Cete3 + v5 = OMG?

DeletedUser

Guest
Stå på Cete3. Kanskje du finer meg i V5 også ;) ;)

Jo takk, lykke til du å ! :)


Men ja... Ser ingen grunn til å lete etter deg ved mindre du begynner med den morsomme måten og ødelegge stammer på, noffie. Men hey, skal nok finne deg i L-13 ! :)
 

DeletedUser

Guest
Jepp. Send angrep på alle i topp ti. ;) Lykke til... lol ;)

Ellers kan jeg snakke med deg på skype i ca 30 minutter, imponerende hvor mye jeg får ut av deg:eek:



EDIT:

Funker dessverre ikke ettersom du dessverre har slettet meg :(
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ellers kan jeg snakke med deg på skype i ca 30 minutter, imponerende hvor mye jeg får ut av deg:eek:



EDIT:

Funker dessverre ikke ettersom du dessverre har slettet meg :(

Du klarer ikke slutte å prate om dette, skjønner jeg. Men det er vel også den eneste "prestasjonen" du har å skilte med, så da er det vel greit.
Men den signaturen din er litt fjortiss-aktig. Men du er vel bare 15, så da er vel det også greit. :p
 

DeletedUser

Guest
Selv om jeg var på "din side" inngame Cete, må jeg nok si meg enig med mine tidligere fiender.

Det er begrenset hvor mye en skal nevne den ene situasjonen du gjorde. Ja, du hjalp stammen med å avsløre Noffe. Takk for det, så er vi ferdig med den saken.

Jeg støtter meg til mange andre her, at det er på krigsfeltet en skal bevise og bli husket for. Krig, krig og atter ODA er det viktigste for meg.

Så må nok si, at selv om du gjorde en god jobb i PALS med avsløringen, er det mange andre i den stammen jeg kommer til å huske mye lengre enn deg, kun basert på sin innsats på slagmarken.
 

DeletedUser

Guest
Men det er vel også den eneste "prestasjonen" du har å skilte med,

Eneste prestasjonen?


Er ganske sikker på at jeg fikk johan 1234 utestengt for brudd på regler, fikk daimon kraftig nedrusted i det området samt xx-slayer-xx, ( k55 ) men jaja.. Liker å snakke om noffe.


Du klarer ikke slutte å prate om dette,

ER DU GAL? Dette liker jeg å snakke om ! :)


Og joh, det sårer meg egentlig ikke noe særlig at du ikke kommer til og huske meg, fint at du var på min side, jeg gjorde bare min plikt. Det og være lojal ;)

Men haha, du har virkelig ikke fulgt bra med hvis du mener at min insatts på fronten var dårlig / middels :)
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
trøst deg med at han kommer til å huske deg bedre enn meg. og burde ikke vi avslutte diskusjonen tråden snart? :p
 

DeletedUser

Guest
Sier ikke at du er dårlig eller middels inngame, følg med hva jeg sier gutt; Det er mange andre som blir husket mer enn deg. Men det betyr ikke at du er dårlig! :p

Kan godt nevne navn om du vil:
SirCaesar: PALS ubestridte defkonge. Er vel få som har klart å stått imot mer angrep enn han
Opprinnelige G1: Fantastisk aktiv og en konge når det gjaldt å krige
Thepreak99: ODA'en hans snakker vel for seg selv.
kaospilot: Krigfører og engasjement uten like når han bestemmer seg. Kjemper til døden om han kan :)
Hansemann: Herlig å ha på laget, frem til han forsvant til fienden. Uansett stor respekt og vil bli husket for den krigeren han var.
Opprinnelige cracku4: Som kjempet side om side meg med, og sammen vant vi området.
I tillegg meg selv som den ubestridte ODA horen som jeg var i PALS og er fortsatt :p
Pluss mange andre som har bidratt og kjempet iherdig...
 

DeletedUser

Guest
Fint å nevne at jeg har sittet kv, snipet tagget å doodget for SC.

Han nevnte meg vel også i en takke tråd på forumet? :)


EDIT:


IKKE AT JEG PRØVER Å TA ÆRE FOR NOE , SC ER HELT RÅ! ;)
 

Skrue Mcduck

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
vader-fail1.jpg
 

DeletedUser

Guest
Fint å nevne at jeg har sittet kv, snipet tagget å doodget for SC.

Han nevnte meg vel også i en takke tråd på forumet? :)
EDIT:
IKKE AT JEG PRØVER Å TA ÆRE FOR NOE , SC ER HELT RÅ! ;)

Unnskyld? Å ta æren er akkurat det du ønsker, med å faktisk nevne at du har vært KV. Dette var skivebom Cete.

Du er første jeg har hørt om som prøver å skryte på seg en annens kamp mot fiender, for at du har sittet bittelitt KV. Jeg har selv sittet KV for utrolig mange, snipet bla bla bla. Sendt uendelig masse defbyer til dere andre i stammen, men hvem bryr seg? Til og med en i PALS fikk skryt her på forumet fra en fiende for god jobb, når jeg var KV, men kunne ikke falt meg inn å ta æren for dette uansett.. lol

Nei, SirCaesar har skal ha all ære for at de mange uendelige kampene han har hatt i PALS. Vi andre skal bare være stolt av å kunne bidra, og tie om hvor flinke vi er. SirCaesar er best. Thats it!
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hansemann: Herlig å ha på laget, frem til han forsvant til fienden. Uansett stor respekt og vil bli husket for den krigeren han var.

Var og var. Hansemann er her han, med nytt nick. Og ja, han her herlig å ha på laget!
 

DeletedUser

Guest
Hils han fra meg :) Vi hadde noen hyggelige stunder, hehe.. :p

Men en ting, handlet ikke denne tråden om .... ehhh.. ja hva handlet den om igjen? :p
 

DeletedUser

Guest
Men en ting, handlet ikke denne tråden om .... ehhh.. ja hva handlet den om igjen? :p

At Cete3 tar æren for å ta meg ut sammen med Pals, Tiur og Capes, tror jeg.
Det er forresten første gang jeg har opplevd at alle i 3 stammer går koordinert mot en enslig spiller :)

C3: Du avslørte meg vel ikke. Jeg sa det jo som det var da :) Du formidlet det vel bare til sjefen din, så noen stor bragd er det vel ikke? hehe
 

DeletedUser

Guest
Er vel også rykter om at Nofjon allerede befinner seg i L-13! :eek:
 
Topp