Bilderedigering/Signaturtråden.

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Klarte å få smekket sammen begge to i går kveld :)

UnnamedTagBW.png


hALOwARS.png

Kan vi få se med farger? :)

EDIT legger ut min med (litt) farger:

MajorasMask1-4.png

bedre i gråtoner.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Syns du bør lage dei med litt meir fargar :) Ser heilt fantastisk ut no, men blir litt fort lei av dei når dei ikkje har fargar.

P.S: Forsvann litt fort og litt for lenge den andre kvelden. Fikk ingen link til .psd eller stock, Centhrax :(
 

DeletedUser

Guest
Syns du bør lage dei med litt meir fargar :) Ser heilt fantastisk ut no, men blir litt fort lei av dei når dei ikkje har fargar.

P.S: Forsvann litt fort og litt for lenge den andre kvelden. Fikk ingen link til .psd eller stock, Centhrax :(

Skal prøve å endre måten jeg lager signaturer på. Jeg vet de blir kjedelige :(:(:(:(
 

DeletedUser

Guest
Siden eg er i humør til det, postar eg mine all-time favorites eg har laga sjølv : )

[SPOIL]
KururugiSuzaku.png


Spore.png


aherostale.png


hitmonleesprite.png


mirrorsedge.png


roserade.png

^ av dei eg har posta her, er dette den nest eldste, kun passert av den under. Er derfor blitt ganske glad i den da den i utgangspunktet var langt over mitt nivå når eg laga den. Synes fortsatt den ser veldig bra ut : )

hmprf, max 6 bilete. her er siste: http://i614.photobucket.com/albums/tt226/Butterflyrazor/fav tags/cloystersprite.png [/SPOIL]


ganske utydlig skrift =/
 

DeletedUser

Guest
Einaste eg ville forandre på den er teksten :) Fortsatte litt på Suzaku, endte med skarpare og beitre focal, men skikkelig fucked-up høgreside..
 

DeletedUser

Guest
Skjønner.. Hadde vori kult dersom du lagde ein til med Suzaku, som står motsatt vei av Lelouch og plassert dei ved siden av kvarandre der du postar dei :)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp