Bilder til Scripts ?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Du må bare oversette scriptet grim ;)

Jeg har et som funker, kan sikkert sende det til deg. Kan ikke la Navaji få leke aleine:mad:
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Barnslig, nei nå tuller du! Jeg fikk det jo av din stamme etter og ha prøvd dette .. Neste gang burde kanskje du poste det rette ?

Og du sier at du fikk det til ;)

Men altså jeg fant det på .net. Norsk versjon av det engelske scriptet iom at du er nødt til å oversette de engelske navna på troppene til norsk.
 

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og du sier at du fikk det til ;)

Men altså jeg fant det på .net. Norsk versjon av det engelske scriptet iom at du er nødt til å oversette de engelske navna på troppene til norsk.

Jeg sier jeg fikk det til ja ;o

Du hadde jo sendt det i mail sånn at BB-kodene ble aktivert :p

Hvem fant ut av det ??
 

DeletedUser

Guest
Du må bare oversette scriptet grim ;)

Jeg har et som funker, kan sikkert sende det til deg. Kan ikke la Navaji få leke aleine:mad:

Jeg hadde oversatt det... og det virket. Selv, ehe, nå skjønner jeg hvorfor det jeg kopierte fra .net ikke funket :p Men det andre funket heller ikke. Oh well. Virker nå =)
 

DeletedUser

Guest
Listen over tillatte script er oppdatert med det som virker.
 

DeletedUser

Guest
Det er ofte en fordel å først finne ut hva som ikke virker, og så spørre noen om hvorfor det kanskje ikke virker.
 
Reaksjonspoeng
3
En ting jeg lurer på:

Jeg prøver ut mass-recruit scriptet. Jeg har gjort det slik at jeg skal rekrutere 7000 øks, 100 speidere, 3000 lk og 250 rams.

Men når jeg trykker på dette scriptet mens jeg befinner meg på den riktige siden og bruker opera som min nettleser, legger den bare til 8 lk i masse-rekrutering siden min:/

Det er mulig at jeg har msiforstått noe, for 8 lk er for øyeblikket det eneste jeg kan rekrutere i en av byene mine.

Betyr det at dette scriptet bare legger til tropper du har råd til, eller går det ann å legge til tropper som man ikke har råd til, og så vil scriptet rekrutere de troppene når jeg har råd til de?

Håper dere forsto:eek:
 

DeletedUser

Guest
Kan du kopiere inn arrayen du bruker?

Men scriptet legger bare til det som du har råd til å lage.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
En ting jeg lurer på:

Jeg prøver ut mass-recruit scriptet. Jeg har gjort det slik at jeg skal rekrutere 7000 øks, 100 speidere, 3000 lk og 250 rams.

Men når jeg trykker på dette scriptet mens jeg befinner meg på den riktige siden og bruker opera som min nettleser, legger den bare til 8 lk i masse-rekrutering siden min:/

Det er mulig at jeg har msiforstått noe, for 8 lk er for øyeblikket det eneste jeg kan rekrutere i en av byene mine.

Betyr det at dette scriptet bare legger til tropper du har råd til, eller går det ann å legge til tropper som man ikke har råd til, og så vil scriptet rekrutere de troppene når jeg har råd til de?

Håper dere forsto:eek:

Den legger inn det du har råd til ja. Fordelt utover på det du har av tropper igjen som skal bygges.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp