Brus er godt

Status
Stengt for ytterligere svar.

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
"WOW. Du kjørte på rødt lys! FY FASAN SÅ DUM DU ER! HAHAHAHA! Noe sånt ville jeg ALDRI gjort!"

Han påpekte det vel på tilsvarende måte. Kanskje satt litt på spissen, men du skjønner.

Nei, fordi han sa aldri at action var dumme. Han sa at de gjorde avgjørelser som ikke var de smarteste i boka, men hvordan du klarer å trekke ut at han mener han er bedre enn de av det er for meg helt uforståelig. Han er jo langt fra feilfri han og.

Når to av de beste medlemmene (eneste jeg har hørt om før i stammen før iaf) forsvinner til en annen stamme så har man gjort en feil. At han påpeker det er ikke det samme som å si "jeg er mye bedre enn dere".

Skrivefeilene passet veldig bra forresten, bra jobbet!
 

DeletedUser

Guest
Nei, fordi han sa aldri at action var dumme. Han sa at de gjorde avgjørelser som ikke var de smarteste i boka, men hvordan du klarer å trekke ut at han mener han er bedre enn de av det er for meg helt uforståelig. Han er jo langt fra feilfri han og.

Når to av de beste medlemmene (eneste jeg har hørt om før i stammen før iaf) forsvinner til en annen stamme så har man gjort en feil. At han påpeker det er ikke det samme som å si "jeg er mye bedre enn dere".

Skrivefeilene passet veldig bra forresten, bra jobbet!

Sharpy presset også på for en krig mot BoS. Merkelig nok skulle han ikke ha EN ENESTE BoS by selv, og han hadde så absolutt location til dette.

For meg virket han som en løpegutt for HZ, og han og Kongen har lenge konspirert sammen. 2 pill råtne egg, og det er kun råttenskapen disse har felles.

Merkelig at de begge var pådrivere for krig, for deretter bygge tropper når alle andre brant nukes i byer som var stacket hinsides...I rest my case.
 

DeletedUser

Guest
Hahah, rakke ned på en pokemon signature for å fremheve sin egen kulhet som badass tenåring:D. Priceless!!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Enig med Tore Hund nå. Det var kjipt. Nå har jeg blitt veldig glad for at han sluttet.
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hahah, rakke ned på en pokemon signature for å fremheve sin egen kulhet som badass tenåring:D. Priceless!!

Tør jeg spørre hva du snakker om? Ikke fått med deg at vi ikke er kids på 13 fra ammerud enda eller? :)

tenåring var noen år siden.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Tør jeg spørre hva du snakker om? Ikke fått med deg at vi ikke er kids på 13 fra ammerud enda eller? :)

tenåring var noen år siden.

Så tøft. En voksen mann rakker ned på tenåringer.

Edit: Mente å skrive; SÅ SINSYT TØFFT MANN RAKE NED TENNPRING!!!!
 

DeletedUser

Guest
Tør jeg spørre hva du snakker om? Ikke fått med deg at vi ikke er kids på 13 fra ammerud enda eller? :)

tenåring var noen år siden.


18TEN? Du har fortsatt 2 år igjen av tenåra. Alder er også en state of mind, jo du er fortsatt kid.
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
18TEN? Du har fortsatt 2 år igjen av tenåra. Alder er også en state of mind, jo du er fortsatt kid.

Du er enda langt ute på viddene og kjøre.

Og ja, jeg føler meg tøff av det. Det er sånn jeg får kicks ut av en ellers kjedelig hverdag i hooden med 40s, gats, domino, 2pac og bitchez.
 

DeletedUser

Guest
Du er enda langt ute på viddene og kjøre.

Og ja, jeg føler meg tøff av det. Det er sånn jeg får kicks ut av en ellers kjedelig hverdag i kjelleren med xbox, playstation, hjemmet-katalogen, spenol og teh right hand.

Fair enough.

Synes det hele er en stor skam. Action hadde jo så vidt begynt, var spent på fortsettelsen. Skuffende.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Du sier akkurat det samme som Torquemada sa, juksing er greit så lenge det er TDH som gjør det. At Larsal rapporterte noe TDH hadde gjort er hans plikt som ærlig spiller på tribalwars.


Larsal den 29.05. klokken 17:19
Sperret?
Er det straff for å motta passordet når noen gir seg?
Shit, her må jeg visst tenke meg om jeg også, og ikke spørre etter passord når folk gir seg... :S

Skal det ikke mer til altså?
Må ligge denne på minnet med en gang.
Var godt du informerte meg om det.... *Hjelp*

Jaja, godt du er tilbake igjen da.
Ville blitt kaos i TDH om du skulle blitt bannet helt pga noe slikt flåseri....



