Avskjed uten verdighet

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Skjønner virkelig ikke alt styret. Benja, du hadde allerede fått lov til å gi bort byen til Falck. Da hjelper det ikke å true etter det. Selv om ei Teemo medlem klaget. Så her får du bare skylde på deg selv.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Stian har jeg jo sett hva kan greie å utrette IG av taktisk egenskaper, Stian er kun flink til å snakke for seg og bruke forsove seg som unnskyldning for dårlig/manglende timing.

@benja81 - Du blir feid til side nå, jeg er godt likt. Folk vil ha meg med på kontoene sine, har til og med fått tilbud av Nicespille, senest i går :p Om jeg er så udugelig, hvorfor vil folk ha meg da?

Du innser at slaget er tapt, du fikk viljen din og i stedet for å ta imot godkjenningen min så valgte du heller å gjøre denne saken negativ. Håper du vokser på denne saken.

Jeg ser også at du finner på en rekke ting og tang for å få meg i dårlig lys, men alle påstandene dine er teite og ikke sanne. Trekk deg tilbake, du har tapt denne diskusjonen, jeg er ikke interessert i å diskutere denne saken da jeg har gjort det jeg mener er riktig, og har fått støtte fra alle utenom deg og habbomannen og whiteshadow som kanskje nå har fått litt mer intel etter at hele samtalen ble lagt ut..

vurderte også å legge ut en rekke stygge utsagn du kom med mot meg, men ser ingen grunn til å sparke noen som alt ligger nede, synes faktisk litt synd på deg. du burde aldri gått ut med denne saken i utgangspunktet. Du prøvde å få meg til å virke som den store stygge ulven, men det har fallt tilbake på deg.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Stian har jeg jo sett hva kan greie å utrette IG av taktisk egenskaper, Stian er kun flink til å snakke for seg og bruke forsove seg som unnskyldning for dårlig/manglende timing.

@benja81 - Du blir feid til side nå, jeg er godt likt. Folk vil ha meg med på kontoene sine, har til og med fått tilbud av Nicespille, senest i går :p Om jeg er så udugelig, hvorfor vil folk ha meg da?

Du innser at slaget er tapt, du fikk viljen din og i stedet for å ta imot godkjenningen min så valgte du heller å gjøre denne saken negativ. Håper du vokser på denne saken.

Jeg ser også at du finner på en rekke ting og tang for å få meg i dårlig lys, men alle påstandene dine er teite og ikke sanne. Trekk deg tilbake, du har tapt denne diskusjonen, jeg er ikke interessert i å diskutere denne saken da jeg har gjort det jeg mener er riktig, og har fått støtte fra alle utenom deg og habbomannen og whiteshadow som kanskje nå har fått litt mer intel etter at hele samtalen ble lagt ut..

vurderte også å legge ut en rekke stygge utsagn du kom med mot meg, men ser ingen grunn til å sparke noen som alt ligger nede, synes faktisk litt synd på deg. du burde aldri gått ut med denne saken i utgangspunktet. Du prøvde å få meg til å virke som den store stygge ulven, men det har fallt tilbake på deg.

Den person som er uten synd kaster den første stein. Bare dumt ingen av dere er det.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
I denne saken her vises det klart i form av alle tenkelige bevis at Benja er den som har "synd" som du sier. Jeg ga han ønsket sitt, selv om jeg visste flere i Teemo ville reagere.. takken er å få trussler. samt denne forumtråden.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Skjønner virkelig ikke alt styret. Benja, du hadde allerede fått lov til å gi bort byen til Falck. Da hjelper det ikke å true etter det. Selv om ei Teemo medlem klaget. Så her får du bare skylde på deg selv.

Der har vi den store forskjellen, jeg truer ikke når jeg sier at jeg vil kjempe for alle byene om ikke byen blir gitt. Jeg påpeker et faktum, som er at jeg har stammen så langt opp i halsen at om dette ene medlemmet fikk sin vilje så ville jeg gitt stammen krig om alle byene. Videre sitter Stian og sier jeg har truet han flere ganger pga dette. Men det er ikke før etter at han har erklært meg krig at jeg faktisk går inn og endrer på ticketen der jeg har fått lov til å la kontoen bli innadlet av stammen. Før dette så starter Stian og bli masete og jeg vet stian er slu så jeg trekker kv'en slik at jeg kan se til at ting går som de skal selv, der jeg sier stammen ikke får en by før min venn har tatt byen jeg ønsker å gi han. Her handler det ikke en gang om at min venn har lyst på byen, men at kontoen fremdeles er min til å råde over. Videre i samtalen så kommer de ekte truslene(må fremdeles huske det er spill-trusler ikke personlige), kort tid etter så erklærer Stian meg krig, da er det avgjort for meg. Til jeg ser en vennlig sitat på forum som sier jeg får lov å gi byen til ønsket spiller. Rett etter så får jeg kontra beskjed av Stian som tydeligvis gir F i stammen og alliansen sin, og sier det som står der bare er å glemme.

Vell jeg vant uannsett på dette, jeg tok ut 22k tropper i stede for å booste stammen, desverre gikk dette ut over de andre medlemmene ikke noen av de to jeg personlig hadde ønske om å svekke.
 
Sist redigert:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
I denne saken her vises det klart i form av alle tenkelige bevis at Benja er den som har "synd" som du sier. Jeg ga han ønsket sitt, selv om jeg visste flere i Teemo ville reagere.. takken er å få trussler. samt denne forumtråden.

Kanskje du er uten synd, men da hadde du isåfall. Kastet sten i ett glasshus. Noe du også gjør akkurat nå. Sparke den som ligger nede.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
vurderte også å legge ut en rekke stygge utsagn du kom med mot meg, men ser ingen grunn til å sparke noen som alt ligger nede, synes faktisk litt synd på deg. du burde aldri gått ut med denne saken i utgangspunktet. Du prøvde å få meg til å virke som den store stygge ulven, men det har fallt tilbake på deg.

Nå ga jeg Roger hele samtalen, men har ikke lest gjennom teksten så vet ikke om den er endret, sier selv du har fått noen velbegrunnede gloser, om disse er sensurert pga forum reglene som ikke finnes på skype vet jeg ikke. Skal ikke gi personangrep her, da det er imot forum reglene.

Siste kommentar går til habbomannen, takk for støtten, men føler ikke jeg ligger nede, i såfall må jeg kanskje lese gjennom det Roger har lagt ut. Der han fikk påpekt at jeg var tydelig skuffa over flere medlemmer på v18 etter at fronten raste sammen pga inaktive kontoer. At han missbruker den tillitten jeg gav han ved å gi han samtalen skal han heller få lov til. Selv er jeg glad for at utfallet ble som det ble, jeg har lært noe nytt, og kasnkje noe som ikke er så lett å gripe tak i, derfor jeg prøver å vise tråden med å vise gjenntatte merkeligheter ved Stian sin spillermåte. Hint er utspekulert, noe som er veldig bra ingame men dårlig for stammen.

At kontoen min er rimmet var uannsett meningen, fikk bare litt morro ut av det. Og at det er en del spillere som tar Stian sitt parti er helt ok, folk tenker som de vil og bra er det.
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Stian som tydeligvis gir F i stammen og alliansen sin

Nok engang uttaler du deg på ting du ikke har peiling på.


[13.08.2014 12:15:20] Stian: Er det egentlig smart å tillate det ?

Fikk spørsmålet fra ett medlem. Det blir mye diskusjoner rundt avgjørelsen din. Men skal få ønsket ditt gjennom. Selv om at jeg selv egentlig ikke liker valget om å gi han den ene byen i teemoland.
[13.08.2014 12:15:59] Stian: Svaret mitt : Smart? Nei. Men riktig ja.
[13.08.2014 12:16:28] Benja(Bexx): hmmm om ikke ønsker godtas så går jeg inn og lager helvete, for jeg har tropper til det og trenger ikke gi dere noe

der starter du med trussler. og du vet utmerket godt at jeg før at du skrev dette hadde gitt deg godkjenning for ønsket ditt. så mitt spørsmål er hvorfor du i det hele tatt nevner at du skal lage ett helvete ut av ting?

