Scarborough
Populær på forumet
- Reaksjonspoeng
- 320
Jaja, GNI, skal dere snart stå opp fra senga å gjøre litt motstand igjen, eller?
Jaja, GNI, skal dere snart stå opp fra senga å gjøre litt motstand igjen, eller?
Bare jeg som tror Scar lyver?
Nåja, 90% av styrken står hos en viss annen spiller, så for å si det sånn klarte jeg meg greit med det jeg hadde på egen hånd. Nå skal ikke du si så mye da, Grim, du har tross alt to andre duals på kontoen din også.
Bare jeg som tror Scar lyver?
Enda en unnskyldning? Kan du ikke bare innse at det er patetisk av deg å være så stor i kjeften når du praktisk talt ikke bidrar en døyt til å denge GNI? Eller det krever kanskje litt mer selvinnsikt enn det du besitter.
Klassisk vri her, Scarry. Et forsøk på å vri oppmerksomheten over på andre, men igjen, kjør på! Jeg liker oppmerksomheten Nøyaktig hva er det jeg ikke skal si så mye på? At du er stor i kjeften uten å faktisk ha noe å vise til? Det tror jeg at jeg gjør uansett du. At jeg ikke har bidratt til å denge GNI? Selv om det var en jevn fordeling av adlingen på oss tre på kontoen har vi i snitt godt over 150 erobringer i pluss mot GNI. Men det må sies at vi har funnet en god balanse. Grovt sett er det noe sånt som dette; Are er sjefen, Sondre spammer folk med mail og jeg tar meg av adlinga.
Du er så søt når du er sinna Det er helg, be happy
Så med andre ord så er forumet forbeholdt de som gjør noe? Hvem skal da avgjøre hvem som gjør seg fortjent til å skrive på fourmet da, er det du Grimlock som skal være forumets sjef og godkjenne alle innlegg som skrives? Kutt ut a Grim, det blir for dumt, det burde du vite slev også.. Oh, selvinnsikt ja, greit, stryk siste...
Ang hvor mye jeg adler i GNI bryr meg midt oppå ryggen. Jeg er mer aktiv der enn de aller fleste andre. Om du liker å trykke folk ned i dritten for at du selv skal lyse klarere, så er det akkurat det du klarer her. For meg er det totalt likegyldig hva du mener om meg og hvordan jeg spiller. Det spiller ingen rolle, så det er bare å slenge med kjeften, Grim, ingen som stopper deg.
Atter en gang prøver noen å bestemme humøret mitt ut ifra noe jeg skriver. Atter en gang bommer den som gjør det fullstendig - gratulerer, du går inn i en lang tradisjon av idioti.
Så med andre ord kan du la være å prøve å legge ord i munnen min? Det er bare teit. Det jeg derimot gjør, er at jeg liker å gjøre narr av slike klovner som deg som slenger med leppa på forumet, uten å backe det opp IG. Det er morsomt. Spesielt med sånne som deg som svarer så unnvikende at det halve kunne vært nok!
Du er mer aktive enn de fleste? Det er 22 stykker i BNP som har adlet flere byer av GNI enn deg. I en stamme med 26 spillere. Wow, ja, du gir slike solide begrunnelser! :jfornøyd:
Så det du sier her er at jeg faktisk klarer å trykke deg ned i dritten? Vel, kult da Men det virker som om du er ganske lite likegyldig, sånn som du svarer her.
Siden du er så glad i å ikke svare på spørsmål så prøver jeg meg på et par andre. Hva får deg til å tro at jeg prøver å få meg selv til å lyse klarere? Hvorfor er det du mener jeg slenger med kjeften? Hva er du mener jeg ikke skal si så mye på ( per forrige innlegg )?
Så alt skal nå plutselig bli målt med hvor mye du adler nå altså? Når begynte det å telle alfa og omega? Akkurat nå eller? Jeg trenger ikke å greie ut om min egen aktivitet, kompis, den taler for seg selv på både forum og skypechat.
Jeg kan ikke se hvor jeg har sagt at jeg er så mye bedre enn alle andre? Har jeg det, Grim? Må jeg virkelig ha noe å vise til IG for at jeg skal få lov av deg å kommentere her, det virker som om du prøver å legge linjene for hvem som får lov/ikke får lov til å kommentere i det forumet her, Grimlock, noe som er fullstendig galt. Istedenfor kan du heller se på hva som blir skrevet og ikke henge deg oppi hva som skjer IG. Det er stammen som skal vinne, og da er det stammen sin fremgang som betyr noe i denne sammenhengen, og ikke så mye enkeltspillere som det du prøver å få fram her. Om spillet hadde vært et solospill, så hadde jeg skjønt kritikken, men ettersom det er stammebasert, så kan jeg ikke se et fnugg av kritikk som er verdig å ta til meg, ikke det at jeg har gjort det tidligere med hva du skriver.
Tja, du virker som en opptatt kar selv, og det er vel derfor du har to andre som kan dele på arbeidet. Jeg har ingen duals og må klare meg med full skole og jobb ved siden av, dvs sin spilletid fra kl.21 - kl.00 stort sett hver eneste dag, med noen få unntak. Jeg vil si det byr på flere problemer enn en kjepphøy kar med to dualer på én og samme konto som bare kan delegere oppgaver videre til oppgavene er gjort.
Jeg tror jeg velger å henge ut hvem jeg vil, når de slenger med leppa. At du takler det omtrent like bra som en 8 år gammel liten unge er ikke mitt problem
Edit: Kan vel også nevne at det er underholdene hvordan du trekker deg ut av diskusjoner når du får deng. Yay!