[AS]

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg er voksen nok, men begynner å bli tålelig lei av at uvedkommende stiller spørsmål som de strengt tatt ikke har noe med.

Jeg tok meg tid til å forklare nettopp så nettopp all info kunne komme fram i dagslyset. Du mener Ingarion er den å stole på. Deg om det ;)

Jeg har mine grunner til å ikke stole på han og det er sikker det samme tilbake fra hans side, men som du sa. Det tilhører ikke offentligheten.:eek:

Flotte greier. Jeg regner med at uenigheter mellom spillere alltid vil være en faktor i dette spillet. At dere to ikke er venner er åpenbart, men jeg liker Ingar veldig godt. Har hatt kun positive erfaringer med denne spilleren.

Å kalle med uvedkommende blir vel å ta litt hardt i, men deg om det ;)

Er det en mulighet for at moderator kan sperre denne tråden slik at vi slipper flere usakligheter og interne diskusjoner?

Hadde satt pris på det.
Takk
 

DeletedUser

Guest
Du er jo egentlig uvedkommende da dette ikke angår deg direkte. Og som jeg skrev til Ingar, så bryr jeg meg egentlig fint lite om hva han mener om meg.

Men jeg er enig. Denne kan stenges, da det tydeligvis ikke er mere saklige ting å diskutere
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp