bilderedigeringskonkurranse

DeletedUser

Guest
Se hva han/hun skriver da! Sier bare at han/hun er 100% sikker på at dere ikke lagde bildene fra bånn. "Sheez", lær deg å lese.

Jajajajajajaja......

Litt mye sprit litt tidlig på dagen, får skylde på det...
 

DeletedUser

Guest
For å skape litt spening de siste 24 og få litt flere bidrag kan jeg forteller litt om hvordan ståa er nå og det er at Rolfusbragikus sitt bidrag er min favoritt hittil, men det er ganske jevnt.
 

DeletedUser

Guest
Nei, men det er frekt å si at du ikke tror at vi har lagd dem i det hele tatt men kopiert fra nettet:mad:

Skjønner du hva jeg mener? Du gjør jo ikke noe annet enn å se hva jeg skriver og KLAGE på det. Uansett hva. Bruker jeg feil ord i en sammenheng er hentai-freaken ROLFUSBRAGIKUS der. Skjerp deg. SELVFØLGELIG tror jeg ikke at du har tegnet de hentaidamene der kun for en skarve bildekonkurranse på forumet til et nettspill.

Er jeg frekk hvis jeg sier at jeg ikke tror du har tegnet videoene i signaturen din selv og? Skal du rapportere det? Begynne å grine?

Kan ikke du bare holde kjeft og holde deg til topic for en gangs skyld? Du trenger ikke spore av hver eneste sabla samtale og rette den mot meg og hva jeg sier. Jeg er ny på forumet her og dette er velkomsten?

Kort fortalt: HOLD KJEFT.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er søren meg flink til å skaffe meg uvenner denne uka, dette er min 6:/
 

DeletedUser

Guest
Stopp den teite diskusjonen/krangelen nå, lag heller noen bilder for å få ut følelsene dere. :p
 

DeletedUser

Guest
Vært borte i natt så ikke fått kåret en vinner, men som jeg nevnte tidligere i tråden så lå Rolfusbragikus best an, og det kom ikke noe flere bidrag som truet han som heller.

Så vinneren er Rolfusbragikus, gratulerer. :p
 

DeletedUser

Guest
Takktakk:p

La oss se nå...

Stikkord: Horebukk

Tid: ca 07/05 kl: 18:00
 
Sist redigert av en moderator:

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
1z4zx8h.jpg
 

DeletedUser

Guest
Du gir oss en hel uke på å lage et bilde av en horebukk? Litt vel lang tid på et bilde ingen kommer til å lage?
 
Topp