=D=, IB og Core

DeletedUser

Guest
Statistikken handler om meg ettersom jeg er en del av krigen. Og dere er selvfølgelig alle de 350 spillerene versus Core. (sikkert oppe i 500, men jeg har bare telt med de jeg er klar over)

La meg reformulere meg da.
Den statistikken handler ikkje BARE om deg.

Regner med at det var =D= du snakka om, siden du er med i Core (med et alias).
Eg har ihvertfall ikkje noen fra Core rundt meg, hadde før men gone.
 

DeletedUser

Guest
Sa jeg at statestikken handler om meg? Eller sa jeg noe som kan tolkes som det?
 

DeletedUser

Guest
Den statistikken der viser jo hvem som må gjør den harde jobben, nemlig å angripe.
Mens Core ligger tilbake og tar imot angrep, så angriper =D=.

Det skjønner vel du å som påstår du er så smart!?

Da tror jeg ikke du forstår deg mye på dette spillet. Det er lett å sende ut et angrep. Det er vanskeligere å forsvare seg mot et. det er mye mer koordinering da det gjelder forsvar enn det gjelder angrep. Men du har kanskje ikke blitt angrepet så veldig mye du har du vel??
Ja, jeg er enig at det er lett å forsvare seg mot et enkelt angrep. Men å forsvare seg mot en masse er noe helt annet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg var nok litt unøyaktig med den der :p Slik går det når man svarer midt på natten.

Jeg tok med at jeg ligger som nr.3 på angrepskills som et lite svar på dette med Simcity-spiller...

Ligger nå som nr 3 totalt også.

Jeg spilte strategispill før Brann2006 og POKE ME begynte å bruke bleier, og ser frem til å bli angrepet... Core holder på med noen "muffins" planer nordøst for meg nå. Jeg fikk det som jeg ville... nemmlig å dra hovedfokuset mot meg :p
 
Sist redigert av en moderator:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Den statistikken der viser jo hvem som må gjør den harde jobben, nemlig å angripe.
Mens Core ligger tilbake og tar imot angrep, så angriper =D=.

Det skjønner vel du å som påstår du er så smart!?

Tror ikke det du for vi leder den offansive ranken også. ;)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Statistikken handler om meg ettersom jeg er en del av krigen. Og dere er selvfølgelig alle de 350 spillerene versus Core. (sikkert oppe i 500, men jeg har bare telt med de jeg er klar over)

erm
Tror det er nærmere 1000 stykk du. ;)

Eller med andre ord, har falt ut av tellinga. xD
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg var nok litt unøyaktig med den der :p Slik går det når man svarer midt på natten.

Jeg tok med at jeg ligger som nr.3 på angrepskills som et lite svar på dette med Simcity-spiller...

Ligger nå som nr 3 totalt også.

Jeg spilte strategispill før Brann2006 og POKE ME begynte å bruke bleier, og ser frem til å bli angrepet... Core holder på med noen "muffins" planer nordøst for meg nå. Jeg fikk det som jeg ville... nemmlig å dra hovedfokuset mot meg :p

ermh
Jeg brukte ikke pleier.
Var mer sånn indianer fyr :D
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg var nok litt unøyaktig med den der :p Slik går det når man svarer midt på natten.

Jeg tok med at jeg ligger som nr.3 på angrepskills som et lite svar på dette med Simcity-spiller...

Ligger nå som nr 3 totalt også.

Jeg spilte strategispill før Brann2006 og POKE ME begynte å bruke bleier, og ser frem til å bli angrepet... Core holder på med noen "muffins" planer nordøst for meg nå. Jeg fikk det som jeg ville... nemmlig å dra hovedfokuset mot meg :p

og du.
Hovedfokuset har aldri vært rettet imot deg i det hele tatt.
 

DeletedUser

Guest
Jeg var nok litt unøyaktig med den der :p Slik går det når man svarer midt på natten.

Jeg tok med at jeg ligger som nr.3 på angrepskills som et lite svar på dette med Simcity-spiller...

Ligger nå som nr 3 totalt også.

Jeg spilte strategispill før Brann2006 og POKE ME begynte å bruke bleier, og ser frem til å bli angrepet... Core holder på med noen "muffins" planer nordøst for meg nå. Jeg fikk det som jeg ville... nemmlig å dra hovedfokuset mot meg :p

Såå bra da, at du har skaffet deg et liv :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg var nok litt unøyaktig med den der :p Slik går det når man svarer midt på natten.

Jeg tok med at jeg ligger som nr.3 på angrepskills som et lite svar på dette med Simcity-spiller...

Ligger nå som nr 3 totalt også.

Jeg spilte strategispill før Brann2006 og POKE ME begynte å bruke bleier, og ser frem til å bli angrepet... Core holder på med noen "muffins" planer nordøst for meg nå. Jeg fikk det som jeg ville... nemmlig å dra hovedfokuset mot meg :p

Vel du har kanskje spilt strategi spill lenge. Men diplomat har du ikke vært særlig lenge.
 

DeletedUser

Guest
Denne meldingen stemplet deg deffinitivt som en tulling Daggerheart. :( Evo* var ingen flyktning (måtte si det igjen), men nå har du startet og da kan du ikke gi deg. Å innrømme feil finnes vel ikke for deg nei..?

Christian, lets be fair. EVO* er og var en flyktning, hedgard sa det selv.
"Den raskeste måten å tape en debatt, er å overdrive eller lyge"

Dette er grunnen DH bare burde være stille.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Christian, lets be fair. EVO* er og var en flyktning, hedgard sa det selv.
"Den raskeste måten å tape en debatt, er å overdrive eller lyge"

Dette er grunnen DH bare burde være stille.

Har du noe bevis på at Hedgard sa (skrev) det kanskje? Isåfall vil jeg se det. :D

Som jeg har sagt før: hvis Evo* var en flyktning (om det kunne bevises) hadde han hvert ute av IB for leeenge siden..:eek:
 

Evo*

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Forsvareren har vunnet
Lykke (fra angripers synspunkt)

17.3%
Moral: 49%

Angriper: Daggerheart
Landsby: 1e Grandmas Last Stand (476|549) K54

Kvantitet: 0 0 2999 0 0 1991 159 0 263 0 0 0
Tap: 0 0 2999 0 0 1991 159 0 263 0 0 0


Forsvarer: Evo*
Landsby: [1]Hompland (474|530) K54

Kvantitet:
Tap:

hahahaa eid :D når neste angrep komme blir du knust
 

DeletedUser

Guest
Forsvareren har vunnet
Lykke (fra angripers synspunkt)

17.3%
Moral: 49%

Angriper: Daggerheart
Landsby: 1e Grandmas Last Stand (476|549) K54

Kvantitet: 0 0 2999 0 0 1991 159 0 263 0 0 0
Tap: 0 0 2999 0 0 1991 159 0 263 0 0 0


Forsvarer: Evo*
Landsby: [1]Hompland (474|530) K54

Kvantitet:
Tap:

hahahaa eid :D når neste angrep komme blir du knust


Må ikke tro så mye om han, han har vo bare tatt forlatte landsbyer uten forsvarstropper :p
 

DeletedUser

Guest
Til Chr1stian,

Jeg har nå videresendt deg en angrepsrapport fra 18/5 in-game som viser at vi angrep evo*, og dersom du sjekker "oversiktslista" til IB internt ser du at Evo* ble medlem 19 eller 20/5.... han rømte så fort han kunne inn til dere.

Er det noen andre som vil ha denne rapporten tilsendt... bare si ifra.

At IB gjorde en mega sak av evo*, det er vel ingen tvil om...

Men når vi som sagt nå har fått vite hvor godt forholdet mellom IB og Core er... så var det kanskje bra at dette skjedde... vi i Dolkene kjemper mot Core og vennene deres til det siste.

Til alle stammer som leser dette. Faller Dolkene så vil Core og venner bli så store at de kan bestemme hva dere skal gjøre... bli derfor med i kampen mot dem.

Til evo*
evo*, du har 3 byer igjen av ca 12? Nei, dette var triste greier :p


3311.png
 

DeletedUser

Guest
Til alle stammer som leser dette. Faller Core så vil Dolkene og venner bli så store at de kan bestemme hva dere skal gjøre... bli derfor med i kampen mot dem.
 

DeletedUser

Guest
Har du noe bevis på at Hedgard sa (skrev) det kanskje? Isåfall vil jeg se det. :D
Ok..

"Hei.

EvO var faktisk flyktning ja. Jeg har idag mottatt rapporter fra Bunnpris som viser dette."

En kunngjørelse av hedgard selv. Pluss, 6 døgn gamle rapporter=Flyktning likevel.

Som jeg har sagt før: hvis Evo* var en flyktning (om det kunne bevises) hadde han hvert ute av IB for leeenge siden..:eek:
Det har blitt bevist, og han er ikke ute av IB. Jeg tror jeg vet hvorfor, men jeg burde ikke dele dette, her. ;)
 
Topp