i og med at du ikke gir deg så vil jeg legge ut dine kommentarer slik at resten får se hva slags person du er, er møkk lei av dine forsøk på å prøve å forandre resultatet av hva du oppnådde i denne tråden. du har blitt mindre likt, gratulerer.

http://gyazo.com/f4605d75516c80ef0c591f4fa6ad9f8f

http://gyazo.com/d5f02ab6e666435e3be05c7f6bfb7b69

Her snakker jeg med MadWorld som kommenterte saken. jeg likte ikke at falck skulle overta byen, men sto opp for valget mitt for deg. noe du tydligvis ikke brydde deg om.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Benja har rett, du er en dott og du er grådig Stian.

Men det betyr ikke at du er en dårlig leder, så du burde styre deg unna hvis det er noe slikt dette handler om. så slutt å diskuter det her tullet og gi Benjus sin lyst siden den spilleren kan sakene sine og du vil ikke havne mot han ska æ si dæ
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Umulig å stoppe med deg Stian

S
[13.08.2014 12:15:20] Stian: Er det egentlig smart å tillate det ?
Fikk spørsmålet fra ett medlem. Det blir mye diskusjoner rundt avgjørelsen din. Men skal få ønsket ditt gjennom. Selv om at jeg selv egentlig ikke liker valget om å gi han den ene byen i teemoland.
[13.08.2014 12:15:59] Stian: Svaret mitt : Smart? Nei. Men riktig ja.
[13.08.2014 12:16:28] Benja(Bexx): hmmm om ikke ønsker godtas så går jeg inn og lager SENSUR, for jeg har tropper til det og trenger ikke gi dere noe
[12:16:28] Benja(Bexx): hmmm om ikke ønsker godtas så går jeg inn og lager SENSUR, for jeg har tropper til det og trenger ikke gi dere noe
[12:16:44] Benja(Bexx): har ikke noe tilovers for stammen
[12:17:04] Benja(Bexx): annet enn prinsipper om at man skal hjelpe stammen uannsett

Jepp du liker å ta med bruddstykkene, og jeg har en kraftig måte å uttrykke meg på, skulle bare møtt meg i virkeligheten. Da er jeg ganske så brauten, men tar vare på de jeg bryr meg om rundt meg og er ærlig, noe som er likt med slik jeg er IG. Språket mitt blir derimot veldig mye finere på forum her, utenom alle skrivefeilene.

Har limet inn det som manglet i innlegget ditt, kunne gjort det samme for bildet, men er slik som jeg har sagt før, du liker å klippe ting til som du vil. Med fortsettelsen i samtalen så går det tydelig for meg frem, at det er slik jeg ville reagert om jeg fikk avslag for ønsket mitt, ikke en trussel. Om dere ikke tror jeg ville gjort det så er det bare å se på hva jeg faktsik gjorde.
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
http://gyazo.com/739e085953f2fadd1e3826ffd4288b33

vel dette bildet er bevis nok på at du redigerer og vrir på ting du skrev

[12:16:28] Benja(Bexx): hmmm om ikke ønsker godtas så går jeg inn og lager SENSUR, for jeg har tropper til det og trenger ikke gi dere noe.

trenger ikke bruddstykker da Roger posta hele samtalen vår bortsett fra slutten der du gikk mongo.

Du har oppført deg dårlig, ikke meg. når skal det gå inn for deg?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Benja har rett, du er en dott og du er grådig Stian.

Men det betyr ikke at du er en dårlig leder, så du burde styre deg unna hvis det er noe slikt dette handler om. så slutt å diskuter det her tullet og gi Benjus sin lyst siden den spilleren kan sakene sine og du vil ikke havne mot han ska æ si dæ

jeg vil gjerne høre din begrunnelse på at jeg er grådig. Jeg er slett ikke grådig. at jeg er en dott får være på din egen kappe. Er vel mange som kan bekrefte på at jeg ikke er grådig. er ganske så raus i mange sammenhenger
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
http://gyazo.com/739e085953f2fadd1e3826ffd4288b33

vel dette bildet er bevis nok på at du redigerer og vrir på ting du skrev

[12:16:28] Benja(Bexx): hmmm om ikke ønsker godtas så går jeg inn og lager SENSUR, for jeg har tropper til det og trenger ikke gi dere noe.

trenger ikke bruddstykker da Roger posta hele samtalen vår bortsett fra slutten der du gikk mongo.

Du har oppført deg dårlig, ikke meg. når skal det gå inn for deg?

Jeg sliter med å holde personangrepene borte her, ja det skal være et banneord i stede for SENSUR, men tilfelle du ikke vet det er det imot forum regler å legge ut slik språk, har jeg fått påpekt. Hva annet hodet dit greier å få ut av bildet, enn at det står nettopp det samme som det jeg limte inn i samtalen på bildet ditt... At jeg skjeller deg ut har jeg vell gjenntatt meg selv tre ganger på at var på sin plass, og da var det ikke bare meg som dro frem litt gloser på slutten selv om jeg har skjønt du ikke banner, eller andre ting som du mener er galt.
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg sliter med å holde personangrepene borte her, ja det skal være et banneord i stede for SENSUR, men tilfelle du ikke vet det er det imot forum regler å legge ut slik språk, har jeg fått påpekt. Hva annet hodet dit greier å få ut av bildet, enn at det står nettopp det samme som det jeg limte inn i samtalen på bildet ditt... At jeg skjeller deg ut har jeg vell gjenntatt meg selv tre ganger på at var på sin plass, og da var det ikke bare meg som dro frem litt gloser på slutten selv om jeg har skjønt du ikke banner, eller andre ting som du mener er galt.


vel du mener det var på sin plass? uten at jeg hadde gjort noe galt. i tillegg sa du at jeg krenket deg i den samtalen, noe jeg heller ikke gjorde.

Du sier mye, men nesten alt er løgn.. anbefaler deg å stoppe mens leken er god. Du har tapt, samtalen er ute og folk ser hvem "skurken" er. ser ikke noen grunn til å fortsette diskusjonene, da jeg handlet bra og du handlet dårlig.

over til andre nyheter:

uansett hvor dårlige tog jeg sender, så klarer du ikke å snipe.

nå sendte jeg med 60 ms gap bare for å se om du kunne snipe, hadde selvsagt splitta litt av nuket. men du fikk ikke til det :p
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Tror du seriøst at jeg skal gjøre noe motstand uten tropper? Nå kan du være tøff etter at alt deffet er brukt opp...
Har jo påpekt at du lot stammen ta støyten, aktiverer selvsagt millits når jeg logger inn og ser deg på vei inn 6 min før hitt.
Tror du at du beviser noe med å adle meg når stammen din har lidd tapene, og det kun er få timer produksjon i byene og nesten ikke det en gang. Jepp du krenker meg med å sitte å diskutere på måten du gjør og heve deg over meg som min sjef, mens du hadde kontoen i hånda(kv) troppene ute i støtte i stammen eller på vei til egen by som var siste jeg gjorde før jeg sendte ticket. Hvor du fremdeles klager over at jeg ville gi den ene byen til min PA, i allianse stammen som skulle/skal merge med dere. Hva i all verden vil du jeg skal gi deg mere, eneste grunnen til at du satt og terget på meg var at du ville ha en reaksjon, og du fikk en. Og selv om du later som det ikke betyr noe så var det et tap for stammen din med troppene. Koser meg faktsik også med tanken på at du adler småbyene som er igjen, da du vet selv at de koster deg verdifulle am plasser, men ville selvsagt gjort det samme selv.

7b3c07c54c673f381d901657fd4522fb.png


Om dere lurer på hvilken terging så vil jeg si nettopp den samme som er i denne tråden, der vi er like mye oppe i tottene på hverandre som på skypen, og Stian igjen vrir og vender på alle fakta. Her har jeg også kommet med en "trussel" som jeg kaller løfte. Jeg blir kjempende imot deg og premaden din på v20, så får vi se hva som skjer når du faktsik har greid å motivere meg for en til verden. Nå sier jeg for siste gang at samtalen er slutt, send meg en pm på v20 om du vil fortsette den i fremtiden.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
og Stian igjen vrir og vender på alle fakta.

gi noen eksempler mr løgnhals
 
Topp