Avskjed uten verdighet

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Da tar jeg farvell med denne verdenen, men med litt mere motstand enn det jeg hadde tenk.
Grunnen til dette er at jeg ikke skulle få lov å gi bort hovedbyen min til min egne personlige allierte, fra stammens allianse.

Ticket var nettopp godkjent på internadling, men straks trukket tilbake etter en liten samtale med Stian, den o store leder i Teemo. Som tok det som en trussel at jeg ville beskytte kontoen om stammen nektet meg valget å gi bort ene byen til den jeg ønsker, før de skal kaste seg grådig over resten av byene. Vell kan man ikke akseptere et medlems siste ønske så skal man heller ikke få byene gratis. Nevner også at denne personen som skulle få byen er stolt medlem av stammens sterke alliert.

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg gadd å bruke tid i det hele tatt på stammen, i og med at et vist medlem derifra dro meg over fra stammen TLE til Teemo mens jeg vara på en ukes ferie. For deretter å overlate TLE til å høstes inn som hvete på åkeren. Denne mystiske kv'en som faktisk ikke gjorde noe annet på kontoen enn å bytte stamme mens jeg var borte er selvsagt lurve, en av frontfigurende i Teemo, og et skikkelig sviker om du spør meg. Ikke bare fordi fyren dro meg ut av en allianse stammen til Teemo som også skulle rives i filler av dem. Men mest av alt da denne personen tydeligvis hadde sitte tkv for mange av medlemmene der, som alle hadde oppelevd Lurve som en inaktiv kv, hvor de kom tilbake til ruinert konto som kjapt ble adlet om den ikke allerede var det når de returnerte. Jaja hyggelig med noen som vil ta kv :p men dårlig kv får her en helt ny mening.

Videre var det veldig hyggelig at denne dyktige stammen skulle nekte mine PA'er innpass, og adlet dem mens jeg måtte forholde meg nøytral takket være stid mellom hva jeg ønsket og den prinsippielle lojaliteten jeg alltid gir en stamme, men denne gangen ikke selvvalgt. Nå skal dere vite at jeg ikke akuratt har hatt noen stor motivasjon satse på denne verdenen og dden stammen jeg måtte følge. Men vi får se om jeg får påført dem litt skade før jeg forlater verden, i og med at reaksjonen på at jeg ikke bøyer meg i støvet for o store Stian så erklærer de meg personlig krig. (Så klart med mesteparten av forsvaret mitt sendt ut i støtte eller på vei til kapteinen for at iandlingen skulle gå bra)

Ønsker CASH og Plan B lykke til i krigen, og regner med det er disse det vil stå mellom,
da jeg umulig kan være den eneste som ikke liker Teemo, sier jo sitt når Roger forlater kontoen sin allerede og overlater ledelsen til Stian.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Du fyller inn kun til du vil skal bli vist. Jeg godtok kravet om å la falckkiller få byen. Jeg sto opp mot ett teemo medlem for å få ønsket ditt gjennom. Det du takker meg med er trussler om å angripe teemo om jeg ikke gikk med på kravet ditt noe jeg gjorde lenge før du skrev trusselen. Du skrev den ikke bare engang men 1 gang til også. Du var ikke fornøyd med mitt ja. Når jeg kommer tilbake fra ferien så skal jeg screenshotte samtalen vår å legge den ut her.

Du fikk ja fra meg, men det lønner seg ikke å komme med trussler.

At du skal henge meg ut her fordi du selv var helt bak mål er lattetlig å framstiller meg på en dårlig måte. Når "banditten" var deg. Skal komme med ett ordentlig svar den 16ende eller 17ende.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Stian aka gnagsåret fra nå av.

Du fikk ikke trussel før lenge etter at du startet å tru, jeg sa jeg ville forsvare byene mine om jeg ikke fikk det slik jeg ville.
Senere sa jeg også at jeg ville angripe denne stammen som har gitt meg ingenting annet enn anger om de ikke godtok mitt ønske. Hele innadlingen var i boks inkludert bortsendte tropper da du sier noe som får meg til å tvile på at fyren skal få byen slik jeg sier han skal. Kort tid etter greier du å vinkle ting slik du selv ønsker og erklærer meg krig, vell ditt ønske er min lov. Diplomatiske ferdigheter har du ikke.

