Bak masken til Cllect

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Gir inge nlogisk grunn til å erklære krig mot dere om dere tok ras, og fremdeles ønsket oss en allianse? Hvodan skulle vi overlevd om ras hadde forsvunet, samt HBT og SDS mot oss?
 
Sist redigert:

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Jeg kan ikke se at vi har ureint mel i vår pose. Vi har vært åpne hele tiden, og all fakta ligger på bordet fra vår side. Det lille sporet av "usportslighet" man kan finne hos oss i denne situasjonen var at vi godtok at Storebror ville over til oss. Men hvem ville ikke ønsket daværende rank 1, som i tillegg var vår nabo, i sin stamme?

Dere prøvde å rekruttere både ZF og oss kun for og få en lett sier på denne verden og det er så syykt deilig og se at alle de elendige avgjørelsene du har tatt nå kommer til å være grunnen til at dere snart er borte fra v27 forgodt :).
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
For å være ærlig ønsker vi bare ZF inn i stammen, men vi kan ta med dere hvis det gjør at ZF blir hos oss permanent.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Dere prøvde å rekruttere både ZF og oss kun for og få en lett sier på denne verden og det er så syykt deilig og se at alle de elendige avgjørelsene du har tatt nå kommer til å være grunnen til at dere snart er borte fra v27 forgodt :).

Vi prøvde å rekruttere dere fordi du har vist det til å være en decent spiller. At du bruker invitasjonen til å spre kvalme istede for å se det positive i det sier vell strengt tatt mer om deg enn meg. Selvsagt forhører vi oss om noen fra motstanderlaget har lyst til å være med på å vinne. Vi tapte vell strengt tatt ingenting på å prøve oss? HBT har strengt tatt prøvd ALT i flere måneder for å finne en enklere måte å vinne på, og det har dere forøvrig også klart nå som alliansen med SDS har oppstått. Neidu kalep, dine provoksjoner må du lengre ut på landet med. Og lengre ut på landet enn mi bygd kommer du strengt tatt ikke ;-)
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Vi prøvde å rekruttere dere fordi du har vist det til å være en decent spiller. At du bruker invitasjonen til å spre kvalme istede for å se det positive i det sier vell strengt tatt mer om deg enn meg. Selvsagt forhører vi oss om noen fra motstanderlaget har lyst til å være med på å vinne. Vi tapte vell strengt tatt ingenting på å prøve oss? HBT har strengt tatt prøvd ALT i flere måneder for å finne en enklere måte å vinne på, og det har dere forøvrig også klart nå som alliansen med SDS har oppstått. Neidu kalep, dine provoksjoner må du lengre ut på landet med. Og lengre ut på landet enn mi bygd kommer du strengt tatt ikke ;-)

Kan nesten garantere at jeg bor mer i gokk en deg :p. Men syntes bare det er artig at dere klager over at det er alle mot dere, når det kun er deres egne dårlige valg som har gjort det slik.
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Kan nesten garantere at jeg bor mer i gokk en deg :p. Men syntes bare det er artig at dere klager over at det er alle mot dere, når det kun er deres egne dårlige valg som har gjort det slik.

Klage på at alle er mot oss? Er ikke det det dere har gjort i flere måneder til nå? :) Vi tar denne utfordringen med strak arm!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
get real pls. Eneste grunnen til at Cllect fortsatt lever så godt som dere gjør er fordi vi ikke har hatt en ordentlig aksjon mot dere enda ;) men det kommer nok ^^
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Venter i spenning på når dere får en god aksjon i begge ender ;)
Lett å være optemistisk når dere i Cllect enda ikke har blitt presset skikkelig
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Klager...? Etter hva jeg har fått med meg så er det kun grunnlaget for krigen vi har "sutret" over, siden den ikke er på et rettferdig grunnlag. "Vi godtar ikke at Storebror skifter side, vi erklærer krig. Lykke til" Det hadde vært nok for min del hvertfall. Skjønner ikke hvorfor du kommer mot med den tonen mot meg.

450 innbyggere her. Vinner jeg?
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Såvidt :p 550 ca her.

Dere burde skjønt at det kom til å bli HBT ogSDS mot dere når dere rekrutterer storebror spesielt når dere disser SDS på skype opptil flere ganger. Kan ikke ha kommet som en overraskelse.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Som om ikke dere har disset resten av stammene på v27 i en skypechat? Storebror ville til oss. Dere, og alle andre, hadde gjort akkurat det samme i vår situasjon. Jeg klarer ikke tenke på bedre måter vi kunne løst det på faktisk. Vi kunne naturligvis nektet Storebror adgang, men meh. Aktiv og flink konto som kan være tungen på vektskålen for vår del.
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
No offence @Kalou men det med at dere prøver hele tiden å rekkrutere store spillere og få en "lett" seier som alle snakker om her på forumet synes ikke jeg er spesielt kult. 1 enkelt spørsmål, hvorfor vil du ha en lett seier? Som jeg har sagt tidligere så har denne verdenen mye potensial til at det ikke blir en lett seier, det er vell en grunn til hvorfor vi spiller og ikke bare for å ha det på kappen og du kan si "jeg har vunne den og den verdenen". Dere skjønner hva jeg mener.

Men igjen selvfølgelig vet jeg ikke alt og det kan godt være at jeg har snakket for tidlig angående dette emne, isåfall vil jeg beklage, det er bare utifra det jeg har forstått til nå.
Tenker bare med så mange erfarne og tilogmed nye spillere har hvertfall jeg lyst til å fortsette, å ikke la dette bli en v28 for å si det sånn og prøve å holde koken på .no så lenge som mulig.
 

Exodus

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
V27 kan ikke rekrutteres med tanke på en "lett" seier. Å ha så lave stammetall og deffsperre gjør jo at denne V ikke er lett å vinne.
Se V26 da. Tidenes kjipeste verden.
Håper virkelig denne V ikke ender med en P2W stamme.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Jeg kan ikke svare på Kalou sine vegne, men det er kanskje verdt å merke seg at selv etter rekrutteringen av Storebror har resten av toppstammene 25% flere medlemmer enn oss.
 
Topp