)

Elite har pirket på oss siden AriCa ble startet i februar, og har vel egentlig aldri sett på oss som noe annet enn Yamato 2 (som vi forøvrig ikke er, selv om sammenlikningen ikke byr meg imot). Så fra deres side har vi vel alltid blitt ansett som fiender, om det ikke har eskalert til en skikkelig krig enda...

Å si at vi angriper en stamme som ikke er forberedt på det blir rett og slett for dumt når det er de som har tvunget denne situasjonen på oss ved å kvele alle forsøk på diplomatiske relasjoner stammene imellom fra dag 1 (billedlig talt, vet ikke når første henvendelse ble gjort).


Så til slutt ON topic:
Den siste tidens større aktivitet er vel ett resultat av at Mithrandir ble kirurgisk fjernet fra K65 for noen uker siden. Nå er durok også nesten borte. Det skumle for oss i AriCa blir når Elite ikke lenger trenger å gjette på hvem som står for tur...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp