BIRKI vs. -Rome-

DeletedUser

Guest
Jeg har doblet min ODD på noen få dager.. Er det flaut for BIRKI da eller?
 
Reaksjonspoeng
3
Kommer vel egentlig ann på hvor mye odd du hadde fra før. Og hvor mange byer du har mistet. En by er lett verdt 10-20 nukes. Hvis du mister 5 byer har odden din ingenting å si. Det tar BIRKI 1,5 uke å bygge opp nuksene sine, men du kan ikke få byene dine tilbake :p
 

DeletedUser

Guest
Sånn angående valg av side i krigen, så må jo vi jo også tenke på hva som hadde skjedd etter krigen. Hadde vi gått til Arica og -rome- sin side, hadde vel Elite gått under. Men hva ville skjedd etter krigen?

Fullt mulig at de andre i "alliansen" hadde gått mot oss, siden det virket vel egentlig som vi hadde et ganske ampert forhold til -rome- før krigen også. Vet ikke helt om jeg får fram mitt synspunkt helt, men får håpe dere skjønner :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
selv om det alltid har vært et ampert forhold så hadde det tatt måneder før Elite var borte og vi kunne jo ha utviklet et stor samarbeid innen da:D
 

DeletedUser

Guest
Det blir vel litt feil vel.. Tror du Rome har glemt Elite helt bort? Kriger går opp og en ned. Akkurat nå har Elite en bra periode, men Rome fortsatte å ta masse byer av Elite etter krigen mot birki brøt ut.

Og når det gjelder birki, så er jeg ikke SÅ imponert som du er. Mulig du har vært KV i fronten , men jeg ligger her i fronten og har tydeligvis blitt valgt som deres mål nummer en. Likevel er jeg ikke dødsimponert. Har mista et par byer, men likevel. Ligger ganske alene der med dem, jeg og RUAB. Klart de har spillere som kan spille de også, men mange av angriper ikke spesielt bra.

Likevel, man kan ikke forvente å klare å peise over Elite like mye som Rome gjorde en stund.

Jeg har ikke hvert veldig imponert over dere heller :S
Jeg doblet min OD-D på 1 dag. Men jeg mistet bare 2 byer.
Du ligger ganske alene, ja men du har mista en del byer. Birki har tatt rundt 100 byer i k33 og en del av de har hvert dine. angrepne på deg har ikke hvert veldig intense så du burde klare deg fint :)
Jeg ligger også i fronten mot -Rome- og er ikke imponert av andre enn grapa! Når han starter og nuke så smeller det! Mens dere andre har jeg ikke merket noe særlig til... fikk noen hundre angrep av dere første dagen men det kosta vist dere for mye til at dere fortsatt. 1 tapt adelstog så gidder dere ikke mer :p
 

DeletedUser

Guest
Kommer vel egentlig ann på hvor mye odd du hadde fra før. Og hvor mange byer du har mistet. En by er lett verdt 10-20 nukes. Hvis du mister 5 byer har odden din ingenting å si. Det tar BIRKI 1,5 uke å bygge opp nuksene sine, men du kan ikke få byene dine tilbake :p
Hehe, sant det, og det var derfor jeg skrev det også.

Leenok har fått mye ODD, men er det egentlig verdt det? Byene som han får de på ligger inne i Romes cluster og BIRKI stacker dem. De har ofte lav mur, men det renner inn støtte hele tiden. Det koster mer for BIRKI enn det gjør for oss. Jeg har snakket personer høyt oppe i BIRKI som også mener at dette er fullstendig meningsløst og bare tull.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke hvert veldig imponert over dere heller :S
Jeg doblet min OD-D på 1 dag. Men jeg mistet bare 2 byer.
Du ligger ganske alene, ja men du har mista en del byer. Birki har tatt rundt 100 byer i k33 og en del av de har hvert dine. angrepne på deg har ikke hvert veldig intense så du burde klare deg fint :)
Jeg ligger også i fronten mot -Rome- og er ikke imponert av andre enn grapa! Når han starter og nuke så smeller det! Mens dere andre har jeg ikke merket noe særlig til... fikk noen hundre angrep av dere første dagen men det kosta vist dere for mye til at dere fortsatt. 1 tapt adelstog så gidder dere ikke mer :p
Vet ikke om du har fått det med deg, men jeg adler da mer fra BIRKI enn de adler fra meg.

Angrepene har ikke vært like intense, men det er har tikket inn masse tog og nukes hele tida siden krigen starta. Er egentlig bare Another day som har tatt byer av meg, men han har slitt med å beholde de. Robbinhetta blant annet har kjørt på siden første stund. Hvor mange byer har han tatt?

Du doblet kanskje ODD'en din, men vi tok vel de byene vi skulle ta av deg også. Granpa imponerer, men har du lagt merke til hvordan Icekebab herjer med Radioglobus om dagen? :p
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke om du har fått det med deg, men jeg adler da mer fra BIRKI enn de adler fra meg.

Angrepene har ikke vært like intense, men det er har tikket inn masse tog og nukes hele tida siden krigen starta. Er egentlig bare Another day som har tatt byer av meg, men han har slitt med å beholde de. Robbinhetta blant annet har kjørt på siden første stund. Hvor mange byer har han tatt?

