Baron tar selvmord!

Status
Stengt for ytterligere svar.

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Baron begår selvmord!

D e nu 17. Juni, en mandag sådan, og ja nu ha d sæ sånn at Baron endeli ha klart å finne ut kossn man erklære krig.
Uten å mått leie inn nån andre t å gjør d for dem sjølsagt.


Men sjøl ikke dn hær gangen klare dæm å gjør d som en sjølstendi stamme,
før den gangen e d han Usain Bolt som ha sagt at dæm ska erklær krig.


2w2moud.jpg


Dåkker ska bare komme, for vi e klar, spørsmåle e vell bare e dåkker d?
k46lck.png



La fæstn bynne!
romans_cleaned_up.jpg
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg hadde ikke lyst til å ha det nuket uansett. Jeg syns det er teit å ha nukes. Nukes suger.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Er det ikke hærlig å få greie på slike kriger :eek:

Så hva skal vi gjøre nå for å ødlegge en evt stacking mot RoEm...???
Hmmmm...... Adle? Eller kødder vi bare?
 

DeletedUser

Guest
Man skal aldri undervurdere taktikken hvor man stacker off som deff. FYI!
 

DeletedUser

Guest
Jeg håper jeg en dag blir like kul som Pål. Jeg satser på at nuke og adelsstacks hjelper meg et stykke på veien.
 

DeletedUser

Guest
Stort problem. Problemet er nesten like stort som overskriften på denne tråden er irriterende. Ærlig talt, "å ta selvmord". Hæ!? HÆ!?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
D e nu 17. Juni, en mandag sådan, og ja nu ha d sæ sånn at Baron endeli ha klart å finne ut kossn man erklære krig.
Uten å mått leie inn nån andre t å gjør d for dem sjølsagt.

Jeg er ikke i ledelsen, men må bare beklage for at vi ikke ga dere mer oppmerksomhet før nå. Du vet, RoEm utgjør jo ikke akkurat en reell trussel for oss snurrebasser i Baron.

Men sjøl ikke dn hær gangen klare dæm å gjør d som en sjølstendi stamme,
før den gangen e d han Usain Bolt som ha sagt at dæm ska erklær krig.

Vi har mange stjerner på laget =). Bolt er vel egentlig ikke en av de, men som jeg sa ovenfor, så er det ikke behov for noen sensasjonelle navn i denne sammenhengen, da det ikke er en "sensasjonell" stamme vi har erklært krig mot ^^.

Fin rapport det der, men vi tar nok kraftig igjen.. Du vet.. Pain is erased when inflicted upon others :)
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Så d du forsøke å si hær Ken, e at Baron kun erklære krig mot uværdie å lætte motstandera, som dåkker e sikker på å vinne mot.
Krigserklæring mot -T-H- e ute av bilde ettersom dåkker ikke ha sjans til å ta dæm, å fare for att statistikken ska se dårli ut. Me tanke på at dæm ha adla endel bya ta dåkker, som også gjell TSM forsåvidt.
Eller vælge dåkk bare å overse dæm da d e mye lættare.

Vi få se kem som står igjæn når krigen komme t en slutt, å katti MyTH ønske å ta sin del av bytte. Rægne me Gaaardn ikke klare å hålle fingran unna når Baron bli pressa t d utholdelie.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ja, det var en tråd som ville noe....maken til tullprat ska man lete lenge etter.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Så d du forsøke å si hær Ken, e at Baron kun erklære krig mot uværdie å lætte motstandera, som dåkker e sikker på å vinne mot.
Krigserklæring mot -T-H- e ute av bilde ettersom dåkker ikke ha sjans til å ta dæm, å fare for att statistikken ska se dårli ut. Me tanke på at dæm ha adla endel bya ta dåkker, som også gjell TSM forsåvidt.
Eller vælge dåkk bare å overse dæm da d e mye lættare.



Vi få se kem som står igjæn når krigen komme t en slutt, å katti MyTH ønske å ta sin del av bytte. Rægne me Gaaardn ikke klare å hålle fingran unna når Baron bli pressa t d utholdelie.

Er vi upp to date samen ? Beklager mitt innlegg.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp