Cete3 + v5 = OMG?

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Om du kan lese så er dette en tråd hvor vedkommende sier at han skal spille på v5.. om du vil kritisere kan vel DU sende pm... Velkommen til v5 btw :D

Det er vel det et forum er til, er det ikke? Legger du ut en tråd må du regne med at det kommer noe kritikk, eller hva? Hadde ikke han lagt ut tråden hadde ikke jeg kritisert, enkel matte!
 

DeletedUser

Guest
Men må si meg enig, er bare teit å skryte av at man joiner en verden. Spsieielt når du skryter av å joine men ikek tørr å si hvem man er.

hmm, interessant... la ikke Brann2006 (<--var det det han het?)ut en identisk tråd? joda. Kom han ut med sitt ingame navn? nope... ble han krittisert for det? absolutt ikke...

Hei på deg Cete, synes jeg har hørt navnet før, men klarer desverre ikke å plassere deg;D velkommen til V5!
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nå er denne Cete3 fyren smårips i forhold til Brann2006 da. :)

Velkommen uansett, hvem du nå enn er.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
hmm, interessant... la ikke Brann2006 (<--var det det han het?)ut en identisk tråd? joda. Kom han ut med sitt ingame navn? nope... ble han krittisert for det? absolutt ikke...

Hei på deg Cete, synes jeg har hørt navnet før, men klarer desverre ikke å plassere deg;D velkommen til V5!

Brann2006 er en av de mest profilerte spillerne på .no serverne, hvis du faktisk har fulgt med, noe jeg tviler sterkt på etter denne meldingen. Det er bare idiotisk å sammenligne disse to når det gjelder dette. Vi vet i det minste hvem Brann2006 er utenom v5 ;)
 

DeletedUser

Guest
Så fordi han er en TW-kjendis, betyr det at han kan løpe rundt på fellesforumet og hyle så mye han vil ut uten noen kritikk?
Men må si meg enig, er bare teit å skryte av at man joiner en verden. Spsieielt når du skryter av å joine men ikke tørr å si hvem man er.
så du mener da at brann også er teit? i det minste til en viss grad?

Brann, har ingenting imot deg og prøver på ingen måte å rakke ned på din "guddommelighet"...
(og selvsagt har jeg hørt han før, er ikke tilbakestående^^)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Så fordi han er en TW-kjendis, betyr det at han kan løpe rundt på fellesforumet og hyle så mye han vil ut uten noen kritikk?

så du mener da at brann også er teit? i det minste til en viss grad?

Brann, har ingenting imot deg og prøver på ingen måte å rakke ned på din "guddommelighet"...
(og selvsagt har jeg hørt han før, er ikke tilbakestående^^)

Når man er såpass profilert så får man automatisk noen fiender også. "For hver suksess du oppnår, får du også en fiende. Skal du bli likt, må du være middelmådig." sier Glitter. Brann har vel oppnådd utallig "suksesser", imens det å slå en 45åring i TW ikke akkuratt er en suksess...?:rolleyes:

Og det er vel grunn nok til å faktisk ha et fakenick?
 

DeletedUser

Guest
Det er da selvsagt en grunn til at cete velger å gå under fake nic, antageligvis for at han ikke skal bli kjent igjen.
 
Reaksjonspoeng
3
Vel faktisk så kunne jeg ikke gitt mer f i at du starter på denne verdenen, men jeg ser det er mange som gjenkjenner deg så jeg regner med at du har gjort noe...

Om alle skulle gjort som deg å lagt ut en tråd fordi de startet hadde forumet sett helt... ja. Ille ut. :eek: :eek: Brann er selvfølgelig tilgitt fordi han er en god spiller som alle vet hvem er. At du cete eller hva det var er en god spiller aner jeg ingenting om, men jeg er ganske sikker på at om alle på ditt ferdighetsnivå hadde laget en tråd om seg selv hadde det blitt en god del :D

Men for all del. Lykke til på v5 :D
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Så fordi han er en TW-kjendis, betyr det at han kan løpe rundt på fellesforumet og hyle så mye han vil ut uten noen kritikk?

så du mener da at brann også er teit? i det minste til en viss grad?

Brann, har ingenting imot deg og prøver på ingen måte å rakke ned på din "guddommelighet"...
(og selvsagt har jeg hørt han før, er ikke tilbakestående^^)


Nei han kan ikke det, han får kritikk.
Brann er også teit. Helt korrekt.
 

DeletedUser

Guest
Ville ikke gå så langt som å kalle de teite, det jeg reagerte på var de forskjellige reaksjonene på to identiske poster...

Men kan se kritikernes poeng, ville blitt litt rart hvis en ukjent, middelmodig spiller som meg skulle komme med en slik tråd^^
Få ville brydd segXD
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
hmm, interessant... la ikke Brann2006 (<--var det det han het?)ut en identisk tråd? joda. Kom han ut med sitt ingame navn? nope... ble han krittisert for det? absolutt ikke...

Det ble han såvist. Av meg. I sin siste tråd, som trolig ble forfattet i barnehagen.
 

DeletedUser

Guest
Haha.. Artig lesning. Så denne først nå.

Å sammenlikne Brann og Cete3 er bare tøys. De er to helt forskjellige spillere.
Cete3, hans far og brødre var hos meg i RoEm i V1 for lenge siden, så det er nok riktig som Hansemann skriver et sted her. De var vel hos deg etter Roem`s fall på den tiden.

Nå var det vel heller ikke Cete3 som tok meg i V4, men det var han som avslørte mitt undercover oppdrag hos en fientlig stamme, og som medførte at hele 3 stammer kastet inn alt de hadde. Såpass må jo til for å felle Nofjon1 i kamp. ;)

Ellers er det vel lov å markedsføre seg, så det å legge ut en slik er vel bare kult. Ut fra reaksjonene så ser vi dette klart, og det skaper litt liv på forumet.

Stå på Cete3. Kanskje du finer meg i V5 også ;) ;)
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Haha.. Artig lesning. Så denne først nå.

Å sammenlikne Brann og Cete3 er bare tøys. De er to helt forskjellige spillere.
Cete3, hans far og brødre var hos meg i RoEm i V1 for lenge siden, så det er nok riktig som Hansemann skriver et sted her. De var vel hos deg etter Roem`s fall på den tiden.

Nå var det vel heller ikke Cete3 som tok meg i V4, men det var han som avslørte mitt undercover oppdrag hos en fientlig stamme, og som medførte at hele 3 stammer kastet inn alt de hadde. Såpass må jo til for å felle Nofjon1 i kamp. ;)

Ellers er det vel lov å markedsføre seg, så det å legge ut en slik er vel bare kult. Ut fra reaksjonene så ser vi dette klart, og det skaper litt liv på forumet.

Stå på Cete3. Kanskje du finer meg i V5 også ;) ;)

RoEm hadde det best den tiden du hadde kontovakt :D, må innrømme at jeg synes high lord nerevar gjorde en god jobb.
 
Topp