BNP vs GNI

DeletedUser

Guest
@-Sondre-; <3

@K2: Hvilken konto sitter du på?

Siden forrige oppdatering:

[spoil]Side 1:
Stammer: BNP
Side 2:
Stammer: GNI

Timeframe: 23/01/2012 14:12:00til01/02/2012 16:04:53

total erobringer:

Side 1: 712
Side 2: 155
Forskjell: 557

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 377
Side 2: 35
Forskjell: 342

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 6,577,241
Side 2: 1,489,239
Forskjell: 5,088,002

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 3,449,935
Side 2: 320,748
Forskjell: 3,129,187

chart


[/spoil]


Jaja, GNI, skal dere snart stå opp fra senga å gjøre litt motstand igjen, eller? :)

Virker da som om de gjør mer enn nok motstand for deg.

[spoil]Side 1:
Spillere: johvij
Side 2:
Stammer: GNI

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 5
Side 2: 8
Forskjell: 3

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 48,244
Side 2: 73,310
Forskjell: 25,066

chart


[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Åja, står jo i signaturen din, hehe. Velkommen til V4, og lykke til :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tja, mulig de gjør det, men det trengtes 3 spillere og 600 nukes fordelt på 10 byer. Spurte jeg om støtte? Meeh, trengte noe når offensiven var over for å kjøre en safe, men that´s it. Dessverre overså jeg noen byer, menmen! Adler meg opp igjen på BB, så det spiller ingen rolle.

Med en skoledag på 10 timer per dag + 5 timer jobb synes jeg det er et akseptabelt tap mtp all den tiden mine fiender sitter på tw. Hadde forventet mer, for å si det sånn..
 

DeletedUser

Guest
Så selv om det bare var en håndfull byer du trengte å stacke, så greide du ikke engang å holde på alle? Det er ikke noe særlig å skryte av du. Men selvfølgelig, de var jo flere og alle vet at å samarbeide på TW er nesten ulovlig! Hele 600 nukes og greier ( selv om du vel drepte under 500 i akkurat den siste operasjonen ), det er jo mye! :D

Åpenbart bruker de mer tid enn deg på TW. Basert på grundige undersøkelser. Ja, huff, jeg føler med deg. Men ja, vi får jo trøste oss med at du har greid å ta hele 5 byer fra dem. En stor bragd det - du får virkelig GNI det inn hvor kraftig du bidrar til å denge dem! :jsmiley:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nåja, 90% av styrken står hos en viss annen spiller, så for å si det sånn klarte jeg meg greit med det jeg hadde på egen hånd. Nå skal ikke du si så mye da, Grim, du har tross alt to andre duals på kontoen din også.
 

DeletedUser

Guest
Nåja, 90% av styrken står hos en viss annen spiller, så for å si det sånn klarte jeg meg greit med det jeg hadde på egen hånd. Nå skal ikke du si så mye da, Grim, du har tross alt to andre duals på kontoen din også.

Enda en unnskyldning? Kan du ikke bare innse at det er patetisk av deg å være så stor i kjeften når du praktisk talt ikke bidrar en døyt til å denge GNI? Eller det krever kanskje litt mer selvinnsikt enn det du besitter.

Klassisk vri her, Scarry. Et forsøk på å vri oppmerksomheten over på andre, men igjen, kjør på! Jeg liker oppmerksomheten :cool: Nøyaktig hva er det jeg ikke skal si så mye på? At du er stor i kjeften uten å faktisk ha noe å vise til? Det tror jeg at jeg gjør uansett du. At jeg ikke har bidratt til å denge GNI? Selv om det var en jevn fordeling av adlingen på oss tre på kontoen har vi i snitt godt over 150 erobringer i pluss mot GNI. Men det må sies at vi har funnet en god balanse. Grovt sett er det noe sånt som dette; Are er sjefen, Sondre spammer folk med mail og jeg tar meg av adlinga.

Bare jeg som tror Scar lyver? :rolleyes:

Nei :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Enda en unnskyldning? Kan du ikke bare innse at det er patetisk av deg å være så stor i kjeften når du praktisk talt ikke bidrar en døyt til å denge GNI? Eller det krever kanskje litt mer selvinnsikt enn det du besitter.

Klassisk vri her, Scarry. Et forsøk på å vri oppmerksomheten over på andre, men igjen, kjør på! Jeg liker oppmerksomheten :cool: Nøyaktig hva er det jeg ikke skal si så mye på? At du er stor i kjeften uten å faktisk ha noe å vise til? Det tror jeg at jeg gjør uansett du. At jeg ikke har bidratt til å denge GNI? Selv om det var en jevn fordeling av adlingen på oss tre på kontoen har vi i snitt godt over 150 erobringer i pluss mot GNI. Men det må sies at vi har funnet en god balanse. Grovt sett er det noe sånt som dette; Are er sjefen, Sondre spammer folk med mail og jeg tar meg av adlinga.

Du er så søt når du er sinna :) Det er helg, be happy ;)

Så med andre ord så er forumet forbeholdt de som gjør noe? Hvem skal da avgjøre hvem som gjør seg fortjent til å skrive på fourmet da, er det du Grimlock som skal være forumets sjef og godkjenne alle innlegg som skrives? Kutt ut a Grim, det blir for dumt, det burde du vite slev også.. Oh, selvinnsikt ja, greit, stryk siste...

Ang hvor mye jeg adler i GNI bryr meg midt oppå ryggen. Jeg er mer aktiv der enn de aller fleste andre. Om du liker å trykke folk ned i dritten for at du selv skal lyse klarere, så er det akkurat det du klarer her. For meg er det totalt likegyldig hva du mener om meg og hvordan jeg spiller. Det spiller ingen rolle, så det er bare å slenge med kjeften, Grim, ingen som stopper deg.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Du er så søt når du er sinna :) Det er helg, be happy ;)

Atter en gang prøver noen å bestemme humøret mitt ut ifra noe jeg skriver. Atter en gang bommer den som gjør det fullstendig - gratulerer, du går inn i en lang tradisjon av idioti.

Så med andre ord så er forumet forbeholdt de som gjør noe? Hvem skal da avgjøre hvem som gjør seg fortjent til å skrive på fourmet da, er det du Grimlock som skal være forumets sjef og godkjenne alle innlegg som skrives? Kutt ut a Grim, det blir for dumt, det burde du vite slev også.. Oh, selvinnsikt ja, greit, stryk siste...

Så med andre ord kan du la være å prøve å legge ord i munnen min? Det er bare teit. Det jeg derimot gjør, er at jeg liker å gjøre narr av slike klovner som deg som slenger med leppa på forumet, uten å backe det opp IG. Det er morsomt. Spesielt med sånne som deg som svarer så unnvikende at det halve kunne vært nok!

Ang hvor mye jeg adler i GNI bryr meg midt oppå ryggen. Jeg er mer aktiv der enn de aller fleste andre. Om du liker å trykke folk ned i dritten for at du selv skal lyse klarere, så er det akkurat det du klarer her. For meg er det totalt likegyldig hva du mener om meg og hvordan jeg spiller. Det spiller ingen rolle, så det er bare å slenge med kjeften, Grim, ingen som stopper deg.

Du er mer aktive enn de fleste? Det er 22 stykker i BNP som har adlet flere byer av GNI enn deg. I en stamme med 26 spillere. Wow, ja, du gir slike solide begrunnelser! :jfornøyd:

Så det du sier her er at jeg faktisk klarer å trykke deg ned i dritten? Vel, kult da :) Men det virker som om du er ganske lite likegyldig, sånn som du svarer her.

Siden du er så glad i å ikke svare på spørsmål så prøver jeg meg på et par andre. Hva får deg til å tro at jeg prøver å få meg selv til å lyse klarere? Hvorfor er det du mener jeg slenger med kjeften? Hva er du mener jeg ikke skal si så mye på ( per forrige innlegg )? :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Atter en gang prøver noen å bestemme humøret mitt ut ifra noe jeg skriver. Atter en gang bommer den som gjør det fullstendig - gratulerer, du går inn i en lang tradisjon av idioti.

Så med andre ord kan du la være å prøve å legge ord i munnen min? Det er bare teit. Det jeg derimot gjør, er at jeg liker å gjøre narr av slike klovner som deg som slenger med leppa på forumet, uten å backe det opp IG. Det er morsomt. Spesielt med sånne som deg som svarer så unnvikende at det halve kunne vært nok!

Du er mer aktive enn de fleste? Det er 22 stykker i BNP som har adlet flere byer av GNI enn deg. I en stamme med 26 spillere. Wow, ja, du gir slike solide begrunnelser! :jfornøyd:

Så det du sier her er at jeg faktisk klarer å trykke deg ned i dritten? Vel, kult da :) Men det virker som om du er ganske lite likegyldig, sånn som du svarer her.

Siden du er så glad i å ikke svare på spørsmål så prøver jeg meg på et par andre. Hva får deg til å tro at jeg prøver å få meg selv til å lyse klarere? Hvorfor er det du mener jeg slenger med kjeften? Hva er du mener jeg ikke skal si så mye på ( per forrige innlegg )? :)

Så alt skal nå plutselig bli målt med hvor mye du adler nå altså? Når begynte det å telle alfa og omega? Akkurat nå eller? Jeg trenger ikke å greie ut om min egen aktivitet, kompis, den taler for seg selv på både forum og skypechat.

Jeg kan ikke se hvor jeg har sagt at jeg er så mye bedre enn alle andre? Har jeg det, Grim? Må jeg virkelig ha noe å vise til IG for at jeg skal få lov av deg å kommentere her, det virker som om du prøver å legge linjene for hvem som får lov/ikke får lov til å kommentere i det forumet her, Grimlock, noe som er fullstendig galt. Istedenfor kan du heller se på hva som blir skrevet og ikke henge deg oppi hva som skjer IG. Det er stammen som skal vinne, og da er det stammen sin fremgang som betyr noe i denne sammenhengen, og ikke så mye enkeltspillere som det du prøver å få fram her. Om spillet hadde vært et solospill, så hadde jeg skjønt kritikken, men ettersom det er stammebasert, så kan jeg ikke se et fnugg av kritikk som er verdig å ta til meg, ikke det at jeg har gjort det tidligere med hva du skriver.

Tja, du virker som en opptatt kar selv, og det er vel derfor du har to andre som kan dele på arbeidet. Jeg har ingen duals og må klare meg med full skole og jobb ved siden av, dvs sin spilletid fra kl.21 - kl.00 stort sett hver eneste dag, med noen få unntak. Jeg vil si det byr på flere problemer enn en kjepphøy kar med to dualer på én og samme konto som bare kan delegere oppgaver videre til oppgavene er gjort.
 

DeletedUser

Guest
Du Scarry, du Scarry. Dette var underholdene. Jeg bestemte meg for å fargekode det du skriver. Rosa er der hvor du forsøker å tillegge det jeg har skrevet helt andre meninger enn det jeg faktisk har skrevet. Lilla er der hvor du snakker om ting du ikke har peiling på.

Så alt skal nå plutselig bli målt med hvor mye du adler nå altså? Når begynte det å telle alfa og omega? Akkurat nå eller? Jeg trenger ikke å greie ut om min egen aktivitet, kompis, den taler for seg selv på både forum og skypechat.

Av det som er tydelig gjennom fargen så har jeg aldri sagt det. Det var du som brakte opp meg i denne sammenhengen. Snakker om å ikke tåle å ha søkelys på seg selv. Whoop-de-doo. Helt enig, din aktivitet taler for seg selv - eller mangelen på sådan IG, selvfølgelig.

Jeg kan ikke se hvor jeg har sagt at jeg er så mye bedre enn alle andre? Har jeg det, Grim? Må jeg virkelig ha noe å vise til IG for at jeg skal få lov av deg å kommentere her, det virker som om du prøver å legge linjene for hvem som får lov/ikke får lov til å kommentere i det forumet her, Grimlock, noe som er fullstendig galt. Istedenfor kan du heller se på hva som blir skrevet og ikke henge deg oppi hva som skjer IG. Det er stammen som skal vinne, og da er det stammen sin fremgang som betyr noe i denne sammenhengen, og ikke så mye enkeltspillere som det du prøver å få fram her. Om spillet hadde vært et solospill, så hadde jeg skjønt kritikken, men ettersom det er stammebasert, så kan jeg ikke se et fnugg av kritikk som er verdig å ta til meg, ikke det at jeg har gjort det tidligere med hva du skriver.

Jeg har aldri sagt at du har sagt at du er bedre enn alle andre. Det du derimot har gjort er å slenge med leppa. Ei heller har jeg sagt noe om hvem som har lov til å kommentere. Hvis du mener at det å gjøre narr av og skrive negative ting om noen på et P&P forum er det samme som å nekte noen å skrive her sier det sitt om dine verdier. Den stakkars foten din må begynne å bli ganske ødelagt med tanke på hvor ofte du skyter deg selv i den. Enten så skriver du bare bullshit, eller så prøver du å nekte folk å skrive på forumet. Wow.

Hvor i all verden får du disse latterlige ideene dine fra? For en livlig fantasi du må ha! Det du sier er at du liker å være stor i kjeften på grunnlag av andre sitt arbeid? Ja, jeg kan se hvordan det passer elegant inn i hvordan du virker.

Tja, du virker som en opptatt kar selv, og det er vel derfor du har to andre som kan dele på arbeidet. Jeg har ingen duals og må klare meg med full skole og jobb ved siden av, dvs sin spilletid fra kl.21 - kl.00 stort sett hver eneste dag, med noen få unntak. Jeg vil si det byr på flere problemer enn en kjepphøy kar med to dualer på én og samme konto som bare kan delegere oppgaver videre til oppgavene er gjort.

Du har tydeligvis ikke peiling på hvordan ting har blitt gjort på kontoen vår. Ja, jeg er opptatt, men samtidig så er det ikke vanskelig å være relativt effektiv på TW, hvis man vet hva man driver med.

Så for å oppsummere. Du er aktiv mot GNI, men bare i kjeften. Du liker å finne på unnskyldninger. Det å svare direkte på ting du blir konfrontert med er noe som ikke faller seg naturlig for deg. Du har en forkjærlighet for grunnløse beskyldninger. Da du er ute av stand til å argumentere mot det noen faktisk sier føler du deg tvunget til å forsøke å legge ord i deres munn. Hva har jeg glemt?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Legg bort holdningen din Grim. Det at du henger ut spillere i din egen stamme for hvor rævva dem er, sier veldig mye om deg selv. Det er patetisk at du i det hele tatt finner det artig å holde på slik da jeg aldri ville ha hengt ut egne stammemedlemmer på denne måten. Du sitter sikkert der med dine to duals å ler av andre fordi de kanskje ønsker å gjøre andre ting på fritiden, fair enough, men hold det for deg selv.

Med andre ord, Grim; Finn på noe annet som andre kan ha glede av enn å sitte å se på dette her. Trist i seg selv.
Jeg kommenterer ikke mer da du rett og slett ikke fortjener det, ei heller hva du har skrevet, så får du heller gå inn i deg selv å snakke med deg selv om du finner det mer spennende. Om du ikke tåler at jeg skriver her inne fordi jeg ikke har to duals og masse av tid å bruke, så kan du heller finne på noe annet, strengt tatt. Jeg kommer til å skriver her uansett hvor rævva du mener jeg er, bare så du er klar over det, så får du ha en fin kveld videre.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg tror jeg velger å henge ut hvem jeg vil, når de slenger med leppa. At du takler det omtrent like bra som en 8 år gammel liten unge er ikke mitt problem :p

Edit: Kan vel også nevne at det er underholdene hvordan du trekker deg ut av diskusjoner når du får deng. Yay!
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg tror jeg velger å henge ut hvem jeg vil, når de slenger med leppa. At du takler det omtrent like bra som en 8 år gammel liten unge er ikke mitt problem :p

Edit: Kan vel også nevne at det er underholdene hvordan du trekker deg ut av diskusjoner når du får deng. Yay!

Trekker meg ikke ut, men om du enda ikke har forstått det så er det ikke passende å ta det i denne topicen. Om du fortsatt har noe usagt, eller ønsker å slenge mer drit, så kan du heller ta det på PM, og la denne tråden være i fred.
 
Topp