Vivaldi
Ganske godt likt medlem
- Reaksjonspoeng
- 49
kanskje greit å legge ved noen form form kilde etc?Jeg spår at en stor konto til vil joine Cllect.
kanskje greit å legge ved noen form form kilde etc?Jeg spår at en stor konto til vil joine Cllect.
Men Benja. Snille Benja.... Jeg forsøkte da vitterlig ikke å rekruttere dere til Cllect? Dette har vi nylig snakket om IG også, hvordan kan du fortsatt tro jeg prøvde å rekruttere dere til Cllect?
Stemmer jeg som rotet litt der, men å aktivt forsøke å rekrutere meg eller andre i stammen ut av SDS var budskapet. Den gang og nå.
Sitatene du stadig finner frem fra skype er festlige nok, men de er i aller høyeste grad tatt ut av kontekst, og det er helt tydelig for oss som har lest hele samtalene og ikke minst skrevet disse tingene selv, at dere enten misforstår med vilje, eller at dere blir lurt til å tro uttalelsene handler om noe annet enn det de egentlig gjør.
Jeg har sett mye dumt på TW, men SDS sin logikk her slår de fleste rekorder. Det minner meg ekstremt mye om tidlig v21, da DONslask, Beagle Eagle og et par andre prøvde tilsvarende taktikk for å rettferdiggjøre å backstabbe CTRL.
Haha lættis
Spiller for egen vinst? Well, you're one to talk! Du kan si så mye du vil om ledelsen i PoE. og radisson, men du spilte også for din egen vinst ved å gå fra PoE. til HBT.Heldigvis 3 av 4 kontoer som har flotte og ordentlige twspillere med god moral, og med ben i nesa. Storebror derimot. svak spiller. Prøver å spille for egen vinst. Det blir hans nederlag.
Jeg er klar til å diskutere ordentlig når du vil Ta kontakt, så kan vi prate.Morro å se deg nesten tale på en diplomatisk måte, i motsetnign til den vanlige måten du slenger rundt deg meg kommentarer på.
Dog ble dere tatt med buksene nede.
Vi fikk info i tide, og kunne komme dere i forkjøpet.
Heller proaktiv planlegging enn reaktiv når dette var situasjonen
Dårlig idè.Kunne ønske vi alle kunne prate skit på skype, drikke julebrus og fordele Tlou mellom oss i fred og harmoni.
Spiller for egen vinst? Well, you're one to talk! Du kan si så mye du vil om ledelsen i PoE. og radisson, men du spilte også for din egen vinst ved å gå fra PoE. til HBT.
Mange forskjeller da. Timing. Skills. En plan. Komme meg ut av det "vi mekker diplo med alle" miljøet. Jeg bytter sjeldent stamme. Når jeg gjør det så er det en god grunn som ligger bak. Og vi ser jo hvor valget mitt har tatt meg.
Og hvor har valget tatt deg...? Jeg ser det nemmelig ikke. Rank 23 kanskje...
Skulle gjerne ha kranglet med noen, men det er ingenting å krangle om.