Var sviket og juginga rett opp i mitt tryne som var problemet her. At han fortsatte å juge til meg etter at han hadde rapportert meg. Kynisk ekkel kar. Yuk. Blir småkvalm av sånne folk.

Ikke selve rapporteringa. Og så avslutte det hele ved å adle en av mine gamle byer og le av det etterpå.

Herreminhatt, hva ventet action at skulle skje?

War ofc.
 

DeletedUser

Guest
Larsal den 29.05. klokken 17:19
Sperret?
Er det straff for å motta passordet når noen gir seg?
Shit, her må jeg visst tenke meg om jeg også, og ikke spørre etter passord når folk gir seg... :S

Skal det ikke mer til altså?
Må ligge denne på minnet med en gang.
Var godt du informerte meg om det.... *Hjelp*

Jaja, godt du er tilbake igjen da.
Ville blitt kaos i TDH om du skulle blitt bannet helt pga noe slikt flåseri....



Var sviket og juginga rett opp i mitt tryne som var problemet her. At han fortsatte å juge til meg etter at han hadde rapportert meg. Kynisk ekkel kar. Yuk. Blir småkvalm av sånne folk.

Ikke selve rapporteringa. Og så avslutte det hele ved å adle en av mine gamle byer og le av det etterpå.

Herreminhatt, hva ventet action at skulle skje?

War ofc.

Og gjett hvem som fant på dette peket? Det var ikke Larsal sin idè...men en som er dritlei og gjør narr av alt og alle, inkl. HZ, "just for the hell of it" :)
 
Reaksjonspoeng
1
Vel, han har jo et poeng, har han ikke? Du ser jo hvor 2 av medlemmene tok veien, og at stammen er oppløst?

Det å påpeke en feil hos en annen person betyr ikke nødvendigvis at man selv tror man er noe bedre. Vet ikke hvordan du tenker, men sånn er det nå i min verden. Å kjøre på rødt lys er en feil, det vet jo tilogmed en uten lappen, men å hvis jeg (som ikke har lappen) påpeker at noen gjorde en feil i trafikken betyr ikke dette at jeg tror jeg er bedre enn de.

Buhu multegutt, jeg mistet respekten til en femtenåring :(

Kan forresten vise til msn logger med bl00d hvor vi snakker om hvor latterlig morsomme de signaturene er, og at det var grunnen til at jeg ba deg lage en. Også derfor jeg brukte en, som en intern spøk.

De to medlemmene var aldri medlemmer. De var spioner og forrædere mot stammen. Og du kan være så sarkastisk du bare vil. En voksen person som bruker fritiden sin på å gjøre narr av yngre som liker andre ting en du selv er bare trasig.
 

DeletedUser

Guest
Vri deg mer unna poenget a! Poenget er at din stamme dreit seg ut, KRAFTIG, og gjorde så latterlig mye dumt, at det endte sånn det endte kan dere takke dere selv for!
Og at dere fortsatt tror dere var en respektert stamme på slutten der tar dere veldig feil, dere gjorde ting som lå på Bos-nivå å gjøre, og at det tilogmed ble foreslått merge med TDH eller HZ minner misstenkelig om Bos-BBN mergen må jeg si......eller å i det hele tatt vurdere å ta inn agskaper i stammen, hahahahaha, makan ^^

Skjønner at dere fighter om å beholde det lille av ære dere har igjen, men den kampen har dere allerede tapt....lykke til videre!
 
Reaksjonspoeng
1
Vri deg mer unna poenget a! Poenget er at din stamme dreit seg ut, KRAFTIG, og gjorde så latterlig mye dumt, at det endte sånn det endte kan dere takke dere selv for!
Og at dere fortsatt tror dere var en respektert stamme på slutten der tar dere veldig feil, dere gjorde ting som lå på Bos-nivå å gjøre, og at det tilogmed ble foreslått merge med TDH eller HZ minner misstenkelig om Bos-BBN mergen må jeg si......eller å i det hele tatt vurdere å ta inn agskaper i stammen, hahahahaha, makan ^^

Skjønner at dere fighter om å beholde det lille av ære dere har igjen, men den kampen har dere allerede tapt....lykke til videre!

Forslaget om å merge med TDH var noe Tore sa til Sharpy for å få vite hva han egentlig ville med stammen siden Tore tydeligvis "hadde gjort alt feil".

Agskaper ble aldri vurdert å ta inn i stammen, han ble vurdert å spørre om hjelp mot TDH.
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
De to medlemmene var aldri medlemmer. De var spioner og forrædere mot stammen. Og du kan være så sarkastisk du bare vil. En voksen person som bruker fritiden sin på å gjøre narr av yngre som liker andre ting en du selv er bare trasig.

Rett meg vis jeg tar feil men var de ikke kongen av verden 3 som starta accounten:confused:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp