Bak masken til Cllect

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Vi har da absolutt ikke prøvd å ødelegge denne verden ved å rekruttere de største spillerne. Vi fikk Storebror fordi han ville over. Den er fair? Når vi dermed mister et medlem til SDS og får en tofrontskrig er vi jo nødt til å prøve å fylle opp stammen? Nå var det ikke min ide å prøve oss på kalep og ZF, men jeg støtter likevell forsøket vi gjorde. Vi hadde ingenting å tape på det annet enn litt mer drittslening på forumet. Det er vi vant med nå uansett. Det er ikke mangen i hverken SDS eller HBT jeg tar særlig seriøst lengre uansett.

Håper det var et greit svar Pettulf. Dessuten hadde deg vært moro med enda en vri på en innholdsrik uke dersom ZF faktisk gjennomførte stuntet? :)

EDIT: V27 blir ikke en lett seier uansett hvordan man vrir og vender på det. Det er mer enn 8 gode kontoer på denne verdnen.
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
V27 kan ikke rekrutteres med tanke på en "lett" seier. Å ha så lave stammetall og deffsperre gjør jo at denne V ikke er lett å vinne.
Se V26 da. Tidenes kjipeste verden.
Håper virkelig denne V ikke ender med en P2W stamme.

Nei nå altså. Bare å gi seg. Jeg er vel den blant de store stammene som har brukt minst PP gjennom v27. likevel blir jeg omtalt som medlem av en pay2win stamme. Er jo bare bobil og ZF som virkelig har slått på stortromma. oss vanlig dødelige er langt ifra. Dere kan også starte på v28 å selge ress for pp å spare opp til en annen verden også.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Kalep har ikke farmet over 100 mill ress en gang, men har hatt over 5k GM i evigheter. Den slags kombinasjoner lar seg ikke gjøre uten å bruke en god del penger.

Det ville forresten vært litt trist hvis du var i PP-horingstoppen, dg44, i og med at du har ca 12 byer.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
12+25 byer ja. og likevel så er jeg 2 byer i + mot Collect. Jøye meg :eek:
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Jøss, så god du er :) Veldig imponert over at du har klart å ta 2 byer fra Storebror som har hatt incs fra alle kanter helt siden stammeovergangen. Fantastisk prestasjon.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jøss, så god du er :) Veldig imponert over at du har klart å ta 2 byer fra Storebror som har hatt incs fra alle kanter helt siden stammeovergangen. Fantastisk prestasjon.

Jeg har hatt incs fra alle kanter gjennom hele verdenen. Groverud pls. Bare slutt å finne på unnskyldninger ^^
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Ja skjønner hva du mener, tar du meg seriøst da?
Ja, dere nøytrale tar jeg seriøst. Dere gjør at jeg kan se ting gjennom andres perspektiv, det klarer jeg ikke gjennom fiendens ord fordi de somregel avsluttes med et og annet stikk/drittslenging. Viktig med dere nøytrale som krydrer forumet met konstruktive spørsmål.
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Kalep har ikke farmet over 100 mill ress en gang, men har hatt over 5k GM i evigheter. Den slags kombinasjoner lar seg ikke gjøre uten å bruke en god del penger.

Det ville forresten vært litt trist hvis du var i PP-horingstoppen, dg44, i og med at du har ca 12 byer.

Vi på kalep har brukt under 3k pp :) og 1500 av det hadde vi igjen fra V21 så vi har kjøpt 1500k pp ca snakk om p2w asså :eek:Grunnen til at vi har så mange mynter er rett og slett pga alle disse idiotiske eventene som gir gratise falggbonuser hele tiden og vi lager kun gms med flaggbonus og tjener noe sykt på det :).
 

DeletedUser

Guest
Kalep har ikke farmet over 100 mill ress en gang, men har hatt over 5k GM i evigheter. Den slags kombinasjoner lar seg ikke gjøre uten å bruke en god del penger.

Det ville forresten vært litt trist hvis du var i PP-horingstoppen, dg44, i og med at du har ca 12 byer.

grunnen til at vi har hatt over 5k gullmynter så lenge, er rett og slett smart bruk av resspakker og en enkelt flaggbonus. sparte opp resspakker fra første event, frem til vi hadde 40-50 byer med varehus i 30, noe vi hadde ganske tidlig, så brukte vi alt på en dag og gikk fra 2,5k gms elns til 6,5-7k gms på 24 timer. Hadde også en 10% reduksjon på gm pris. Dette i tillegg til at vi tok farmerekord på v27 de dagene vi preget gms.

men ja, vi har brukt litt pp, men ihvertfall halvparten er tjent her på v27, så vil ikke si at vi har vært så ille, og med 3 på konto så blir det jo ikke dyrt å kjøpe litt pp, noe man bør regne med å gjøre for å ligge i toppen, når det ikke er pp på konto ved oppstart.

Vil bare nevne at kontoadmin, pk, ressbonus og farmeassistent og koster endel pp etterhvert.

-Knut
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Jeg har kun PK og FA aktivert, og jeg nærmer meg sakte men sikkert toppen selv om jeg spiller skikkelig casual og fullstendig på sparebluss, så å ligge høyt rangert uten ekstremt mye PP-bruk går for så vidt an, ja.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
ingen KA, ingen pp på mur ingen pp på event. hmm usikker på den as ^^ til og med jeg slo jo på stortromma under en aksjon å brukte 150pp
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Alt som er mer enn PK, KA og FA er (for) mye i mine øyne. Man overlever fint uten KA også.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Du kan tro hva du vil kompis, men jeg har ikke brukt pp på noe annet en FA og PK :)
 
Topp