BoS informerer:

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hva er vitsen med å ta over stammer? er det om å gjøre om å ha flest familie stammer?
 

DeletedUser

Guest
Oliverpop: Bare start på nytt igjen du...

Det er ingen vits i å få ut aggressjonen din på forumet her etter at Ator totalt knuste byen og forsvaret ditt i vår lille konflikt :)

Det beste du kan finne på nå er faktisk å starte i sør-øst.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Oliverpop: Bare start på nytt igjen du...

Det er ingen vits i å få ut aggressjonen din på forumet her etter at Ator totalt knuste byen og forsvaret ditt i vår lille konflikt :)

Det beste du kan finne på nå er faktisk å starte i sør-øst.

Ser ikke ut som han "får ut aggresjonen" på forumet. Ser ut som han skriver saklig og ordentlig spør du meg.

Din post på motsatt side viser en litt stusselig skadefryd, særlig når du viser skadefryd for noe en annen har gjort.


Litt sånn barnehage stil:

1: Jeg liker ikke det og det og det.
2: Pappaen min er sterkere enn pappaen din så bare vær stille du.
 
Sist redigert:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
...men jeg ser også at du løper vekk fra en annen diskusjon:p

Hvilken diskusjon løper jeg unna? Jeg kan ikke se det har kommet opp noen momenter jeg ikke har besvart! For du tror vel ikke vi noen gang ville bli enige eller kommet til noen felles konklusjon ved å fortsette å kommentere alt hva den andre skriver?

Slik jeg tolker de fleste meldingene her i forumet er de fleste av dere lei av mitt syn på sakene og hevder alt jeg skriver er spam og propaganda, så jeg er litt forundret over at dere likevel etterlyser mine kommentarer stadig vekk..:confused:

(og selvsagt er det propaganda. Vi er da i tråden "politikk og propaganda")
 

DeletedUser

Guest
Jeg sitter å leser og leser og finner mange nye diskusjoner i en diskusjon.

Temaet er knadd utover... Men den heter BoS informerer, så så lenge det omhandler BoS er det vel greit.

Jeg skal ikke si noe om BoS akkurat nå, men jeg vil gjerne si noe om de siste postene, jeg mener det er et slag av person angrep, folk sier sin mening, får hardt svar tilbake, kaller hverandre tullinger, barnslige, diktatoriske... Ehh, dette er ikke "Yo Mama" det er "BoS informerer:"

Greit nok, gjør dette til yo mama spam fu, jeg dævver...
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ved å se på førsteposten kan jeg ikke forstå at BoS skryter av at de kaprer en uskyldig og en stamme som har en ledelse som er like dumme som naut. Ja, BoS har innrømmet at de er
Reisverket skrev:
Sikkert fordi ingen er så noobs, så feige, så barslige eller så dumme som oss.
, men herregud, hvor PR-Kåt kan man bli?


EDIT: Nofjon, dette er til deg. Vi begge vet at å ha berømmelse er en god følelse, men ved å skaffe berømmelse mister du respekt, ikke bare for dine fiender i spillet, men også dine venner. Skaff deg respekt, det er det som gjelder til slutt.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ved å se på førsteposten kan jeg ikke forstå at BoS skryter av at de kaprer en uskyldig og en stamme som har en ledelse som er like dumme som naut. Ja, BoS har innrømmet at de er , men herregud, hvor

Kalte du meg nettopp et naut, der har vi person angrep igjen... Neida, eller kanskje :/

Men for å forsvare meg selv, man er ikke et naut fordi man begår en tabbe, og man er heller ikke et naut om man kommer seg gjennom et kupp i løpet av en dag.

Så, mener du jeg er et naut?
 

DeletedUser

Guest
Ser ikke ut som han "får ut aggresjonen" på forumet. Ser ut som han skriver saklig og ordentlig spør du meg.

Din post på motsatt side viser en litt stusselig skadefryd, særlig når du viser skadefryd for noe en annen har gjort.


Litt sånn barnehage stil:

1: Jeg liker ikke det og det og det.
2: Pappaen min er sterkere enn pappaen din så bare vær stille du.

Forskjellen på meg og deg er vel stort sett at jeg ser igjennom sakligheten hans, og ser på grunnen til hvorfor han er så "over-saklig" som han er :)

Hvem sin pappe som er sterkest, har jeg ingen formening om :)
Så skal det også siest at deler av d.troppene hans har vert å forsvart min siste by. Så jeg har ikke så veldig mye imot han som person heller.

Derimot mener jeg at det blir litt for mye saklighet her til tider :p

Før dere bestemmer dere for hvem det er som passer best inn i en barnehage, anbefaler jeg dere å sjekke ut hva stamme Oliverpop nettop har startet.

0dins Ravner. Skrevet med et null-tall istendefor en O altså.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kalte du meg nettopp et naut, der har vi person angrep igjen... Neida, eller kanskje :/

Men for å forsvare meg selv, man er ikke et naut fordi man begår en tabbe, og man er heller ikke et naut om man kommer seg gjennom et kupp i løpet av en dag.

Så, mener du jeg er et naut?

Nei, du er en nautisk mil.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Kalte du meg nettopp et naut, der har vi person angrep igjen... Neida, eller kanskje :/

Men for å forsvare meg selv, man er ikke et naut fordi man begår en tabbe, og man er heller ikke et naut om man kommer seg gjennom et kupp i løpet av en dag.

Så, mener du jeg er et naut?

Ja, for du skal aldri stole 100% på en over nett, og ved å stole 100% på noen mener jeg å feks la en kontovakte deg med Hertug rettigheter.

Men du skal ha ære for å organisere stammen så fort tilbake.
 

DeletedUser

Guest
Forskjellen på meg og deg er vel stort sett at jeg ser igjennom sakligheten hans, og ser på grunnen til hvorfor han er så "over-saklig" som han er :)

Hvem sin pappe som er sterkest, har jeg ingen formening om :)

*kremt* Ypper du på deg *the great* Hansemann på offentlig forum? Aj aj aj.

Forøvrig kan det vel være en miks av å være en innleggsskriver på forum og en som syter over å ha mistet en by?

En ting er ihvertfall sikkert, han er god til å skrive lange innlegg;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, for du skal aldri stole 100% på en over nett, og ved å stole 100% på noen mener jeg å feks la en kontovakte deg med Hertug rettigheter.

Men du skal ha ære for å organisere stammen så fort tilbake.

Jaja, du kan mene hva du vil, jeg innrømmer tabben min, men vil ikke kalle meg et naut...
 

DeletedUser

Guest
"Hvis du mener alle tråder som er laget av medlemmer av BoS handler kun om BoS så er det noe galt med deg."

Ser du poenget mitt?

Nei, jeg ser ikke poenget ditt.
Jeg sitter igejn med den følelsen av at hver gang du skal poste noe i forumet som er imot BoS, så blir det lite saklig og burde gått under "spamming".

Når vi informerer om hva vi har gjort, så ønsker vi selvfølgelig en saklig diskusjon om denne saken.

Håper at du kan ta det til etterretnign heretter.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp