AriCa vs Elite

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
HVIS du har brukt twstats til å få tak i den listen, så bør du kanskje være klar over hvor mye den listen henger/ligger på etterskudd, at angrep kan være sendt hvor det er flere dager til landingstid osv.

Du må gjerne leke påstålig i en sak du ikke kjenner, eller late som om vi som sitter iledelsen og ser prikkesystemet tar feil, men vi hadde ikke hatt hans passord og avskjedstale fra flere uker bakover hvis ikke Durok hadde tenkt å slutte. Han logget derimot inn i perioder etter han sluttet, så vi ga aldri kontoen videre. Den sto bare ubevoktet.

Men by all means, vær kjempe stolte for å ha noblet han, Krevde nok super skills :D

Tja, det er jo fortsatt den opprinnelige Durok som spiller på den kontoen de babler om da, så jeg vet ikke hva som var problemet jeg?:p Og han svarte hvertfall på PM`en min etter 3 minutter, er ikke det aktivt nok? ;)

NEi, det er var nok ikke opprinnelig Durok. Doh. Leser du ikke før du skriver eller? Ble nettopp sagt at en skulle ta over kontoen, men ikke gjorde det fordi det var for kaotisk der til å være verdt det. Det blir resultatet etter evigheter med inaktivitet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du må gjerne leke påstålig i en sak du ikke kjenner, eller late som om vi som sitter iledelsen og ser prikkesystemet tar feil, men vi hadde ikke hatt hans passord og avskjedstale fra flere uker bakover hvis ikke Durok hadde tenkt å slutte. Han logget derimot inn i perioder etter han sluttet, så vi ga aldri kontoen videre. Den sto bare ubevoktet.

Sier du at dere har hatt passordet til en annen spiller på samme verden? Fordi sist jeg sjekket var det en smule ulovlig.

Da Mighty Rules! skrev:
§1) En Konto per spiller

Hver spiller kan kun ha én konto per spill verden. Dette inkluderer ikke kontoene som folk sitter gjennom kontovakt-funksjonen. Det er ikke lov å dele passordet med andre som har en konto på samme verden.
 

DeletedUser

Guest
Les reglene da. Doh. Det er ulovlig å DELE det med noen, men jeg kan ikke styre hvorvidt jeg har fått det eller ikke. Eneste jeg kan styre er om jeg personlig bruker det. Durok er heller ikke i elite lengre, så om dere vil sende inn en ticket å få han sperret - kjør på. Han sluttet som sagt mer eller mindre for evigheter siden.

Når det gjelder det å vite andres passord, tør jeg påstå at de aller fleste stammeledelser av en viss størrelse får tilsendt passordet til medlemmene når de slutter, slik at de eventuelt kan gi kontoen til noen andre. Det har iallefall vært vanlig prosedyre på v1 lenge.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Les reglene da. Doh. Det er ulovlig å DELE det med noen, men jeg kan ikke styre hvorvidt jeg har fått det eller ikke. Eneste jeg kan styre er om jeg personlig bruker det. Durok er heller ikke i elite lengre, så om dere vil sende inn en ticket å få han sperret - kjør på. Han sluttet som sagt mer eller mindre for evigheter siden.

Når det gjelder det å vite andres passord, tør jeg påstå at de aller fleste stammeledelser av en viss størrelse får tilsendt passordet til medlemmene når de slutter, slik at de eventuelt kan gi kontoen til noen andre. Det har iallefall vært vanlig prosedyre på v1 lenge.

Du sa "vi", altså flere. Det er relativt greit for første som får tak i passordet å ikke spre det videre :p Uansett så kan du styre om du gir det videre til noen andre, altså utnytter det faktum at noen brøt en regel.

Klart det gjelder. Jeg husker for eksempel godt når jeg ga passordet til Liverbird til deg og Xano, etter at dere ba om det. Det er vel muligens ulovlig å be om passordet også, hmm... Men uansett er det at mange gjør det aldri en god unnskyldning for å bryte en regel, kjære :)
 
Sist redigert av en moderator:

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jaja, ingen er vel feilfrie på spillet, selvom visse personer i visse stammer hardnakket sier at de aldri gjør noe ulovlig:rolleyes: eller hva glitter:), men det er vel ikke dette hva topicen handler om, selvom det er morsomt å følge dere.

Men lurer veldig på hvorfor ikke Elite slår tilbake på AriCa, kan det være at det er veldig lite spillere i Elite om dagen????? for det er jo ikke vanskelig å se på stat hvem som er aktive.

Tror tiden er inne for at de som vil utfordre elite sammen med AriCa må slå til i disse tider.
 

DeletedUser

Guest
Artig at det er Elite som nå klager over at innaktive spillere blir adlet ned. Det som var så galt å si for 3 måneder siden:D
 

DeletedUser

Guest
Du sa "vi", altså flere. Det er relativt greit for første som får tak i passordet å ikke spre det videre :p Uansett så kan du styre om du gir det videre til noen andre, altså utnytter det faktum at noen brøt en regel.

Klart det gjelder. Jeg husker for eksempel godt når jeg ga passordet til Liverbird til deg og Xano, etter at dere ba om det. Det er vel muligens ulovlig å be om passordet også, hmm... Men uansett er det at mange gjør det aldri en god unnskyldning for å bryte en regel, kjære :)

Jeg snakker om VI fordi det er ledelsen i Elite. For ja, ledelsen i elite har hatt tilgang til passordet. Jeg vet bare at jeg JEG har passordet, men tviler ikke på om han har sendt det til flere. Det er uansett en meningsløs diskusjon, hvor du henger deg opp i enkelt ord, som jeg ikke ser at har noe med noe å gjøre. Han er ikke en gang medlem av vår stamme, kontoen spilles ikke, og det er alt jeg skulle ha frem. Kontoen er ikke i bruk av oss.

Når det gjelder liverbird på v1, så har xano gamle eieren på msn, men aner ikke om du ga det til han. Jeg kan ikke huske å ha hatt det.

Jaja, ingen er vel feilfrie på spillet, selvom visse personer i visse stammer hardnakket sier at de aldri gjør noe ulovlig:rolleyes: eller hva glitter:), men det er vel ikke dette hva topicen handler om, selvom det er morsomt å følge dere.

Men lurer veldig på hvorfor ikke Elite slår tilbake på AriCa, kan det være at det er veldig lite spillere i Elite om dagen????? for det er jo ikke vanskelig å se på stat hvem som er aktive.

Tror tiden er inne for at de som vil utfordre elite sammen med AriCa må slå til i disse tider.

Jeg mener ikke vi gjør noe ulovlig, nei. Vi vektlegger å spille på et lovlig vis, og det er derfor vi f.eks. ikke satt kontovakt for Durok når vi visste han ville/hadde sluttet. Når det gjelder AriCa, så har vi egentlig ikke giddet bry oss med dem. De er ikke helt av betydning enda. Får se hva vi gjør med dem etterhvert, men intill videre er de bare vanlige røde prikker på kartet.


Og jin, jeg ser ikke at noen klager. Det er dere som nekter å tro på grunnen til at han ble kicket fra stammen. Byene er da på statestikken uansett. I don't care :)
Men hadde ikke du et kjempe busy IRL liv du liksom måtte ta deg av, så v2 ikke var stedet for deg lengre? Kanskje på tide å få det til å virke som om det ikke bare var en dårlig unnskyldning snart? F.eks. kan du slutte å blande deg i... Alt.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Neville Chamberlain den 11.05. klokken 16:58
Hallo, er det den opprinnelige Durok som spiller her fortsatt eller? :)

Neville Chamberlain den 11.05. klokken 16:58
Woops, sorry for dobbelpost.

Durok den 11.05. klokken 17:02
Hvorfor skulle det ikke være det?

Neville Chamberlain den 11.05. klokken 17:03
Les gjennom denne tråden her du, dine venner i Elite sier vel noe annet da:p

Forumtråd

Neville Chamberlain den 11.05. klokken 17:12
Men det er den gamle Durok jeg snakker med ikke sant? :)

Durok den 11.05. klokken 17:14
Skjønte ikke helt det med tråden, hvorfor skulle jeg ikke være meg pga. den tråden??

Neville Chamberlain den 11.05. klokken 17:15
Hvis du ser litt lenger uti tråden så sier Eyoh at du ble rød, og at ingen gadd å ta deg over fordi kontoen din var ett så stort kaos..

Durok den 11.05. klokken 17:16
Ok, jeg har tatt kontoen nå :p
Nei, nei.. Det er jo ikke gamle Durok som spiller på kontoen.. Det er jo relativt klart hvis man leser samtalen over..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Durok var röd, en ny spelare fick hans acc men insåg att det inte skulle gå att rädda byarna så han gav tillbaka det.

En spiller tok over i et par timer før han gidde opp.

Ser for meg ut som om dere ga passordet videre. Tssk, utnytte regelbrudd. Så dårlig av dere.

Jeg snakker om VI fordi det er ledelsen i Elite. For ja, ledelsen i elite har hatt tilgang til passordet. Jeg vet bare at jeg JEG har passordet, men tviler ikke på om han har sendt det til flere. Det er uansett en meningsløs diskusjon, hvor du henger deg opp i enkelt ord, som jeg ikke ser at har noe med noe å gjøre. Han er ikke en gang medlem av vår stamme, kontoen spilles ikke, og det er alt jeg skulle ha frem. Kontoen er ikke i bruk av oss.

Når det gjelder liverbird på v1, så har xano gamle eieren på msn, men aner ikke om du ga det til han. Jeg kan ikke huske å ha hatt det.

Haha, du er så morsom når du prøver å snu diskusjonen ved å si at det ikke er noe folk har noe med å gjøre. Klart jeg har noe med det å gjøre når folk bryter regelene. Alle som spiller TW har noe med det å gjøre. Du får kose deg med flisespikkeriet ditt, men vi vet begge at du ikke har noen problemer med å bryte regler når det passer deg.

Med tanke på hvor selektiv hukommelse er jeg ikke overrasket :D
 
Sist redigert av en moderator:

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
J
Jeg mener ikke vi gjør noe ulovlig, nei. Vi vektlegger å spille på et lovlig vis, og det er derfor vi f.eks. ikke satt kontovakt for Durok når vi visste han ville/hadde sluttet. Når det gjelder AriCa, så har vi egentlig ikke giddet bry oss med dem. De er ikke helt av betydning enda. Får se hva vi gjør med dem etterhvert, men intill videre er de bare vanlige røde prikker på kartet.

Tror vi alle venter på at det skal skje noe:) Men jeg tror ikke dere har så mye slagkraft til det, men har ikke ryggdekning til å påstå noe, bare tror....
 

DeletedUser

Guest
glitter skrev:
Jeg mener ikke vi gjør noe ulovlig, nei. Vi vektlegger å spille på et lovlig vis, og det er derfor vi f.eks. ikke satt kontovakt for Durok når vi visste han ville/hadde sluttet. Når det gjelder AriCa, så har vi egentlig ikke giddet bry oss med dem. De er ikke helt av betydning enda. Får se hva vi gjør med dem etterhvert, men intill videre er de bare vanlige røde prikker på kartet.

Det er bullshit. AriCa har vært markert som fiender hos Elite i hvertfall en måned eller noe i den duren.

For your convenience, her er hele Fiendelista til Elite:
Fiendelista til Elite skrev:
-Rome-
K-m-S
V-m-S
AriCa
Xig1
Xig3
TNK
Xig2
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
poenget er? alle stammer som ikke er alierte/IAP står som fiende hos elite... var et punkt noen ville ta ansvar for å putte absolutt hver eneste stamme i v2 på fiendelisten, just for show, men det ble for mye tiltak. :p

uansett, rødt er rødt. vi har ikke noen fieder vi prioriterer. Alle er bare markert fordi de er lov, eller ikke lov, å angripe.

BTW, du har ikke fått med deg hele listen. :)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg skjønner ikke det her jeg Glitter, for nå kjenner jeg nesten ikke igjen den krigslystne stammen Elite alltid har vært.

Her kommer det en stamme som tar en god del byer den siste mnd, og som dere veit ikke liker dere. Men alikevell blir det ikke gjort noe???

Ingen som tror på at det ikke er prioritet når det er en trussel mot dere, har det kommet ditt hen at det er masse tomme kontoer hos dere? ikke at du vil svare på det. Men syns bare det er kjempe rart:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
poenget er? alle stammer som ikke er alierte/IAP står som fiende hos elite... var et punkt noen ville ta ansvar for å putte absolutt hver eneste stamme i v2 på fiendelisten, just for show, men det ble for mye tiltak. :p

uansett, rødt er rødt. vi har ikke noen fieder vi prioriterer. Alle er bare markert fordi de er lov, eller ikke lov, å angripe.

BTW, du har ikke fått med deg hele listen. :)

Wow! Da har dere mange Allianser/IAP
 

DeletedUser

Guest
HVIS du har brukt twstats til å få tak i den listen, så bør du kanskje være klar over hvor mye den listen henger/ligger på etterskudd, at angrep kan være sendt hvor det er flere dager til landingstid osv.

Du må gjerne leke påstålig i en sak du ikke kjenner, eller late som om vi som sitter iledelsen og ser prikkesystemet tar feil, men vi hadde ikke hatt hans passord og avskjedstale fra flere uker bakover hvis ikke Durok hadde tenkt å slutte. Han logget derimot inn i perioder etter han sluttet, så vi ga aldri kontoen videre. Den sto bare ubevoktet.

Men by all means, vær kjempe stolte for å ha noblet han, Krevde nok super skills :D

Hvis du absolutt ikke vil innrømme det så... :rolleyes: Se på poengveksten frem til 30. april da, frem til da var han meget aktiv vil jeg si:

30/04/2009 Durok Elite 138 +781,419
29/04/2009 Durok Elite 139 +771,527
28/04/2009 Durok Elite 145 +742,379
27/04/2009 Durok Elite 166 -645,912
26/04/2009 Durok Elite 165 -646,284
25/04/2009 Durok Elite 163 -647,195
24/04/2009 Durok Elite 163 -647,967
23/04/2009 Durok Elite 161 +648,949
22/04/2009 Durok Elite 157 648,290

Etter det blir det vanskelig for oss å si noe med mindre jeg gidder å samle sammen rapporter for å bevise noe jeg egentlig ikke bryr meg så mye om...
Men vet du hva? Jeg skal gå med på at han kan ha hatt rød prikk når han ble sparket ut, men ikke lenge. Dette fordi jeg ikke gidder å lete opp rapporter som kanskje ikke eksisterer lenger.

Flere uker sier du, ser ut for meg som han var veldig keen på å fortsette for bare 12 dager siden, at dette endrer seg når han begynner å tape byer skal jeg ikke si noe på, spillere som ikke får backup fra stammen de er i gir som regel opp...

Glitter, samme hva du sier så har det vært noen på den kontoen og flyttet litt på tropper, sendt litt angrep osv. At han er halveis innaktiv eller har sagt at han skal slutte har ikke jeg noe med og jeg kan ikke bevise hvem som sitter inne med en konto til en hver tid på TW...

Hvorfor skulle vi ikke være stolte av å ta byer fre Elite? Dere sier jo selv at dere lever opp til navnet og har gjort det over lengre tid, så du kaster stein i glasshus nå... Faktumet er at dere mistet byer fra et medlem i en utsatt posisjon som burde vært stacket skikkelig, spesielt siden han var "svært lite aktiv" og ville trengt støtte for å gjøre motstand.

At durok ikke var den beste spilleren kan vi nok være enige i, men da er det vel deres ansvar å hjelpe ham som stammeledelse/medlemmer?

Slutt å krangle på småting Glitter, dere fremstår som feiginger om dere skal krangle og komme med unnskyldninger for alt som ikke går deres vei. Sier ikke at alle unnskyldningene deres ikke har noe for seg, men når det blir gitt halveis troverdige unnskyldninger hele tiden fra deres side som bare dere har mulighet til å bevise setter jeg spørsmålstegn ved troverdigheten deres.

Vi får se hvor mange medlemmer som "slutter" hos dere, for jeg tror nemlig alle vi tar ut vil "slutte" 3-4 dager før vi begynte å angripe dem skikkelig... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg får vel melde meg på hos Elite igjen nå da ;)
Så skal vi få fart på sakene der også :p
 

DeletedUser

Guest
For Eyoh presenterer jeg:

Duroks ODA over de siste 21 dagene (3 uker):

Visste du att ifall man attackerar så man får en röd rapport så höjs inte OD förrän efter 1 vecka? Så man kan inte alltid räkna sådär, visst, ibland går det. Men inte alltid.
 

DeletedUser

Guest
Ja, skal følge med på STATISTIKKEN om noen mnd..

Om dere skulle klare å holde statistikken til Arica positiv, burde du kanskje slutte å være en gråbyhore? :p Er sikker på at du har tatt 115 gråbyer :eek:
Uansett, Elite snur dette veldig fort :)
 

DeletedUser

Guest
Om dere skulle klare å holde statistikken til Arica positiv, burde du kanskje slutte å være en gråbyhore? :p Er sikker på at du har tatt 115 gråbyer :eek:
Uansett, Elite snur dette veldig fort :)

Når ble det ulovlig å ta seg litt gråbyer når man føler for det? :cool:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp