Cete3 + v5 = OMG?

DeletedUser

Guest
Heyheyhey folket!


Da velger jeg å fortelle verden at jeg spiller på v5;)

Og den egentlige grunnen til at jeg velger å starte her er for å finne ut hvem noffe er :rolleyes: neida hihihihihihi.

Navnet mitt er ukjent, og det er de færreste som vet hva jeg heter og hvor jeg befinner meg, men det regner jeg med kommer fram med tiden.


Jeg hadde i grunn ikke planlagt å spille på v5, hadde trøbbel med kjæresten og alt, men når det gikk til *sensurert* valgte jeg og trøste meg ved å spille på v5.

Hvertfall folk ifra v4 vet hvem jeg er. Der er jeg nokså "kjent" , håper jeg skiller meg ut med tiden, men foreløbig velger jeg å holde lav profil.


Noobs<3

Jeg er nå medlem av V5, bare gi opp..

Mvh cete3
 

DeletedUser

Guest
:D

Cete er miiiin og ingen andres! :D Dere som prøver dere, har ikke skjanse! Han er opptatt ;)
 

Gandreas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
cete<3 bra du valgte å spille på v5 åsså :D er ikke v5 uten deg :D åsså vet ej ken du e :D <3
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Gøy at du spiller i v5 også. ;) Hva slags sprell skal du finne på her nå som noffe ikke spiller? hehe
 

DeletedUser

Guest
Bortsett fra litt "fronting" på forumet mellom deg og noffe så har jeg ikke peiling på hvem du er...

men foreløbig velger jeg å holde lav profil.

Det faktumet forsvant vell når du lagde tråden?

Velkommen til v5 :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hehe, morsomt at du fremhever deg sånn. Hva har du egentlig prestert, annet enn å skryte av at du er stolt over at du har klart å lure en på 45+, når du selv bare er 15.
Jeg har tenkt flere ganger - uten å spørre - hvorfor det skulle være vanskeligere å lure noen fordi aldersforskjellen er stor..

Men for all del, cete3, selg inn deg selv og føl deg viktig. Og velkommen til v5. Den blir neppe den samme etter at du kom inn. :p
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hvis det er samme Cete3 som hadde en pappa jeg klinget litt sverd med tidlig V1 så vet jeg hvem du er. Da var jeg vel hertugen din en stund også, hvertfall kontoen din.

Sånn ellers så er jeg ikke glad i personfronting av en hel tråd på pub.forum. Gjelder Brann2006 også forsvidt. Dreper kvaliteten på forumet (Ikke at det er så mye å kverke, no offence).
 

DeletedUser

Guest
Joda, Hansi er han :)

Men må si meg enig, er bare teit å skryte av at man joiner en verden. Spsieielt når du skryter av å joine men ikek tørr å si hvem man er.

Men uansett, velkommen Cete.
Hils Mathiador :)
 

DeletedUser

Guest
Lykke til, men waste å lage en sånn tråd. Aner ikke hvem du er, men gl.
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bortsett fra litt "fronting" på forumet mellom deg og noffe så har jeg ikke peiling på hvem du er...

Samme her, og jeg har hørt om de som er verdt å høre om... :p

Hehe, morsomt at du fremhever deg sånn. Hva har du egentlig prestert, annet enn å skryte av at du er stolt over at du har klart å lure en på 45+, når du selv bare er 15.
Jeg har tenkt flere ganger - uten å spørre - hvorfor det skulle være vanskeligere å lure noen fordi aldersforskjellen er stor..

Men for all del, cete3, selg inn deg selv og føl deg viktig. Og velkommen til v5. Den blir neppe den samme etter at du kom inn. :p

Hehe, du får sagt det.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Velvel, Cete3, annet enn det du skriver her på forumet så aner ikke jeg hvem du er heller, men jeg kan hvertfall si så mye at det skal bli en glede å finne deg på slagmarken når den tiden kommer.

Å slenge ut en slik tråd som dette finner jeg veldig unødvendig, en brøkdel av TW tror jeg faktisk bryr seg, så neste gang - send PM til de det gjelder!
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg er 15 jeg også, og regner med at jeg har lurt flere folk på over 45 år. Men skryter jeg av det? Aldri i livet, det er bare barnslig og på grensen til noob faktor ;)
Har alder så sykt mye å si i dette spillet, jeg tror faktisk ikke det. Du går til og med på skole, og bør derfor ha relativt god teknologisk innsikt, slik at du fort lærer deg å sende f.eks. 0,5 sek tog osv.

Men for all del, lykke til, men er det ikke litt waste og lage en slik tråd når ingen vet hvem du er og ingen vet hva du skal kalle deg ?
Da er jo hele poenget borte...?:rolleyes:
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Om du kan lese så er dette en tråd hvor vedkommende sier at han skal spille på v5.. om du vil kritisere kan vel DU sende pm... Velkommen til v5 btw :D
 

DeletedUser

Guest
Men for all del, lykke til, men er det ikke litt waste og lage en slik tråd når ingen vet hvem du er og ingen vet hva du skal kalle deg ?
Da er jo hele poenget borte...?:rolleyes:

Alle vet jo hvem det er nå?

Stå på, kanskje dette er den nye TW-kjendisen vår?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hva i alle dager heter han ingame da?
Hvorfor har jeg aldri hørt om han her før ?
 
Topp