Tviler ikke på at du kan vinkle den lange meldignen vår til din fordel om du klipper og limer litt, selv mener jeg dette gir hele essensen av hva du sier, der du faktsik erklærer meg krig for at jeg ikke bare vil godta det du sier, faktsik hadde jeg ikke snakket om annet enn forsvar før dette:
(Vær ops, mye skrivefeil i farta)

Jeg går god for avgjørelsen din
[12:36:00] Stian: Jeg har fått en klage. Og går god for avgjørelsen din
[12:36:09] Stian: Så får jeg bare flere trussler
[12:36:19] Benja(Bexx): slipper resten av byene når fabian har tatt hovedbyne, frem til da vil jeg forsvare alle byene mine om det komemr innkommende
[12:36:37] Benja(Bexx): i værste tilfellet så trekker jeg ticketen min og går til angrep
[12:36:51] Benja(Bexx): ser ikke at jeg kan gjøre store greiene men ka nutrydde litt om jeg vil
[12:37:01] Benja(Bexx): sånn da har du fått trusselen din
[12:39:43] Stian: Jeg har fått den flere ganger.
[12:41:01] Benja(Bexx): Nei det har du ikke, men du har nå gjort deg fortjent til den
[13:14:41] Stian: Den har jeg fått flere ganger
[13:14:42] Stian: Du sier du skal ødelegge
[13:14:52] Stian: Jeg godtok kravet
[13:14:56] Stian: Du kom med trusslrr
[13:16:12] Stian: Jeg kjente deg før.
[13:16:19] Stian: Men nå har du synket lavt
[13:16:24] Stian: Alt kommer på forum
[13:16:33] Stian: Og fra idag er du i krig mot Teemo.
[13:16:52] Stian: Du har mistet all respekt som du hadde hos meg
[13:17:05] Stian: Jeg har ikke gjort deg noe galt.
[13:17:05] Benja(Bexx): gider faktisk ikek høre på dette, dere får byene når fabian får største byen, gidder dere ikke innfri det, så gir jeg dere *SENSUR*, ingenting denne stammen har gitt meg, så forventer at det kravet oppfylles
[13:17:56] Benja(Bexx): ok nå er jeg i krig :p lol for en idiot legger ut selv det jeg har
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Problemet er at Stian ikke kan godta at han bare får 5/6 byer og må krangle på den siste,
da sier det stopp i hue mitt.

Lovte du meg ikke INGEN LØGNER.

Jeg godtok at falck fikk hovedbyen. Å du siterer noe i ettertid etter du kom med den 1st trusselen. Du finner bare ting du synes ser bra ut.
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Jeg vil si at vi bare kan komme oss videre fra dette, Falck kontoen får byen som benja bestemmer, resten går til teemo. Bli enige om dette, det er ikke vanskeligere. Ikke vits å lage krangler ut av dette. Get over it.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Du kaller det å forsvare byene om ikke stammen godtar mine ønsker for trussel,
vell nå endte du oppe med tre ting:

1: Du snudde en vennskapelig samtale til å faktsik bli en trussel.
2: Dere skulle få alt gratis men må nå kjempe for alle byene.
3: Dere skulle også få nukehjelp med off troppene mine, men får smake off troppene selv i stede

Så selv om det ikke er mye å kempe med på kontoen, og det lille som er der er stort sett på vei ut til Teemo byer, så får dere nå lov å kjempe og miste verdifulle tropper der jeg egentlig hadde gitt dere alt, på tross av visse medlemmers ekstremt skitne spillerstil.

Avslutter samtalen her, da du starter å bli kjedelig. Kommer nok til å kommentere utsagnene dine som blir vinklet på din når det blir lagt ut. Men ut fra eget perspektiv så har jeg allerede vunnet, da jeg unngikk å gi byene til en stamme som jeg ikke ønsker lykke til videre på ferden.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jeg vil si at vi bare kan komme oss videre fra dette, Falck kontoen får byen som benja bestemmer, resten går til teemo. Bli enige om dette, det er ikke vanskeligere. Ikke vits å lage krangler ut av dette. Get over it.


Bra, men vit at jeg allerede har sendt angrep imot Teemo spillere etter at jeg ble erklært krig og trakk ticketen min om innadling
 

DeletedUser

Guest
Skal vi seee........
du skrev:
Denne mystiske kv'en som faktisk ikke gjorde noe annet på kontoen enn å bytte stamme mens jeg var borte er selvsagt lurve, en av frontfigurende i Teemo, og et skikkelig sviker om du spør meg. Ikke bare fordi fyren dro meg ut av en allianse stammen til Teemo som også skulle rives i filler av dem. Men mest av alt da denne personen tydeligvis hadde sitte tkv for mange av medlemmene der, som alle hadde oppelevd Lurve som en inaktiv kv, hvor de kom tilbake til ruinert konto som kjapt ble adlet om den ikke allerede var det når de returnerte. Jaja hyggelig med noen som vil ta kv :p men dårlig kv får her en helt ny mening.



Å jada... jeg satt KV for en hel bunke i stammen. Mest av alt fordi ikke en sjel i stammen gadd å bidra med noe. Jeg gav også KLAR beskjed om at jeg var på ferie og bare var tilgjengelig via mobilen. fikk forresten også beskjed om at en annen skulle ta over KV fra en gitt dato. SÅ IKKE MYE til det. Jeg fikk dessuten ikke beskjed om noe. Jeg passet bare på kontoen og bygget bygninger når det var ressurser. Akkurat som de andre jeg var KV for.
Det var ingenting galt med de kontoene når eierne tok over igjen. Ingen angrep, men bare bygd mer bygninger utifra ressurser som var..


Forresten... Tusen takk for tilliten til å kalle meg en av frontfigurene i Teemo. Det visste jeg ikke selv engang :)

Og de jeg var KV for når de av oss byttet stamme, ble ikke adlet. Kill4Fun f.eks bare satte jeg claim på etter samtale med Roger, så ingenting av det du sier stemmer. Andre jeg satt kontovakt for bare avsluttet jeg, og den kontoen rettet jeg rimelig bra opp, da spilleren var totalt noob på dette spillet :)

Og ja, jeg flyttet deg over til TLE, da jeg visste de gikk under når jeg stakk, og lederen (kill4fun) var inactive.
Vil tro de fleste er enige med meg når jeg valgte å flytte deg over til en stamme hvis leder du spilte med da på V18.

Vanligvis holder jeg meg for god til å svare på slik drittunge furting, men jeg kjedet meg litt før et styremøte, så jeg klarte ikke å dy meg til å svare tilbake på drittslenging fra deg.....




EDIT: Merkelig hvordan du ikke klarte å si noe av dette til meg på Skype...., men heller dra det frem nå. Det sier vel mer om deg enn om meg :)

EDIT IGJEN------ La meg poste Skype chatten jeg hadde med Bexx etter han kom tilbake og avsluttet KV. Han virket ikke VELDIG irritert :)


[24.07.2014 18:46:51] Benja(Bexx): hjemme igjen nå, så ting hadde skjedd som jeg må sette meg inn i
[24.07.2014 18:47:02] Benja(Bexx): men takk for kv
[24.07.2014 18:47:15] Lurvee: kremt ja.... har ikke vært kjempemye KV, men tok en lite general avgjørelse på deg
[24.07.2014 18:47:26] Lurvee: med overføring:) vi var alle rimelig sikre på at du godtok det :)
[24.07.2014 18:48:43] Benja(Bexx): litt syn ikke ene vennen min ble med er det eneste jeg tenker, men om det er en merge og Trond og er for det så går jeg selvsagt med på det
[24.07.2014 18:49:11] Benja(Bexx): selv om jeg gjerne skulle hatt med silent boss
[24.07.2014 18:49:35] Lurvee: Var noe diskusjon der på det ja
[24.07.2014 18:49:43] Lurvee: ta en direkte prat med Roger du
[24.07.2014 18:49:47] Lurvee: kan jo hende du får han over
[24.07.2014 18:50:28] Benja(Bexx): tja, jeg har skrevet det jeg trenger å si på stammeforumet, så har jeg i hvertfall gitt uttrykk for min mening
[24.07.2014 18:50:35] Lurvee: Hepp
[24.07.2014 18:50:55] Lurvee: Skjønte vel hvorfor vi forlot TLE også?
[24.07.2014 18:51:17] Benja(Bexx): ikke fått helt med meg begrunnelsen der
[24.07.2014 18:51:26] Lurvee: Har speidet noen av TLE etterpå... totalt noobish på brorparten av de
[24.07.2014 18:51:39] Benja(Bexx): regner med det er siden dere vil satse, og det er mye folk som trenger opplæring i TLE?
[24.07.2014 18:51:43] Lurvee: ingen aktivitet på de heller
[24.07.2014 18:51:46] Lurvee: ingen sttøte
[24.07.2014 18:51:55] Lurvee: men ikke så rart... de hadde jo ingentingå støtte med
[24.07.2014 18:52:04] Lurvee: jeg adlet Lauke rett under meg..... SVÆRT lite vanskelig fight
[24.07.2014 18:52:11] Benja(Bexx): hehe
[24.07.2014 18:52:13] Lurvee: sværrrt lite :)
[24.07.2014 18:52:26] Lurvee: Eneste vi har gjort er å frede Kill4Fun inntil videre
[24.07.2014 18:52:42] Benja(Bexx): (y)
[24.07.2014 18:52:45] Benja(Bexx): skjønner
[24.07.2014 18:53:36] Benja(Bexx): har fremdeles en del å sette meg inn i, og liker egentlig ikke å forlate stammer. Men antar det var noen gode grunner og så kjenner jeg jo godt en del av folka fra teemo
[24.07.2014 18:53:43] Lurvee: Yepp
[24.07.2014 18:53:47] Lurvee: Roger spurte spesielt etter deg
[24.07.2014 18:54:06] Lurvee: For å si det sånn... siden Kill4Fun er mest inactive akkurat nå
[24.07.2014 18:54:21] Lurvee: når jeg forlot TLE, så regnet jeg med at den kom til å bukke under
[24.07.2014 18:54:43] Lurvee: Kill4fun har dessverre ikke kontroll på de i det hele tatt nå
[24.07.2014 18:54:44] Lurvee: :)
[24.07.2014 18:54:50] Benja(Bexx): skjønner
[24.07.2014 18:55:14] Benja(Bexx): hadde selv tenkt å poste noen guider på forumet for å lære opp folk
[24.07.2014 18:55:20] Benja(Bexx): men da trenger jeg ikke det
 
Sist redigert av en moderator:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Vell av og til er man hyggelig for å prøve å bevege seg videre fra folk som virkelig har drite på draget.
Du fikk tydelig beskjed om hvem som kunne settes opp, helelr ingne av de andre jeg snakket med hadde du gjort noen jobb for som kv i det hele tatt. Faktisk er det bedre med ingen aktivitet en sabotasje, og det du hevder om at disse andre i stammen var enda mindre aktive, skyltess vell at du faktsik var kv for dem. I hvertfall det dem har sagt i ettertid når jeg har snakket et par ord med dem.
Til og med Kill4fun som du klager på i denne tidligere samtalen sier at du var den som hadde kv for han.

Kan aldri huske du nevnte at du ikke skulle være på i det hele tatt, men ja stemmer du var på mobil, og du luftet tanken på at om det ble oppløsning så kunne teemo være aktuell, alikevell stor forskjell på å gå aktivt inn for dette, enn det er å se forholdene ann, som kv ble ingenting bygget annet en den lille tiden trond var inne på kontoen en time elelr to, hvor han møtte fullt varehus:

[14.07.2014 23:05:46] Lurvee: jeg skal litt bortover på gården denne uken
[14.07.2014 23:05:50] Lurvee: så blir litt via mobilen
[14.07.2014 23:06:00] Lurvee: skjer det noe på din konto da, så er du fucked
[14.07.2014 23:06:09] Lurvee: siden det kan gå flere timer mellom hver gang jeg eventuelt sjekker innom
[14.07.2014 23:06:13] Lurvee: KV via mobilen var litt buggy
[14.07.2014 23:09:24] Lurvee: blir en del traktor kjøring nemlig
[14.07.2014 23:09:45] Benja(Bexx): silent boss kunne ta noen av dagene men var borte en del selv, kan være jeg kan se etter den selv, me nda det er billighotell vi skal på i kypros så tviler jeg på det er noe nett der
[14.07.2014 23:10:08] Lurvee: ville hørt med kapteinen
[14.07.2014 23:10:11] Lurvee: han er stolbar :)
[14.07.2014 23:10:40] Benja(Bexx): blir man adla så blir ma nadla det skjer om jeg er hjemme og og ligger og sover litt, men tror ejg er ganske trygg pga jeg har en del tropper, og folk har ikke lyst til å miste så mye i starten
[14.07.2014 23:10:59] Benja(Bexx): men for all del om alliansen vår ryker plutselig så er 3k by verd litt tropper
[14.07.2014 23:11:15] Lurvee: hvis du kan satse på det, så kan jeg sitte KV for deg
[14.07.2014 23:11:22] Benja(Bexx): [14. juli 2014 23:10] Lurvee:

<<< ville hørt med kapteinen
han er stolbar :)flott :) og kjenenr Stian og delvis Roger :)
[14.07.2014 23:11:38] Lurvee: at jeg bare pumper bygninger for deg med ressursene dine
[14.07.2014 23:11:46] Benja(Bexx): har du lyst til å ta de føste dagene så hadde det vært topp?
[14.07.2014 23:11:53] Lurvee: sett meg opp
[14.07.2014 23:11:58] Benja(Bexx): takk
[14.07.2014 23:12:23 | Redigert 23:12:54] Benja(Bexx): jeg drar på onsdag, jeg skal få adlet den grå byen rett under meg før det og starte å gjøre den til deffby
[14.07.2014 23:12:41] Benja(Bexx): så er det bare å titte innom og bruke ress når det fyller seg opp .)
[14.07.2014 23:12:42] Benja(Bexx): :)
[16.07.2014 10:07:15] Benja(Bexx): Da setter jeg deg opp til å starte med i dag, så kan du overføre kv til silent boss når når han kommer hjem 20. :)
[16.07.2014 10:07:30] Benja(Bexx): takk for at du kunne følge litt med på kontoen første dagene
[16.07.2014 10:08:29] Benja(Bexx): om det skulle vise seg å være nett i kypros så vil jeg nok logge inn daglig selv og da ikke trenge kv, men tviler på det er nett, da det er et billig hotell vi skal ha en fylletur til

Over til annen sak:

Jeg vil si at vi bare kan komme oss videre fra dette, Falck kontoen får byen som benja bestemmer, resten går til teemo. Bli enige om dette, det er ikke vanskeligere. Ikke vits å lage krangler ut av dette. Get over it.

Var igjen fornøyd og fikk straks etterpå denne av Stian, igjen takk til god ledelse i teemo, virkelig minnerikt opphold:

[15:49:04] Stian: Du har tapt denne kampen..
[15:49:10] Stian: Du har ingen holdbare bevis
[15:49:20] Stian: Falck får heller ikke byen
[15:49:28] Stian: Å du er snart borte
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Du blir utmannet på de fleste utspill. Du er tom for argumenter at du begynner å komme med usakelige ting i vår chat. Ja jeg snakker om denne.


Den 13.08.2014, klokken 16:26, Benja(Bexx) skrev:
> etterpå så kan du gå å rævkjøre deg selv

Lurer på hvordan en som liker å framstå som en perfekt engel kommer med slike uttalelser.

De siste settningene jeg skrev står jeg ved å de er sanne. Du har spill korta dine feil, gått ut på forum uten noe form for klare bevis. Du har oppført deg dårlig gjennom store deler av saken. Jeg gidder ikke å uttale meg mer om dette da du tydligvis mangler det meste for å få til en snakkis på forum. Det jeg liker at en tråd som skulle være ett stikk mot meg og lurvee pluss litt Teemo har snudd rettning og gått tilbake til deg selv. Takk for ditt samarbeid. Lykke til på .net
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Trodde ikke jeg trengte bevis på alt mulig,
du maser hull i hodet på meg, så klart blir jeg forbanna.

Og om du tror jeg gir noe gratis til en stamme som ikke har fortjent annet enn hets så tar du feil.
Spessielt etter å bli skjelt ut på skypen for å true dere, når jeg bare sier jeg forsvarer mitt om ikke ønsket mitt ble akseptert.

cfaba5b1e9e240fcf59982a58a18b660.png
 
Sist redigert:

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Sier meg enig med trådstarter, det var ikke mye verdighet over denne avskjeden, bitter skittentøysvask på off forumet. Trist at det ble sånn, jeg skal forøvrig ikke legge meg borti hverken KV eller stammebytter for det har jeg ingen forutsetning for å mene noe om. Det jeg skjønner her er at ønsket om å gi sin hovedby til en venn var stort, ikke noe galt i det i utgangspunktet, men når det er sagt, spilleren som skulle få byen er jo vanvittig langt unna, og har ingen byer i nærheten. Så uten å blande meg inni diskusjonen for øvrig, ser jo ikke helt vitsen med å gi byen til Falck. Når det er sagt ønsker jeg deg all mulig lykke til videre :)
 

DeletedUser

Guest
Dette var jaggu mye søppel samlet på et sted.
Og verdigheten glimret med sitt fravær.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Sammendrag? Nei altså, jeg er selv i Teemo og har ikke fått med meg hva som har skjedd her så hvis noen kunne opplyst ville det vært flott, eneste vi har fått beskjed om er at Bexx skal bli adlet..
 
Topp