BOL tar innpå. Kan IB snu trenden?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Dannemann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Har to ord til deg: BEVIS DET!

hei. Granny. der kom det noe konkret. kjenner ikke deg. vet ikke om du spiller v1 en gang. :p

BOL har valgt å øke adlingen av gråbyer pga store hav IB spillere har etterlatt seg. jeg er godt kjent og i k42 og k43 og der finner vi også kanskje det største eksempelet. begge disse var dominert av IB for ikke mer enn måneder siden. og k42 var faktisk IB dominert for en drøy måned siden. det sier seg selv at når IB går fra å dominere til å ikke-eksistere på kort tid blir det store rom. dette er rom vi er nødt å dekke for å i det hele tatt ekspandere. hvis ikke medlemmene våre gjør det må de vente til en eventuell fiende kommer til dem. det kan ta tid. adelsmennene til våre medlemmer rekker rett og slett ikke frem til fiender hvis vi ikke legger gråhav bak oss. det er knapt nok en taktikk i dette, det er mer en realitet og en selvfølge...
dette tror jeg til og med jeg får magic duden med meg på ;)

dette beviser ikke all adlingen, men gir en pekepinn.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hehe, minner meg om glitters Elite. Kjede sine motstandere i hjel :p

Shanks: Øyh, ufint. Jeg jobbet hardt så dere ikke skulle kjede dere!!!



IB: Samme måte som jeg jobber nå for at IB skal ha det morro :)

Koselig med 1000+ inc igjen. Altfor lenge siden sist! Får meg litt OD-D også skarruikke sjå.

Må inrømme at jeg er salig imponert over et par av dere i IB. Dere kan nuke og fake! Det skal dere ha.
Takk for at dere har gjort meg aktiv igjen :)
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
ja dere kan å angripe ib, det skal dere ha ;)

men foreksempel i idrett, og jeg mener også dette her på tw, det beste angrep er forsvar så lenge du ikke mister mye, vil du alltid eksistere ;) og siden dere skryter av oss i bol til at vi kan å forsvare oss :) så mener jeg at vi er best i angrep og ;)
 

DeletedUser

Guest
det beste angrep er forsvar

Det heter vel for det første angrep er det beste forsvar. Det ligger en viss logikk i dette, fordi du indirekte forsvarer deg ved å angripe fienden din; da vil du (forhåpentligvis) fjerne både angreps- og forsvarstropper fra fiendens byer, stjele ressurser og svekke han generelt, slik at han i mindre grad vil kunne angripe deg. Ergo, du forsvarer deg ved angrep.

Det ligger svært få aspekter ved angrep i forsvarsspilling, rent bortsett fra at du dreper fiendetropper. Men her vil du hverken knuse murer, og du vil heller ikke tappe fienden for forsvarstropper, som er en helt essensiell del av det å angripe. Slik at han en gang har så lite tropper at du kan ta byene hans, som i mange tilfeller er det langsiktige målet for angrep =)
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
hvis dere virkelig har hatt et liv utenom tw og drevet med idrett heter det innefor idrett forsvar er det beste angrep ;)
 

DeletedUser

Guest
hvis dere virkelig har hatt et liv utenom tw og drevet med idrett heter det innefor idrett forsvar er det beste angrep ;)

Ikke prøv deg på det "jeg kan si hva jeg vil fordi jeg gjør noe kult utenom TW"-opplegget.

Har drevet aktivt med idrett hele livet, om du absolutt må vite det. Har likevel aldri hørt det uttrykket.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
var ikke det jeg sa xD jeg synes det er merkelig at du ikke har vært borti det bare ;)
men kan ha noe med at jeg driver med håndball da, og det har sikkert ikke du gjort?
 

ekko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det beste forsvar er uansett angrep, ikke angrep er det beste forsvar. :)
 

DeletedUser

Guest
Nå skal ikke jeg hive meg inn i en diskusjon ang håndball, for det har jeg null peil på, men det utsagnet der syns jeg var litt morsomt:p
Hvordan kan det beste angrep være forsvar? Du angriper jo ikke når du forsvarer deg... Og jeg er rimelig sikker på at det til og med i håndball ikke går an å angripe når man forsvarer seg:p
Dessuten er det vel bedre å være den som angriper, slik at det er du som er frampå og eventuelt kan ta byer av motstanderen, ikke tviholder på byene dine. Hvor stresset blir man når man har 0 incs i forhold til når man har flere tusen?;)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Nå skal ikke jeg hive meg inn i en diskusjon ang håndball, for det har jeg null peil på, men det utsagnet der syns jeg var litt morsomt:p
Hvordan kan det beste angrep være forsvar? Du angriper jo ikke når du forsvarer deg... Og jeg er rimelig sikker på at det til og med i håndball ikke går an å angripe når man forsvarer seg:p
Dessuten er det vel bedre å være den som angriper, slik at det er du som er frampå og eventuelt kan ta byer av motstanderen, ikke tviholder på byene dine. Hvor stresset blir man når man har 0 incs i forhold til når man har flere tusen?;)

Om du nuker fienden din så han ikke har noen tropper så kan han ikke angripe: Ergo Angrep det beste forsvar..
men nå dreier samtalen over på offtopic så gestapoen kommer vel snart ut og sender infaction til alle som skrev no Offtopic..
 

DeletedUser

Guest
Om du nuker fienden din så han ikke har noen tropper så kan han ikke angripe: Ergo Angrep det beste forsvar..
men nå dreier samtalen over på offtopic så gestapoen kommer vel snart ut og sender infaction til alle som skrev no Offtopic..

Beklager, jeg var litt trøtt, så ordstillingen min ble kanskje en smule forvirrende, men jeg er rimelig sikker på at jeg tenker på samme måten som deg. Prøv å lese innlegget mitt et par ganger til, det hjalp i hvert fall meg:p


Men for å komme litt on topic igjen:
Ettersom jeg ikke spiller på V1 kan jeg ikke si med nøyaktighet hvem som har mest skills av stammene, hehe, men fra mitt ståsted er det fullt mulig for IB å snu "trenden", men da må de få gjort noe med inaktiviteten sin (ja, jeg er klar over at alle stammer har det, men ut i fra trådens navn tar jeg bare for meg IB sin inaktivitet;)). Hvis de ikke får fikset slike elementære ting så går det nedover for dem. Men hva vet vel egentlig jeg om det?:eek:
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Nå skal ikke jeg hive meg inn i en diskusjon ang håndball, for det har jeg null peil på, men det utsagnet der syns jeg var litt morsomt:p
Hvordan kan det beste angrep være forsvar? Du angriper jo ikke når du forsvarer deg... Og jeg er rimelig sikker på at det til og med i håndball ikke går an å angripe når man forsvarer seg:p
Dessuten er det vel bedre å være den som angriper, slik at det er du som er frampå og eventuelt kan ta byer av motstanderen, ikke tviholder på byene dine. Hvor stresset blir man når man har 0 incs i forhold til når man har flere tusen?;)

det er nok det ;) for hvis du ikke mister byer kan du uansett ikke gå i minus, samme med håndball, hvis du ikke slepper inn mål trenger du ikke score fremover hver gang ;) så du kan også misse på noen byer du har tenkt å ta ;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Beklager Gullungen. Mulig det funker sånn i håndball, men i TW er det faktisk det gode gamle utrykket "det beste forsvar er angrep" som gjelder fremdeles :p

Det beste forsvar er ....forsvar... og det beste....uhrm..

gode gud, jeg er forvirret :(
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Beklager Gullungen. Mulig det funker sånn i håndball, men i TW er det faktisk det gode gamle utrykket "det beste forsvar er angrep" som gjelder fremdeles :p

Det beste forsvar er ....forsvar... og det beste....uhrm..

gode gud, jeg er forvirret :(

men min filosofi i alt jeg driver med er at forsvar er det beste angrep ;) dessuten er inc koselig :)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
vel gullungen da sier vi det sånn alle de andre forum brukerne angriper med off untat deg du angriper med deff:p
 

Nomine

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Her var det jo stille som i graven... får Propagandadere litt da, sånn at kanskje det blir noe liv her :eek:

1 ib 229.363.964 232.278.169 23732
2 bol 209.655.746 232.776.382 23814

1 ib 232.078.831 234.846.736 24004
2 bol 213.497.947 237.146.471 24287

Ser fortsatt ikke at IB har snudd noe trend her... BOL adler fortsatt mer byer enn IB :rolleyes:

Og ikke skyld på at BOL alder mer grått enn IB, for vi adler sånn omtrent like mye grått... så det blir alt for dumt om dere skylder på det....

Før dere bruker det mot meg...
Jeg aldler mye grått, ja fagtisk 90% av alle byene jeg har tatt siden jeg begynte på nytt er grå... men det er jo IB sin feil i grunn...
-Jeg begynte på nytt i K51 (adler grått, ingen fiender der), jeg adlet meg til K52 for å adle IB, hva skjer?? jo IB-Spillerne der blir grå...
-Jeg bestemmer meg for at K42 er en fin plass å aldle IB byer... men først adler jeg ett ti-talls gråbyer i K52 så jeg slipper å sende nukene mine så langt....
-Jeg adler ett par gråbyer(en IB spiller som har gått grå) i K42 sånn at jeg har en plass og sende adler fra...
Hva skjer så?? jo... alle IB-spillerne i K42 blir grå, bare ett par uker etter jeg har tatt min første by der -_-

K42 den 24.03:

Rangering Stammenavn Poeng Landsbyer
1 IB........8,75 Mio. 907
2 K102SE....1,98 Mio. 203
3 BOL.........596.488 62
4 BoB.........452.957 47
5 viking......411.036 40
6 RNG.........116.207 12
7 HVIB.........59.576 6

Litt over en uke senere var alt av IB grått...

Det er 907 gråe byer(8,75 Mio. poeng) i ett kontinent det, så da har man jo egentlig ikke noe annet valg enn å adle grått for å tette igjen det store hulle av grått som IB har etterlatt seg...
Så jeg har tatt på meg jobben å rydde opp rest-avfalle etter dere :p
 

DeletedUser

Guest
Nomine. Du kan for all del si at BOL er bedre enn IB og at dere adler mer enn oss.. Men det er bare tomme utsagn. For statistikken viser noe annerledes.


Side 1:
Tribes: BOL
Players:

Side 2:
Tribes: IB HVIB
Players:

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 7
Side 2: 7
Forskjell: 0

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 64,981
Side 2: 67,117
Forskjell: 2,136

chart



Her er siste uke:


Side 1:
Tribes: BOL
Players:

Side 2:
Tribes: IB HVIB
Players:

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 31
Side 2: 23
Forskjell: 8

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 283,023
Side 2: 211,252
Forskjell: 71,771

chart



Og sier du meg, så er ikke dette særlig imponerende. I hvert ikke så bra at dere kan si dere er så mye bedre enn oss. Så kutt ut med de kommentarene om at "vi adler mye mer enn dere"....

For hvis du tar med RNG i dette, for dere ER egentlig sammen om å ta oss ut... Så ser dere at dere TAPER selv om dere er STØRRE enn oss!


Side 1:
Tribes: BOL RNG
Players:

Side 2:
Tribes: IB HVIB
Players:

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 85
Side 2: 117
Forskjell: 32

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 779,006
Side 2: 1,094,601
Forskjell: 315,595

chart



Så hva sier det om dere? Bedre? Nei.. Dere er elendige i bunn og grunn. I hvert fall ut i fra det dere har sagt. "Vi adler masse av IB og vi er så gode!".. Patetisk når det faktisk ikke er sant. Dere kicket også spookie for å pynte på statistikken. Applaus! -_-
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp