Dårlig med stats i det siste, jannipanni?

DeletedUser

Guest
At dere skal ha med ARW på statestikken 48 timer fremover er helt greit for meg. Kjenner jeg dere rett så blir dem nok med på statestikken i 48dager framover. hehe

Men etter hva jeg ser er det omtrent bare ARW dere har greid å adle byer fra i det siste? Er det pga at dere har fullt fokus på ARW eller fordi dere ikke greier å adle byer fra dagens renagedes?
 

DeletedUser

Guest
Greit at dette blir gjort ordentlig nå..

da har vi på vår side faktisk en skalp i beltet..men vi skal heller ikke dvele med dette lenger..

Fra og med idag er ikke ARW lenger med på NOEN krigs statestikker..

Bo/IB/Core og AKDM har vunnet EN seier nå men det er mange kamper igjen..

Voksent gjort av maleficare å innrømme nederlaget og gå videre..


Håper dette kan være en begynnelse på et litt mer voksent syn på krigen som pågår..

Vel, siden vi har som du har skjønt, tilsidesatt vår allianse med =DS= også, skal vel heller ikke de med i statestikken, samme gjelder da for AKDM som kun kriga med =DS= vel?
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Blir vel fort sånn at man angriper der man finner svakheter i fronten..

Nå er ARW ute og vi kan fokusere alt vi tidligere satte mot dem mot resten av Renegades familien..
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel, siden vi har som du har skjønt, tilsidesatt vår allianse med =DS= også, skal vel heller ikke de med i statestikken, samme gjelder da for AKDM som kun kriga med =DS= vel?


Hva AKDM gjør nå vet jeg ikke..det vil nok komme et inspill fra dem..om de vil forsette å jage =DS= vil jeg ha stor forståelse for dette, om =DS= viser seg like voksne som dere og innrømmer nederlag(noe jeg tviler på med tanke på deres lederskap) vil AKDM kanskje avslutt krigen, men som sagt..Dette får AKDM svare mer på..

Så fra mitt synspunkt er ikke =DS= og ARW i krigen lenger..

Pr dato er ikke AKDM aktive i krigen lenger frem til de velger å ta en ny side i konflikten..

Var dette svar nok??

Ps. dette er offisielt fra CX sin side..
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Greit at dette blir gjort ordentlig nå..

da har vi på vår side faktisk en skalp i beltet..men vi skal heller ikke dvele med dette lenger..

Fra og med idag er ikke ARW lenger med på NOEN krigs statestikker..

Bo/IB/Core og AKDM har vunnet EN seier nå men det er mange kamper igjen..

Voksent gjort av maleficare å innrømme nederlaget og gå videre..


Håper dette kan være en begynnelse på et litt mer voksent syn på krigen som pågår..

Ja, du må gjerne anse dette som en skalp i beltet for deres del..

Hvorvidt det skyldes deres (dere vet hvem) enestående krigføringsevner eller en feilbedømming av renegades angående opptak til familien er derimot et spørsmål som er vanskelig for begge parter å svare på.

Jeg mener ikke å starte en ny diskusjon med deg Jannas, men som med alt annet er det delte synspunkter også her.

At ARW ikke ble et fullverdig medlem i Renegades familien betyr også at dette ikke er et tap for oss.

Spørsmålet man sitter igjen med da er: "Kan noe som ikke anses som et tap hos den ene parten være en seier hos den andre?"

Men nok om det, for dette kan man diskutere frem og tilbake i det uendelige.

Det som er viktig, er at det fra dette punkt ikke hersker noen tvil om hvem som tar del i krigen.

Nå gjenstår bare en uttalelse fra AKDM om hvovidt de ønsker å fortsette sin deltakelse i krigen mot Renegades.

Vi er klare iallfall ;)
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
syns det er litt smålig å legge til den siste kommentaren der Zcztig, ARW ble grisebanka, om de ikke hadde blitt grisebanka hadde de blitt tatt opp som fullverdige medlemmer av familien, så JA det er et tap for dere...

men men..alle har forskjellige måter å se dette på..

jeg synes iallefall ALLE som har kjempa mot ARW og troppene de har hatt i byene sine fra hele renegades familien bør ta dette som en seier...faktisk den ENESTE definitive seieren i krigen så langt..
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Jeg tror kanskje ikke du helt forstod hva jeg mente jannas.

Vi er selvsagt skuffet over at ARW skulle vise seg å bli knust så til de grader, men der igjen var det også et bevis på at de ikke hadde det som trengtes til å bli fullverdige medlemmer av familien.

At det var en seier for BOL m/ selskap kan ikke benektes, men om det var en direkte seier over renegades vil fortsatt forbli et spørsmål om definisjoner og det vil alltid være delte meninger.

