BoS, Reisverket og Nofjon1

Status
Stengt for ytterligere svar.
Reaksjonspoeng
1
Siden Noffe har blandet meg inn i denne tråden (ihvertfall i overskriften) så kan jeg meddele at jeg også har fått tilbake min konto. Jeg kommer neppe til å bruke min tilgjengelig spilletid her på forumet i særlig grad, men litt provokasjon og moro blir det vel nå som også gode gamle noffe er tilbake. :p

Mvh
RV

heart-in-hands.jpg
 

DeletedUser

Guest
Nå er det godt du ikke ventet oppe nofjon, ble litt viktigere ting som måtte prioriteres...

Når du beynner og trekke dette frem med og true små stammer er en gammel Yakuza strategi, kjenner jeg at jeg er glad for at ikke gamle tråder umiddelbart blir slettet, noe du evt muligens kunne tenke deg... Etter litt leting og lesing (mye drit det står i gamle tråder forresten...) fant jeg det jeg lette etter:

Dette er nemlig litt om den saken der RV prøvde og henge ut oss fra Yakuza på forumet og sverte ryktet vårt ved og poste en liten felle vi la opp for han... Det går i hovedsak ut på dette (jeg er ikke så dreven på denne quote tingen og slikt, men det er mulig og spore dette opp om det skulle være noen som tviler på om det er ekte eller ikke):

Sitat:
Reisverket den 18.04. klokken 14:28
Vi har det siste døgnet tatt en rekke Yakuzabyer, og vi ser at det tikker inn støtte til Yakuza (for sent enkelte ganger) fra din stamme. Om dere har valgt aktivt å støtte en stamme som har erklært oss krig, så har dere også erklært oss krig.

Om dere ikke trekker all støtte fra Yakuza og forholder dere nøytrale i denne krigen, så skal vi prioritere å ta ut deres medlemmer nå. Neste gang vi tar en by som viser at dere har støtte hos Yakuza flytter vi all fokus mot din stamme.

Reisverket
På vegne av United Swords )BoS og K44)

tommermo den 18.04. klokken 20:13
Hva skal vi gjøre med dette? Ville dere støttet oss i eventuelle angrep?

Denne meldingen har blitt videresendt av tommermo.

HexNuts den 18.04. klokken 20:28
Jeg tror du trygt kan anse dette som en tom trussel for å prøve å skremme dere.

Så ser du at dere ikke ligger utsatt til, bortsett fra nordvest i k54. Jeg har ingen tro på at de kommer til å endre prioritet da de generelt har for lang reisevei, samt at de må igjennom mange BBN og LnD byer først samtidig som de kommer til å bli utsatt for hardt press fra alle kanter etterhvert.

HexNuts den 18.04. klokken 23:55
Du får be dem ta kontakt når det er behov. Du kan jo hale ut tiden med reisverket. Si at medlemmene deres har trukket ut støtte osv :p

tommermo i dag klokken 00:47
Jepp

tommermo i dag klokken 10:59
Har sagt at vi ikke ønsker angrep fra dem og at vi har trekt ut all støtte.

Fikk dette som svar:

Sitat:

Reisverket i dag klokken 00:57
Fornufig av dere. Om [ally]Yakuza[/ally] nå avslutter alt samarbeid med dere, så må dere bare ta kontakt dersom dere ønsker å diskutere et mulig samarbeid med United Swords.

Mvh
[player]Reisverket[/player]
Det er jo også mulig å bruke det mot dem

HexNuts i dag klokken 12:30
Oi, hehe dette kan jo bli fantasktisk.

Hva om jeg forfatter et sint brev, hvor jeg truer dere med krig fordi dere støtter BoS osv.. Så kan du videresende det til reisverket og si at dere har lyst til å bli med å angripe Kansje vi kan få et innsyn i planene dems

tommermo i dag klokken 21:40
Det kan vi prøve på!

HexNuts i dag klokken 21:49
Noe sånt?

Sitat:
HexNuts i dag klokken 21:49
Da dere velger å trekke ut støttetroppene deres etter anmodning fra hyperalliansen, ser vi på det som en støtte-erklæring til BoS & K44 og dermed som en krigserklæring mot Yakuza.

Er du sikker på at du vil trekke hele stammen din inn i krigen på feil side??

Hvis jeg ikke får en kontrabeskjed, eller at støtten ikke blir sendt ut på nytt innen klokken 16:00 mandag tar jeg som et ja og vil markere stammen deres som fiender på kartet.

HexNuts
Sitat:
Opprinnelig skrevet av Reisverket Vis innlegg
Nå mistet jeg all respekt for Yakuza. En ting er å fri til hele v3 om å støtte seg fordi de var så tøffe å erklære BoS krig. Men nå har de altså gått til det skrittet å erklære små stammer krig dersom de trekker hjem sin støtte. En stamme har lidd så store tap at de ikke så seg tjent i å fortsette å støtte Yakuza, hva gjør japsene da? Jo de truer med krig dersom stammen ikke fortsetter å støtte de



Kan sikkert hente frem mer fra den tråden om nødvendig, men tenker dette holder for deg Nofjon (evt RV) for og legge den sverte delen om at dette er Yakuza-taktikk. Derimot føler jeg vel mer det ligner på noe vi har sett før, men da var det mer en US-taktikk:rolleyes:



Der var du jo. :)

Yeah.. Hva var viktigere enn å sverte oss da? :confused: Du sovnet du din slask.. lol :)

Vel.
Dette er jo gammelt nytt og du trenger ikke trekke frem mer enn dette. RV kjenner nok dette litt bedre enn meg, men dette er vel gammelt nytt da? Innrømmet ikke også RV at han tro i den felle? (usikker) Uansett ser jeg ikke dramatikken i dette. Det er jo slik det fungerer i et krigsspill. Jeg føler vel ikke at vi på noen måte ble "busted" her, og de fortsatte vel å støtte dere? (Som "ikke mottar noen støtte", ref. tidligere tråder her.!! Det er jo vår plikt som en god motstander å forsøke å redusere dere på alle mulige måter, noe vi også skal gjøre i sommer. :eek:

Dette til tross for at deres støtteslaver i Usens får fylt opp stammen sin, i tillegg til de andre lakeiene deres. (Les: Stammer uten ryggerad.)

Deres skal få denne felleseieren du nevnte over da Vifle.
En utspekulert og ond plan i god Yakuza ånd. :D
 

DeletedUser

Guest
Var akkurat den tråden jeg pratet om. Men var ikke sikker på hvor den lå hen. Noffe, tomme trusler hjelper ikke. I over et halvt år har du sagt at noe stort skal skje. Vel, vi venter forgjeves...

BoS handler bare om prat:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Her er jeg vettu Nofjon:)

Ble ikke sovning, det gjorde jeg først kl 11 i formmiddag ute i parken (deilig og sove ute:))

Det jeg mente med posten min var bare og vise for "folket" at det ikke er korrekt og kalle det med og true små stammer til støtte for en Yakuza-taktikk...

Den store posten min trenger litt mer TW stats før den er i mål, men bare gled deg, "You're in for a treat":cool:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Var akkurat den tråden jeg pratet om. Men var ikke sikker på hvor den lå hen. Noffe, tomme trusler hjelper ikke. I over et halvt år har du sagt at noe stort skal skje. Vel, vi venter forgjeves...

BoS handler bare om prat:rolleyes:

Vel. Din japanske stolthet var en periode redusert til kun 16 spillere, før dere startet masserekrutteringen nå da. Når jeg lovet deg juling, så visste vi jo ikke om deres 3-5 støttestammer. Uansett: Dere loves en het sommer. Stakkars KV. (Ta en titt på forsiden vår, så vi du se at våre to stammer er meget godt bemannet mens dere bader og soler dere. Stakkars KV`er. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Her er jeg vettu Nofjon:)

Ble ikke sovning, det gjorde jeg først kl 11 i formmiddag ute i parken (deilig og sove ute:)

Den store posten min trenger litt mer TW stats før den er i mål, men bare gled deg, "You're in for a treat":cool:

Ah.. Trodde det var den som kom nå jeg.. :)
Sove ute? Hehe.. Du lovet vel ikke rapporten i fylla, og er nå tvunget til å forfatte en? :p

Vel, venter uansett i spenning. Ta med i betraktningen at vi lett blir såret og lei oss når vi blir satt under press da. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nei, Mr.Patton himself styrer ikke på med tomme løfter:cool: Og fyll er ikke min stil. driver med litt mer sofistikerte ting enn slikt....

Er bare at det er jo litt og gå igjennom når jeg feks skal titte litt på de 382 stammeskiftende feks bare alene i Bos, og så kommer jo Bos*, Bod, OR, K44; krysssjekking osv. Takk gud for Excel sier jeg:D
 

DeletedUser

Guest
Nei, Mr.Patton himself styrer ikke på med tomme løfter:cool: Og fyll er ikke min stil. driver med litt mer sofistikerte ting enn slikt....

Er bare at det er jo litt og gå igjennom når jeg feks skal titte litt på de 382 stammeskiftende feks bare alene i Bos, og så kommer jo Bos*, Bod, OR, K44; krysssjekking osv. Takk gud for Excel sier jeg:D

Høres bra og spennede ut. ;) ;)

Hehe. Høres ut som du legger litt i det ja. :) Kanskje en ny tur i parken vil "klare" opp hjernen? :D
 

DeletedUser

Guest
Nei, Mr.Patton himself styrer ikke på med tomme løfter:cool: Og fyll er ikke min stil. driver med litt mer sofistikerte ting enn slikt....

Er bare at det er jo litt og gå igjennom når jeg feks skal titte litt på de 382 stammeskiftende feks bare alene i Bos, og så kommer jo Bos*, Bod, OR, K44; krysssjekking osv. Takk gud for Excel sier jeg:D

Du må jo ikke glemme [SFI] og [R] var jo også en periode medlem av den daværende "Hyperalliansen", SFI og OR merget til BoD om jeg ikke husker feil. Også ble K44 med :p
 

DeletedUser

Guest
Du må jo ikke glemme [SFI] og [R] var jo også en periode medlem av den daværende "Hyperalliansen", SFI og OR merget til BoD om jeg ikke husker feil. Også ble K44 med :p

Fy pokker.. Det viser et BoS diplomati med kvaliteter... ;):D
 

DeletedUser

Guest
Vel. Din japanske stolthet var en periode redusert til kun 16 spillere, før dere startet masserekrutteringen nå da. Når jeg lovet deg juling, så visste vi jo ikke om deres 3-5 støttestammer. Uansett: Dere loves en het sommer. Stakkars KV. (Ta en titt på forsiden vår, så vi du se at våre to stammer er meget godt bemannet mens dere bader og soler dere. Stakkars KV`er. :rolleyes:

Totalrimm av de 6 spillerne ble det jo ikke, var et par som sluttet av andre faktorer. Morsomt at du nevner masserekruttering, over at vi tar inn gode venner inn i stammen. Du vet nå kanskje ikke hvor vanskelig det er å komme inn i Yakuza.

Morsomt at du nevner masserekruttering. Blir litt som å kaste bæsj i motvinden;)
 

Little Big Tor

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hmmm...
Selvsagt er vi ikke til å stole på i dette krigs/strategispillet? Hva tar du oss for? Vi truer, dreper, driver propaganda, juger, skryter, alt til vår egen fordel. Vi ønsker heller ikke å merge med noen, men vi har allerede knyttet til oss partnere for å demme opp for den fientlige overvekten. Etter at jeg kom tilbake har vi ikke opplevd å få et avslag, så jeg vet ikke hva du her sikter til.

Enda bra at du innrømmer dette selv da, så kanskje de dere allerde har inngått avtaler med begynner å tenke seg om, og vender dere ryggen før dere rekker å dolke dem. (noe som vi vet at dere kommer til å gjøre, så fort dere har fått det dere vil ha)

Hmm, du vet ikke det nei... Er vel noe som kalles for dårlig kortidsminne her i gården da skjønner jeg, og da er det jo ikke rart at du dolker dine egne i ryggen, for du husker jo ikke at du har inngått noen avtaler med dem.

Men snakk om å være overivrig på å skaffe seg "støttespillere" da, ikke bare her på spillet, en også på andre fora, som f.eks faceboock...
Jau jau noffe, ikke rart folk begynner å sky deg som pesten, da du faktisk går så langt som å involvere alle andre fora for å rekrutere til egen fordel.

Lurer fremdeles på svar på denne noffe, eller er du svar skyldig?
 

Little Big Tor

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kva er det å svare på? :rolleyes:

Kom litt feil ut det derre "qoute" delen i sted ser jeg, har ikke bodd så lenge på fora som enkelte andre, så her inne er jeg fremdeles en nybegynner. :rolleyes:

Dette: "Enda bra at du innrømmer dette selv da, så kanskje de dere allerde har inngått avtaler med begynner å tenke seg om, og vender dere ryggen før dere rekker å dolke dem. (noe som vi vet at dere kommer til å gjøre, så fort dere har fått det dere vil ha)

Hmm, du vet ikke det nei... Er vel noe som kalles for dårlig kortidsminne her i gården da skjønner jeg, og da er det jo ikke rart at du dolker dine egne i ryggen, for du husker jo ikke at du har inngått noen avtaler med dem.

Men snakk om å være overivrig på å skaffe seg "støttespillere" da, ikke bare her på spillet, en også på andre fora, som f.eks faceboock...
Jau jau noffe, ikke rart folk begynner å sky deg som pesten, da du faktisk går så langt som å involvere alle andre fora for å rekrutere til egen fordel."

Ikke minst det som er i uthevet skrift.
 

DeletedUser

Guest
Meg?

Little big tor sier at dere skrev om meg... er det sant???? :confused:
 

DeletedUser

Guest
King of propaganda has returned:D. Nå ble det plutselig litt farger her.

Shaman, bare en nøytral liten påminnelse; Yakuza reklamerte jo med å utslette BoS innen 3 måneder. På kartet mitt er det satans mange av dem rundt meg. Nå har de fått mye tilskudd så blir vanskelig å holde tritt, men fortsatt...store ord går begge veier;)
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp