BoD???

DeletedUser

Guest
Er enig med at det begynner å skorte på motstand i k44 for hyper.

Men så kan vi jo utvide snart også da...

Når det er sagt er jeg overrasket over hvor enkelt dette her var, slacket enormt siste ukene, og er ennå godt oppe på top 20 lista...

Må vel ut på engelske serveren for å få konkurranse? Eller er det tyske?
 

DeletedUser

Guest
Er enig med at det begynner å skorte på motstand i k44 for hyper.

Men så kan vi jo utvide snart også da...

Når det er sagt er jeg overrasket over hvor enkelt dette her var, slacket enormt siste ukene, og er ennå godt oppe på top 20 lista...

Må vel ut på engelske serveren for å få konkurranse? Eller er det tyske?

Sant. Ikke mye power igjen i de lyserøde her i K44 nei. Det eneste vi registrerer nå er masse hyling og dårlig propaganda her. Det er vel naturlig når man ikke har annet å sende. ;)

Vi lar selvsagt noen bygge seg litt opp igjen her, for å vedlikeholde OD rank, men de lever på "lånt" tid. :cool:
 

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sant. Ikke mye power igjen i de lyserøde her i K44 nei. Det eneste vi registrerer nå er masse hyling og dårlig propaganda her. Det er vel naturlig når man ikke har annet å sende. ;)

Vi lar selvsagt noen bygge seg litt opp igjen her, for å vedlikeholde OD rank, men de lever på "lånt" tid. :cool:

Hvem laget dårlig propaganda sa du? :confused:

Den er langt over deres i hvertfall ;)
 

DeletedUser

Guest
Sant. Ikke mye power igjen i de lyserøde her i K44 nei. Det eneste vi registrerer nå er masse hyling og dårlig propaganda her. Det er vel naturlig når man ikke har annet å sende. ;)

Vi lar selvsagt noen bygge seg litt opp igjen her, for å vedlikeholde OD rank, men de lever på "lånt" tid. :cool:

Jeg blir faktisk ganske provosert av deg. Hva i *bib* snakker du om? Om du vil ha motstand, spill som det vi gjør. Gi blanke F... i å bedrive med 5 stjernes tribalhugging, samle de 3 største stammene under et flagg. Spill som 20 stykker i en stamme, det er mye mer utfordrende. Ikke kom til meg og sutre over liten mitstand når du spiller på en slik måte. Foresten, er forferdelig dårlig motstand i dere til å være over 150 spillere mer enn oss. Dere er rett og slett patetiske. Stanger i muren, gang, på gang. Som en overkåt Steinbukk...
 

DeletedUser

Guest
Er enig med at det begynner å skorte på motstand i k44 for hyper.

Men så kan vi jo utvide snart også da...

Når det er sagt er jeg overrasket over hvor enkelt dette her var, slacket enormt siste ukene, og er ennå godt oppe på top 20 lista...

Må vel ut på engelske serveren for å få konkurranse? Eller er det tyske?

Prøv den Kinesiske serveren du;)

Og ikke lag familiestamme eller bedriv tribalhugging. Så lenge du gjør det så synes jeg ikke at du har bevist en dritt. Gå heller solo eller hver med i en underdogs stamme.
 

DeletedUser

Guest
Jeg blir faktisk ganske provosert av deg. Hva i *bib* snakker du om? Om du vil ha motstand, spill som det vi gjør. Gi blanke F... i å bedrive med 5 stjernes tribalhugging, samle de 3 største stammene under et flagg. Spill som 20 stykker i en stamme, det er mye mer utfordrende. Ikke kom til meg og sutre over liten mitstand når du spiller på en slik måte. Foresten, er forferdelig dårlig motstand i dere til å være over 150 spillere mer enn oss. Dere er rett og slett patetiske. Stanger i muren, gang, på gang. Som en overkåt Steinbukk...


Ja, det er også meningen at du skal bli det. ;)

Nei, vi har en annen strategi enn dere, og den går på å overleve. derfor har vi også valgt en annen strategi.
Stanger i muren? Vi farmer jo for det meste, og angriper ikke dere som en allianse burde gjøre. Det er jo unfair. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg kaller det for å stange i muren. O-troppene deres dør som fluer. psss... Dere bør slutte å angripe om natta. Er noe som heter *NattBonus* her vettu.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg kaller det for å stange i muren. O-troppene deres dør som fluer. psss... Dere bør slutte å angripe om natta. Er noe som heter *NattBonus* her vettu.

noe som forresten er en styggesak som bør rykkes opp med roten og brennes på bålet, og alle som nevner det ordet i samme setning som ordet Tribalwars etterpå vil bli bannet for livstid. (Må være minst 7 ord mellom de to ordene)
 

DeletedUser

Guest
noe som forresten er en styggesak som bør rykkes opp med roten og brennes på bålet, og alle som nevner det ordet i samme setning som ordet Tribalwars etterpå vil bli bannet for livstid. (Må være minst 7 ord mellom de to ordene)

Kanskje en idé å bli aktiv selv før man klager på ting som gjør at man ikke trenger å være så satans aktiv. ;)
 

DeletedUser

Guest
BoD er vel snart historie nå, de driver jo å merger med BoS... Gratulerer BoS! Dere masserekrutterte dere akkurat over 1 mill poeng for 40 beste spillere!
 

DeletedUser

Guest
Og nå må BoS finne en ny slave stamme, fordi det må alltid være 2 stammer som skal ligge under dem i familien.
Skal vi gjette på hvilke stamme som tar over BoD sin plass?
 

DeletedUser

Guest
Jeg gjetter -=SR=-, siden BoS sikkert vil ekspandere et sted, og i K45 er jo BBN ;)

EDIT: Siden spionen deres i -=SR=- forsvant for et døgn siden (ell no shit) så har ikke BoS oversikt over den stammen lenger, men det er alltid sånn, de stammene BoS ønsker inn i Hyper/U S blir overvåket av en spion først :)
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
1
Vi lager jo ikke propaganda, men har tatt på oss rollen med å informere i denne verden. ;)

Reisverket 15:26
Hey, [player]dommola[/player]. Vi i [ally]BoS[/ally] samt våre allierte jobber med å styrke vår posisjon i "ditt" område. Har hørt at du er en aktiv og dyktig spiller, og lurer litt på hva du tenker om evnt. joine [player]BoS[/player]?

Jeg mener å huske at du har vært svært negativ til Bos i forum, men regner deg som oppegående nok til å forstå at alt tullet som skrives der er ren propaganda, og ikke nødvendigvis er [ally]BoS[/ally]' meninger eller har noe med "virkeligheten" å gjøre.
Mvh
[player]Reisverket[/player]
Leder, [ally]BoS[/ally]
lalala..

edit: "evnt. joine [player]BoS[/player]?" wtf?
 
Topp