Derfor er det en håpløs diskusjon.

Personlig ser jeg veldig blandet på det, det er også grunnen til at jeg så meg nødt til å påpeke dette.

Selv om dere kjempet godt mot ARW, vil det alltid være medlemmer av renegades som ikke kommer til å anse dette som et nederlag i det hele tatt.
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
kan du argumentere hvorfor du vet så mye bedre en alle andre Mini??


NDD gikk inn i en krig UAVHENGIG av BOL, samme med -SM- de gikk til krig mot ARW og ARE KUN pga at de merget med Renegades..hvordan kan dette ha noe med Bol å gjøre i heletatt..


minieirik skrev:
Lol jannas, du er patetisk, jo...

Begynner å bli skikkelig lei personhetset fra deg å visse andre nå..hold deg til saken eller hold munn...

Har ennå ikke rapportert en eneste på forum for språkbruk, men er rett før jeg begynner å gjøre det snart...
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
kan du argumentere hvorfor du vet så mye bedre en alle andre Mini??


NDD gikk inn i en krig UAVHENGIG av BOL, samme med -SM- de gikk til krig mot ARW og ARE KUN pga at de merget med Renegades..hvordan kan dette ha noe med Bol å gjøre i heletatt..




Begynner å bli skikkelig lei personhetset fra deg å visse andre nå..hold deg til saken eller hold munn...

Har ennå ikke rapportert en eneste på forum for språkbruk, men er rett før jeg begynner å gjøre det snart...

Det er jo helt naturlig at -SM- og BOL har lite eller ingenting å gjøre med hverandre siden dere faktisk ligger utrolig langt fra hverandre(hvertfall selve kjernen av BOL). Men de har noe å gjøre med IB og derfor er det rett å ha de med. Det virker av og til som du bare tror det er BOL stammer på deres side av krigen janna...
 

DeletedUser

Guest
Du sier jo bare det samme omigjen og omigjen, bare med bittelitt forskjellige ord, så frister ikke å gidde å skrive lange innlegg til deg lenger, jannas. Er det noen som spammer mer enn deg her inne, så vet ikke jeg. Men jeg gidder ihverfall ikke svare ordentlig på innleggene dine lenger.
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
sondre k skrev:
Det er jo helt naturlig at -SM- og BOL har lite eller ingenting å gjøre med hverandre siden dere faktisk ligger utrolig langt fra hverandre(hvertfall selve kjernen av BOL). Men de har noe å gjøre med IB og derfor er det rett å ha de med. Det virker av og til som du bare tror det er BOL stammer på deres side av krigen janna...


-SM- skrev en egen post ang hvorfor de gikk til krig mot renegades..dette var uavhengig av Bol/IB og Core sin krig med renegades men en direkte reaksjon av at Hells angels gikk over til renegades..

Ang NDD så fikk jeg vite at de hadde vert under angrep av renegades og de ikke så noen annen måte å overleve på enn å angripe tilbake, vi fikk beskjed om dette og selvfølgelig ønsket vi dem lykke til og passet på at folk i familien visste om at de kriget mot samme fiende som oss...men der stopper samarbeidet..

Vil gjerne høre fra IB hva deres samarbeid er, desverre så tar jeg ikke alt dere sier for god fisk..

Men uavhengig av dette, om jeg hadde hatt en NDD nabo som hadde incoming angrep fra dere hadde jeg selvfølgelig støttet han om det hadde vert mulig...alt annet hadde vert ufornuftig..Om et par slike hendelser er alt dere trenger for å sette dem i sammen med alliansen IB/CORE/BOL Fam blir dette litt feil..
 

DeletedUser

Guest
Brann har jo selv sagt i denne tråden at han snakket med -SM- ledelsen før de valgte side i krigen. Vi i ARE velger å tro at dette var hvertfall litt utslagsgivende for -SM- sin avgjørelse om å gå mot oss. Fra før av vet vi også at -SM- hadde lite til overs for TWR og Renegadsene generelt. Men med i krigen på deres side er det ingen tvil om at de er.

Hadde de ligget bedre til hadde de sikkert merget inn i BOL tipper jeg.
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Brann er ikke engang i IB, tror ikke han er den rette til å uttale seg om den saken..

hehe er jo litt komisk at stort sett slakter dere ALT Brann sier, men nå velger du å ta dette for god fisk??

-SM- gikk inn i krigen som uavhengige..les forum så ser du dette selv..
 

DeletedUser

Guest
Brann er ikke engang i IB, tror ikke han er den rette til å uttale seg om den saken..

hehe er jo litt komisk at stort sett slakter dere ALT Brann sier, men nå velger du å ta dette for god fisk??

-SM- gikk inn i krigen som uavhengige..les forum så ser du dette selv..

Men han var i IB når han gjorde det, som jeg også tror han har sagt i denne tråden.

Og tror du -SM- hadde gått til krig mot hele renegades familien hvis de ikke var sikker på at de hadde mange stammer til å hjelpe seg?
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Her er -SM- sin redegjørelse ang hvorfor de gikk inn i krigen..

Jeg ser min stamme har blitt blandet inn i diskusjonen og tenkte jeg ikke bare kunne sitte og se på uten å si noe.

-SM- var alliert med [DA]. Godt samarbeid, åpenhet og ærlighet preget alliansen, vi visste alltid hva de holdt på med og omvendt (nja, nesten alltid).

[DA] merger med ally. Noe vi ikke likte. Jeg visste om mergingen før det skjedde - og jeg sa min mening om det; ikke lurt. Ally var en gjeng uten kontroll slik jeg så det. Jeg prøvde å holde kontakt med dem pga felles fiende: Ghetto. Men hvor var ledelsen? Så merging de to stammene imellom så vi som et uheldig trekk. Men vi godtok det. [DA] ble til H-A og deres understammer.

Ulike ting skjer. Jeg oppfatter H-A er nervøs for IB og evt angrep fra dem. Jeg skjønner ikke hvordan de ikke så dette komme, IB var på allymedlemmer før mergingen.

Jeg blir informert om at de prøver å bli søsterstamme til TWR. Igjen sier jeg min mening til dem, at jeg synes dette blir feil. Jeg forteller hvorfor jeg misliker TWR:
- forlater du stammen jaktes du ned og drepes
- snakker du som medlem med utenforstående om hvem de er i allianse med eller i krig med, jaktes du ned og drepes
- prøver du å rekruttere deres medlemmer, jaktes du ned og drepes

Sånn herskerstil har jeg lite til overs for.

Det går litt tid og krig mellom IB og TMR blir et faktum. Jeg gir klar beskjed til H-A at vi sider med IB. De er litt mer vag. Dagen etterpå er de blitt til ARE.

ARE (som jeg heretter kaller dem) formidler til meg at de ønsker død over IB og Core. TMR er de eneste som kan klare dette, derfor sider de med dem. De vil svekke IB i nord. Mens vi som stamme ønsker at TMR skal ha mindre områder, mindre styre, mindre makt - vi tenker at IB og Core ikke må svekkes, snarerer tvert imot. Derfor ble det besluttet i vår stamme å gå til krig mot ARE og ARW.

I tillegg har vi mindre stammemedlemmer som over lengre tid har blitt angrepet av TVR. Hvor diplomatiske henvendelser ikke har blitt besvart engang. Det styrker ikke akkurat deres sak fra vårt synspunkt.

Det er riktig som Janna666 sier, hadde ikke H-A blitt TMR hadde vi ikke erklært krig.

Men i forhold til statistikk som har blitt klistret inn her tidligere. Ja, det er riktig, vi har spist byer i dag. Men som Jerle sier - de har tross alt blitt tatt på sengen - selv om jeg gjennom hele helgen ga hint og pekepinn om at alliansen gikk mot slutten. Og vi var allierte. Vi kjenner dem. Vi vet hvor svakhetene er. Jeg visste at valpen i nabolaget mitt hadde minimalt med tropper og at jeg bare kunne forsyne meg. Statistikker sier bare noe om tall. Tall kan lett endres på. Vi har ikke vunnet krigen.

Og så kommer det påstander om at IB driver tyranni. Utpressing og diverse. Vel, den erfaring har ikke jeg.

Og når det er sagt. Endelig er det verdenskrig. For jeg liker krig :D
 

DeletedUser

Guest
Brann snakket med dem før den krigserklæringen når han fortsatt var medlem av IB, det er fakta. Og helt sikkert utslagsgivende for deres valg om å gå inn i krigen. Hva Brann og -SM- ledelsen sa til hverandre kan vi bare gjette på...
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
brann snakker mye for seg selv for tia..

Les heller hva LEDER i -SM- sier... det var en DIREKTE reaksjon på at deres tidligere allierte joinet Renegades..

men håper at vi med dette kan legge den ballen om at -SM- ikke gikk i krig uavhengig av andre død..

-SM- erklærte krig mot ARW/ARE og det utviklet seg til å bli krig mot hele renegades..men det var på eget initiativ, og det har det vert hele tia..
 

DeletedUser

Guest
Du er ----- Sondre.....og vi har fotografisk bevis....!
 
Sist redigert av en moderator:
Topp