Capes vs. 7BULLS

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
same shit her ja! ;)


Side 1:
Tribes: 7BULLS
Side 2:
Tribes: Capes

Timeframe: 20/10/2010 00:00:00til24/10/2010 23:22:18 (siste 4 døgn)
Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 43
Side 2: 0
Forskjell: 43
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hei-hå, hvordan det går unna her! :):cool:


Side 1:
Tribes: 7BULLS
Side 2:
Tribes: Capes

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 225
Side 2: 2
Forskjell: 223

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,076,247
Side 2: 19,128
Forskjell: 2,057,119

chart



Timeframe: Siste 48 timer
Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 123
Side 2: 0
 

DeletedUser

Guest
Vi øker :)

Side 1:
Tribes: 7BULLS
Side 2:
Tribes: Capes

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 132
Side 2: 0
Forskjell: 132

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,216,601
Side 2: 0
Forskjell: 1,216,601

chart
 

DeletedUser

Guest
Dritbra jobbet 7BULLS!!;)

Fortsett sån, så tar det ikke lange tiden før hele Caper er borte:D
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Oh snap... Går ikke så bra for oss dette nei. Skulle ønske jeg hadde hatt noen fine lovnader om at Capes ville reise seg fra asken og gjennoppstå som en den flotte angrepskåte stammen en gang var, men liker ikke å lyve. Eneste jeg kan si er vel gratulerer til 7BULLS over å ha vunnet krigen mot Capes + at vel.. som de fleste har skjønt er det ikke akkurat aktiviteten 100% hos de spillerene som blir adlet:( (Uten at jeg skal bruke det som en unnskyldning over disse.. denne.. whatever, dere skjønner pointet:p
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Skal huske at vi har angrepet mange spillere som var svært så aktive men har blitt inaktive etter at vi startet og ta mye byer av dem, samt bombet byene dems jevnt, tatt ned gård etc. Over tid så vil dette merkes.

Kan nevne minst 5-6 stk som var aktive som bare det for ikke lenge siden. Problemet er vel at dem ikke har pratet sammen på long time!

Og sjekke TW stats jevnligt/daglig på jakt etter noen 'free meals' er litt av spillet det også. ;)

også missliker jge slike dårlige tapere som dette, som skriver slikt på profilen sin:

7BULLS er en stamme som utelukkende baserer seg på å adle inaktive spillere, og spillere som er for små til å kunne retaliere/forsvare seg.
Feige spillere, som enkelt og greit ikke KAN spillet, og derfor må ta den enkleste veien.

Greit nok, men dette er jo og skyte seg selv i foten, gang på gang!

For hvem er det som har adlet små og inaktive spillere siste tiden? sjekk understammen vår som består av en del småspillere. Her har flerne store spillere i capes vært ivrige. Og dem lar seg heller ikke be 2 ganger om dem finner noen som er inaktive, noe annet ville være også dumt i grunn..


Inaktive? ok, skal vi stoppe og krige mot en stamme fordi dem har flerne inaktive? NEi, du som skrev dette i profilen din er en skikkelig dårlig taper...


edit: Om vi KAN spillet? vel noen er veldig dyktige, noen er mitd på og så er det noen som ikke legger all verden i det. Sånn er det overalt her i verden. Men nå er TW et veldig lett spill og lære, rent teknisk mtp. tog, sniping og annet teknisk dill! Alt handler om hva en GIDDER og orker og det med aktivitet og hvor mye tid en er villig og bruke på et spill.

Og så KAN vi mye annet som ikke handler om tekniske ferdighter. VI kan feks. prate mye moro sammen både på forum og skype (kanskje vi skulle legge ut "BullsNews" tråden vår" ;D ...

Vi KAN også være ganske voksne, både Bulls og 7keys var i sin tid stammer med mye "voksne" spillere, noe vi har bygget videre på. (selv om vi har en del som kun er tenåringer og stort sett faller fint inn i miljøet).


Men Capes er nok litt lost atm.

gjentar fra min siste post i topp20:

<<< They came; they saw; they have fallen >>>

Nå er det bare begravelsen som gjenstår...
http://www.youtube.com/watch?v=Q0D66f_nU-0

:eek:
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
hehe, Blacki husker du når jeg tok med "understammen" med i statsen Capes vs 7Bulls da de gjorde det ganske dårlig, da klagde du endel. Nå når det går bra for de så er det skryting med en gang. Husker ikke så mye hva du skrev om de men det får nå så være :)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
hehe, Blacki husker du når jeg tok med "understammen" med i statsen Capes vs 7Bulls da de gjorde det ganske dårlig, da klagde du endel. Nå når det går bra for de så er det skryting med en gang. Husker ikke så mye hva du skrev om de men det får nå så være :)

babler du om nå da? Vår stats mot Capes er overlegen uannsett hvordan du ender & vender på det...

Og jeg mener og husk at nå vi merget så opphørte 7keys som den stammen vi kjente fra starten. Og 7keys "vant" den krigen mot Capes om vi bruker statsen slik den burde. For etter at vi merget så slapp vi inn en del nye ferske spillere etc. Dette for og jakte etter spillere som kunne brukes i hovedstammen. Akkuratt hva dem gjorde som enhet i understammen mtp. krig og slikt er jeg null inntresert i. Akuratt som en fotball trener omtrent driter i om toer'laget taper, bare han finner så mye som et lite talent eller mer der ;)



Og er det krig så går vi dødt flatt på ALT som er av fiender, liten som stor som inaktive eller aktiv, alt handler om timing og vinne kriger! Kosing får ta her inne, InGame er det blods ytelser som gjelder.. :p;)
 

DeletedUser

Guest
Når dere da har senket Capes da, hvor går turen?

Hvilken side dere velger avgjør alt om dere får en eller flere fronter, har en sterk mistanke om at det blir VARG/SDDN. Da slipper dere to fronter, og kan gangbange BNP fra en side, tviler på at dere da får like lett med å ta byer :)

Dere kan jo ikke være venner med alle (?), så gleder meg til å se hvilken side dere velger.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Når dere da har senket Capes da, hvor går turen?

Hvilken side dere velger avgjør alt om dere får en eller flere fronter, har en sterk mistanke om at det blir VARG/SDDN. Da slipper dere to fronter, og kan gangbange BNP fra en side, tviler på at dere da får like lett med å ta byer :)

Dere kan jo ikke være venner med alle (?), så gleder meg til å se hvilken side dere velger.

Tenker vi tar Easy(way) da! :D:p


Generel betraktning:
Har vel sagt det ørten ganger før: ikke se deg blind på kartet...


Edit: antar at du skjønner at jeg ikke komme til og legge ut om evt. planer her på fellesen sånn uten videre...


edit2: ..eller kanskje vi bare merger med Varg, så kan vi/jeg skape den samme positive flowen der som da jeg var med på mergen med Bulls. Du vet; jeg har en slik flower power aura som bare smitter over og alle kjemper som helter i lange tider etterpå... :p :p
 
Sist redigert:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Leste du i det hele tatt det jeg skreiv blacki? Virker iaf ikke som du forsto hva jeg skreiv:)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Veeel, det som var hovedpoengene mine var å gratulere 7BULLS med seier og at de overlegne stattsa har vært mot spillere som har gitt opp.. Prøver ikke frarøve dere noe "ære" av å ha slått Capes i det hele tatt. En ting til, virker som kommer med eksempler fra andre Capes spillere som whiner over at de har tapt.. Bare spør jeg, hva har det med noe av det jeg skreiv? Gratulerer, dere har knekt nakken på Capes som stamme. However, dere har ikke slått alle enda og jeg skal gjøre mitt beste for at dere aldri skal slå alle heller;) Så får tiden vise om det er godt nok..
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Veeel, det som var hovedpoengene mine var å gratulere 7BULLS med seier og at de overlegne stattsa har vært mot spillere som har gitt opp.. Prøver ikke frarøve dere noe "ære" av å ha slått Capes i det hele tatt. En ting til, virker som kommer med eksempler fra andre Capes spillere som whiner over at de har tapt.. Bare spør jeg, hva har det med noe av det jeg skreiv? Gratulerer, dere har knekt nakken på Capes som stamme. However, dere har ikke slått alle enda og jeg skal gjøre mitt beste for at dere aldri skal slå alle heller;) Så får tiden vise om det er godt nok..

Sorry! Var overhode ikke meningen og fremstå slik. Og svaret var vel ikke beregnet for deg heller. Beklager om det var litt uvist. :)

Men følte bare for og forsvare litt av "æren" her sånn på generel basis. At folk gir seg er jo ofte som en konsekvens av at dem blir bombet og adlet... ;)

Jeg har opplevd omtrent samme sak når vi i 7Keys kriget mot SA, litt mindre skala da, men samme prinsipp. Folk gir seg pga. at det starter og gå i dass!


Ps. hvor spiller du nå da Bird? (om du ikke vil si det så er det helt ok :) )
 
Sist redigert:
Topp