Du doblet kanskje ODD'en din, men vi tok vel de byene vi skulle ta av deg også. Granpa imponerer, men har du lagt merke til hvordan Icekebab herjer med Radioglobus om dagen? :p

Tviler på at dere tok de byene dere skulle ta, for det lå 5 i det mini clusteret ;)

Icy' ja han herjer Radio'n, men dere så kanskje hvordan vi herja Elvis?! Dere kan prøve å unskylde det så mye dere vil, men jeg vet at noen satt på den brukeren da jeg snakket med h*n konstant ;)
 

DeletedUser

Guest
Tviler på at dere tok de byene dere skulle ta, for det lå 5 i det mini clusteret ;)

Icy' ja han herjer Radio'n, men dere så kanskje hvordan vi herja Elvis?! Dere kan prøve å unskylde det så mye dere vil, men jeg vet at noen satt på den brukeren da jeg snakket med h*n konstant ;)
Ikke konstant akkurat. Da jeg satt KV så for han så så jeg lite til meldinger fra deg.. :p

Er en del ting rundt Elvis som dere kanskje ikke vet, men greit nok. Bra jobba med Elvis, men det skulle da egentlig bare mangle at dere klarte å ta ut en spiller som har samtlige byer inne i clusteret deres.
 

DeletedUser

Guest
hmm... jeg hadde 30-40 meldinger med han ;)
Ikke på en stund nå da, men under våre angrep på han så snakke jeg mye med han :)
 

DeletedUser

Guest
Slik som dere snakker, om hva som er "verd det" eller ikke, så virker det som om sim city er "way to go". :confused:
 

DeletedUser

Guest
Det eneste -Rome- har tatt fra meg, var en by jeg adla fra RUAB som han tok tilbake, i rundt 4timer :p

Wynja; rakker du ned på Sim City?? :eek:
 

DeletedUser

Guest
veldig rar krig dette, og det er ledelsen i rome som har driti seg ut, her har dere hatt 2 valg, kjøre på og knuse en fiende som ligger nede og dere kan bli kvitt, eller la elite komme seg på bena og bli slagkraftige igjen, dere valgte og la elite komme seg på bena og bli slagkraftige igjen, hvorfor ?? dette er ledelse under enhver kritkk, dere har valgt elvmord, Arica har gjort alt for att der skal sette "nådeskuddetet" på elite i vest men dere driter i det og satser på og knuse birki, resultatet er skremmende, se på leenok, mer en dobblet sin odd.... dette er flaut! veldig flaut!

Du, min lille eller store venn har åpenbart ikke peiling. På vegne av hele AriCa (med ett åpenbart unntak tydeligvis) vil jeg berømme Rome's innsats i denne krigen, skulle bare mangle at det går litt treigere når BIRKI åpnet en ny front. AriCa har kanskje en like lang front, men vi har en desto større, og tryggere bakgård å sende støtte fra. Dessuten kriger vi bare med Elite, som er på vei tilbake. BIRKI på den annen side er en ferskere stamme i verdenskrigen og er fremdeles i vekst, hvorfor skal Rome da drite i dem og fokusere alt på Elite, når BIRKI er den åpenbart største trusselen akkurat nå?

Så Kongle, hvem du nå enn er i AriCa, vær vennlig og hold smella om du skal fortsette å klage på ting du åpenbart ikke forstår deg på. Det du har sagt i dine to innlegg (som jeg kan se) representerer på ingen måte det AriCa står for, eller vårt syn på Rome. For fremtiden ber jeg deg avstå fra å assosiere AriCa med slik åpenbart malplassert kritikk mot den absolutt beste allierte vi har. Når du snakker på vegne av AriCa (eller som anonymt medlem av AriCa) forventer jeg en bedre standard på dine innlegg i fremtiden. Hva du sier ellers driter jeg i, så lenge det ikke kan tolkes som noe AriCa måtte tro eller mene.

Dette innlegget er kanskje unødvendig å komme med fra min side, da Rome vet hva AriCa egentlig mener om dem. Men jeg blir provosert når noen prøver å ødelegge det gode forholdet mellom oss og dere og skitne til AriCa-navnet med innlegg som ikke har rot i virkeligheten over hodet.

- Point, på vegne av AriCa.
 

DeletedUser

Guest
lenge siden forrige post så poster en for 5 dager:D
Side 1:
Tribes: BIRKI
Players:

Side 2:
Tribes: -Rome-
Players:

Timeframe: 03/12/2009 00:00:00til08/12/2009 16:50:09

total erobringer:

Side 1: 193
Side 2: 306
Forskjell: 113

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 39
Side 2: 67
Forskjell: 28

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 1,660,834
Side 2: 2,726,430
Forskjell: 1,065,596

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 370,671
Side 2: 650,396
Forskjell: 279,725

image.php
 

DeletedUser

Guest
syns det er litt morsomt at vis det går bra for -Rome- så er det bare vi som legger ut statistikker men vis det går bra for BIRKI så legger bare dere ut rapporter:D budre egentlig bare vært en som lag ut poster hver dag:D
 

DeletedUser

Guest
Fordelen bond, er at det alltid vil være noen som legger ut statistikker da. Skulle det være stillstand (altså at det går dårlig for begge sider), så vil det ikke legges ut statistikker. Og bra er det, for det er ikke interessant med 0-0.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: BIRKI
Players:

Side 2:
Tribes: -Rome-
Players:

Timeframe: 08/12/2009 16:50:10til13/12/2009 15:33:00

total erobringer:

Side 1: 157
Side 2: 235
Forskjell: 78

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 30
Side 2: 32
Forskjell: 2

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 1,361,120
Side 2: 2,061,895
Forskjell: 700,775

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 276,611
Side 2: 311,887
Forskjell: 35,276

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: BIRKI
Players:

Side 2:
Tribes: -Rome-
Players:

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 219
Side 2: 333
Forskjell: 114

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 29
Side 2: 39
Forskjell: 10

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 1,939,603
Side 2: 2,930,472
Forskjell: 990,869

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 270,177
Side 2: 376,344
Forskjell: 106,167

image.php
 
Topp