Dårlig med stats i det siste, jannipanni?

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Bare gå et par sider tilbake og les:


Uten at jeg er helt sikker så tror jeg Brann sa et sted at han hadde snakket med -SM- før de involverte seg i krigen om å komme over på deres side...

Kan være jeg tar feil siden jeg husker ikke hvor jeg har det fra, men å si at -SM- ikke er på deres side blir bare idiotisk. Vi har grunn til å tro at noen IB og -SM- medlemmer støtter hverandre også...

Stemmer det.
Jeg var og snakket med dem før dem gikk imot dere. Om det har en betydning for at dem gikk imot dere er det kun -SM- selv som vet.
og jeg var da i IB.


Kan vel sikkert sammenlignes med at glitter var innom NDD sine dører før dem gikk imot dere, eller?





PS.
Vil gjerne hatt en melding ifra -SM- sin side som kan bekrefte dette, og legge til om det var en avgjørende faktor om deres valg.
 

DeletedUser

Guest
Du er ----- brann.....og vi har fotografisk bevis.... <3
 
Sist redigert av en moderator:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Du er ----- brann.....og vi har fotografisk bevis.... <3

Jasså?
Du greier ikke komme med noe annet relevant enn personangrep på meg?
(og ja, jeg vil gjerne se disse bevisene dine)

:p


brann snakker mye for seg selv for tia..

Les heller hva LEDER i -SM- sier... det var en DIREKTE reaksjon på at deres tidligere allierte joinet Renegades..

men håper at vi med dette kan legge den ballen om at -SM- ikke gikk i krig uavhengig av andre død..

-SM- erklærte krig mot ARW/ARE og det utviklet seg til å bli krig mot hele renegades..men det var på eget initiativ, og det har det vert hele tia..

Hvorfor sier alle det? :rolleyes:
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehe Brann, tja si det..rent personlig undervurdere eg deg ikke i spillet..du e nå i en god stilling, i en stamme som for tiden kan velge å enten forsette å bli i krigen eller gå ut å forsette å jakte på =DS=

Selv om dette nok ikke er opp til deg er eg redd at du vil bruke ALL den infytelse du kan ha i AKDM til å få ting som du vil..du e nok fremdeles litt bitter på enkelte spillere og stammer og er ikke helt sikker på dine personlige motiver for fremtiden..

rent personlig kjenne eg deg ikkje så der vil eg ikkje uttale meg i heletatt, men smart og TW-utspekulert..det er du :)
 

DeletedUser

Guest
-SM- kjemper på deres side i krigen. Han sier jo: "vi tenker at IB og Core ikke må svekkes, snarerer tvert imot."

Hvorfor skal de da ikke tas med i statistikkene?

Det har da ingen betydning om Brann har overtalt dem til å bli med eller ikke.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hehe Brann, tja si det..rent personlig undervurdere eg deg ikke i spillet..du e nå i en god stilling, i en stamme som for tiden kan velge å enten forsette å bli i krigen eller gå ut å forsette å jakte på =DS=

Utdyp god stilling er du snill.

Selv om dette nok ikke er opp til deg er eg redd at du vil bruke ALL den infytelse du kan ha i AKDM til å få ting som du vil..du e nok fremdeles litt bitter på enkelte spillere og stammer og er ikke helt sikker på dine personlige motiver for fremtiden..

Hva vil jeg da?

rent personlig kjenne eg deg ikkje så der vil eg ikkje uttale meg i heletatt, men smart og TW-utspekulert..det er du :)

Smart? Jeg får vel ta det som et kompliment.

Ellers folkens, så får dere kose dere med den videre diskusjonen. Jeg signer ihvertfall ut for i dag :eek:, med en god episode Robinson. :cool:


edit:
blir her litt til ettersom tv3 sin side er nede i kveld :(
Så får ikke sett noe :p
 
Sist redigert:

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
blissard, tja, Bol/IB og Core har en allianse seg i mellom, vi gikk inn i krigen sammen og vil gå ut sammen...som vinnerene..de som av andre grunner hang seg på senere er selvfølgelig velkommne til å sloss, men de er ikke i den orginale alliansen..

om man skal gjøre dette riktig og om Renegades vil ha bort =DS= og ARW fra statestikkene pga de ikke lenger "er i familien" hvorfor skal ikke Bol/IB/CORE få gjøre det samme??


Ellers folkens, så får dere kose dere med den videre diskusjonen. Jeg signer ihvertfall ut for i dag :eek:, med en god episode Robinson. :cool:



Utdyp god stilling er du snill.
AKDM har nå mulighetene til enten å trekke seg fra krigen med en seier over =DS= i lomma eller kan de velge å fremdeles bli med i krigen, sist gang jeg sjekket var AKDM KUN i krig med =DS=...dette var grunnen til at jeg sa du var i god posisjon..


Hva vil jeg da?
Det er det kanskje bare du selv som vet


Smart? Jeg får vel ta det som et kompliment.
Klart du er smart, ellers hadde du aldrig kommt såpass langt i spillet..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Kan vi ikke bare være enige om at det er et spørsmål om hva man vi se på? Hvis man vil se på alle stammene som TMR familien er i krig med så skal NDD, -SM-, osv. være med. Alle som f.eks. BOL er i krig med så må vel ARW o.l. tas med.

Hvis man vil se på hvem som faktisk er 'kjernen' av denne krigen, altså de som startet i den og ikke har hengt seg på etter hvert så blir vel det TMR+TFR+TVR+ARE+Fenix VS BOL fam, IB, Core ( AKDM? ).

...kan vi ikke gjøre det så enkelt?
 

DeletedUser

Guest
Skal ikke være lett dette her:D Men var ikke så dum den posten til Grim når jeg tenker meg om...

Men skal selv se film nå så får jeg heller krangle videre med janna en annen dag:p
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
AKDM har nå mulighetene til enten å trekke seg fra krigen med en seier over =DS= i lomma eller kan de velge å fremdeles bli med i krigen, sist gang jeg sjekket var AKDM KUN i krig med =DS=...dette var grunnen til at jeg sa du var i god posisjon..

Så du mente AKDM som stamme og ikke meg som person/spiller? For når du skriver du så oppfatter jeg det som noe du skriver om kun meg. Og nei, jeg er ikke AKDM. Jeg er Brann.


Det er det kanskje bare du selv som vet

Okai. For å omformulere meg litt. Hva tror du jeg vil?

Klart du er smart, ellers hadde du aldrig kommt såpass langt i spillet..

Er mange som ikke er smart i det hele tatt som fortsatt er med også. Og det er helt generelt i alle verdner. (til og med w1 for å gi et annet eksempel, som faktisk kun har 1,471 spillere igjen og er stengt. Brasser imot en slutt der :p)

Og der var endelig tv3 sin side oppe igjen.
Så natta folks :)
 

DeletedUser

Guest
Brann2006 skrev:
Okai. For å omformulere meg litt. Hva tror du jeg vil?

Gifte deg med meg. For så å skille seg å stikke av med alle byene mine i skillsmissen.
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Veldig vanskelig dette her ja... det er to hovedsider, og den ene siden er grei med en familie uten allierte. Den andre siden er verre siden den består av flere veldig forskjellige stammer hvor noen har andre allianser enn resten.

Holorama skrev:
Jeg gir klar beskjed til H-A at vi sider med IB.

Ser da ut som om i alle fall IB har et samarbeid med -SM-...
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Da var Robinson over og jeg tok meg en liten tur innom bare for å svare litt :p

Gifte deg med meg. For så å skille seg å stikke av med alle byene mine i skillsmissen.

Om jeg hadde giftet meg med deg hadde jeg nok aldri skilt meg ifra deg heller.
For giftemål er once upon a time for meg as.
(må også legge til at jeg ikke har kommt ut av skapet enda, så foreløpig er det uaktuelt)

Du kjenner tydeligvis ikke Brann eller kvinner. Og har sett alt for få dårlige filmer. Shame on you!

Sikter du nå til at jeg ikke er rettferdig? Eller egoistisk?
i så fall, utdyp deg erru snill :)
 
Topp