benja81
Populær på forumet
- Reaksjonspoeng
- 299
Som sikkert mange har fått med seg så har det skjedd store ting siste timene her på v27.
Memelord sin spådom om cracy stuff på v27 ble faktsik en realitet og vell så det.
Men var dette planlagt hele tiden, eller har det vært utløsende faktorer for dette? Et godt spørsmål som fortjener svar.
Nå tenker nok alle SDS backstabbet både Storebror og Cllect, og det midt på natta.
Har vi hørt dette før, jo jeg har vell bemerket dette tidligere på verdenen mot en annen stamme.
Selv om vi selvsagt ikke har brutt IAP, det er det Cllect som har gjort da vi rekruterte en hyggelig spiller fra stammen deres og startet å adle Storebror.
Bemerker at viste vi selvsagt skulle skje, og har full forståelse for dette. Spessielt da vi sa at en rekrutering av våres medlemmer uten samtykke ville bli sett på som en krigserklæring.
Vi erklærer dem krig etter vi fikk motangrep og hvem joiner krigen vår, jo HBT. Hva skjedde?
Hva skjedde, og hvorfor skjedde dette?
Så langt ser det jo bare ut som jeg graver med selv ned i masse info som skader meg selv og min stamme.
Dette er da ikke noe jeg burde skrive!
Vi startet med en dårlig magefølelse, noe stemmer ikke.
Da vi tidligere denne uken spurte Cllect om å utvide fra IAP til allianse så ble vi først nærmest ignorert, men etter å ha satt på litt press så fikk vi kommet frem til en mulighet for allianse der Storebror gjerne ville gå over til Cllect. Dette var heller ikke nytt for meg da jeg lenge forsøkte å overtalte Storebror til å bli i stammen da han ville gå over til Cllect.
Plutselig så endret Kalou taktikk og det ble det litt av et tidspress på at vi måtte godkjenne overgangen og alliansen så fort som mulig.
Greit nok, Storebror vil over det er vanskelig å hindre selv om han har merget med mange av stammens medlemmer, overlevd med kv mot raddison earlygame og tatt gratisbyer etter andre har nuket før han går inn og tar nesten gratisbyer som er ferdig nuket. Alikevell så kunne kravene blitt godkjent om ikke mer uventet info dukket opp.
Mens vi diskuterer på leder chatten, så får vi noen tips, det viser seg altså at Cllect allerde har avtalt med Storebror at han skal over ditt, og dette i lang tid.
SDS blir sett på som en middels dårlig stamme som kun skal utnyttes og kastes når det ikke er bruk for dem. Ting skinner gjennom at eneste årsaken til at de vil ta over Storebror på denne måten er å kunne stacke han opp før han kan adle det han tror er enkle targets i gamlestammen sin.
Hva sier jeg? Dette kan ikke bare sies uten å komme med bevis?
Bevis? Vell takket være vår venn så er det ikke noe problem med bevis, faktisk har vi utdrag fra hele chatten til Cllect der ROXOR, Kalou og Storebror virkelig har gottet seg over hvor ynkelige og forsvarsløse vi i SDS er, og hvordan utnytte oss best mulig. Og selv om vi har tonnevis med bevis mot dem så sier dette ene bildet alt.
Cllect si farvell til seieren vi hadde tenkt å gi dere, og si velkommen til Cllect sin undergang.
Talent håper jeg dere har like mye av som dere skryter av, slik at dere kan gi meg tidenes kamp og jeg kan kose meg med å adle dere i lang tid!!!
Jeg vil også raskt si at vi har fått info om at HBT aldri var de som brøt alliansen mot Cllect.
Cllect brøt flere av vilkårene for alliansen med HBT og også der tvang frem en reaksjon hos HBT.
Sist redigert: