=D=, IB og Core

DeletedUser

Guest
Vi kjemper faktisk ikke for å utrydde Core, men for å skape balanse i Verden 1.

Det er en av hovedforskjellene mellom stammene våre.

Dolkenes mål er å være i den alliansen som vinner Verden 1, men er ikke så kyniske som Core.... noe historien så langt viser.

Hadde dere som leser dette fått fullt innsyn i hvor mye djevelskap Brann2006 har gjort/forsøkt å fått til så langt i spillet... ville dere salet opp hesten og angrepet Core med en gang.... maken til maktspråk/manipulasjon/osv skal man lete lenge etter!
 

DeletedUser

Guest
Dolkenes mål er å være i den alliansen som vinner Verden 1, men er ikke så kyniske som Core.... noe historien så langt viser.

Noe så tynt har jeg aldri hørt før i TW. Akkurat som dere vil stoppe å spille hvis dere mot formodning skulle ta oss ned. Det blir isåfall ikke mange targets igjen for dere etter dere har tatt oss ned.
Skal jeg tippe så er vel SNB som blir neste for dere.




Hadde dere som leser dette fått fullt innsyn i hvor mye djevelskap Brann2006 har gjort/forsøkt å fått til så langt i spillet... ville dere salet opp hesten og angrepet Core med en gang.... maken til maktspråk/manipulasjon/osv skal man lete lenge etter!

Vel, nok en gang snakker du høyt om noe du er like god på selv ser jeg.
 
Sist redigert av en moderator:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Vi kjemper faktisk ikke for å utrydde Core, men for å skape balanse i Verden 1.

Det er en av hovedforskjellene mellom stammene våre.

Dolkenes mål er å være i den alliansen som vinner Verden 1, men er ikke så kyniske som Core.... noe historien så langt viser.

Hadde dere som leser dette fått fullt innsyn i hvor mye djevelskap Brann2006 har gjort/forsøkt å fått til så langt i spillet... ville dere salet opp hesten og angrepet Core med en gang.... maken til maktspråk/manipulasjon/osv skal man lete lenge etter!

Det gikk raskt før dere endret målsetning ja.
Og anner jeg en veldig dårlig taper?
 

lordmacenis

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Forsvareren har vunnet
Lykke (fra angripers synspunkt)

17.3%
Moral: 49%

Angriper: Daggerheart
Landsby: 1e Grandmas Last Stand (476|549) K54

Kvantitet: 0 0 2999 0 0 1991 159 0 263 0 0 0
Tap: 0 0 2999 0 0 1991 159 0 263 0 0 0


Forsvarer: Evo*
Landsby: [1]Hompland (474|530) K54

Kvantitet:
Tap:

hahahaa eid :D når neste angrep komme blir du knust

Dumt du bare har 3 byer igjen nå da:(
 

Evo*

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Daggerheart

Til evo*
evo*, du har 3 byer igjen av ca 12? Nei, dette var triste greier :p



Og du har bare tat over ein av byan mine:p
det seier bare litt om deg. :eek:

Du bare sender adelsmenner etter at mine tropper har daua.
Det er faktisk du som gjør ein jævla stor sak ut av dette.
 

DeletedUser

Guest
Vi kjemper faktisk ikke for å utrydde Core, men for å skape balanse i Verden 1.

Det er en av hovedforskjellene mellom stammene våre.

Dolkenes mål er å være i den alliansen som vinner Verden 1, men er ikke så kyniske som Core.... noe historien så langt viser.

Hadde dere som leser dette fått fullt innsyn i hvor mye djevelskap Brann2006 har gjort/forsøkt å fått til så langt i spillet... ville dere salet opp hesten og angrepet Core med en gang.... maken til maktspråk/manipulasjon/osv skal man lete lenge etter!

Det blir så dramatisk når du skriver med så mange punktum etter det du sier:eek:
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke hvorfor folk klager så mye må "maktmisbruk,kyniske folk, bedrag etc etc."

Vi spiller jo tross alt TribalWars.
N'te gangen noen sier det, og sikkert ikke den siste :)
 

DeletedUser

Guest
Brann2006, vår målsetting om å skape balanse i Verden 1 har vi hatt fra dag 1 og jeg har informert deg om den ved minst 1 anledning.... dårlig hukommelse også?

Uansett det er et interssant spørsmål. Når slutter Verden 1?

Slutter det når feks når en allianse har "alle" byene og bestemmer seg for å dele seieren, eller holder det med mer enn 50% av byene?

Det er jo det som er minuset med TW med denne speed setting... det tar utrolig lang tid, og det er ikke ferdigheter men utholdenhet og antall "no-lifers" i stammen/alliansen som betyr mest.
 

DeletedUser

Guest
Uansett det er et interssant spørsmål. Når slutter Verden 1?

Slutter det når feks når en allianse har "alle" byene og bestemmer seg for å dele seieren, eller holder det med mer enn 50% av byene?

Det er jo det som er minuset med TW med denne speed setting... det tar utrolig lang tid, og det er ikke ferdigheter men utholdenhet og antall "no-lifers" i stammen/alliansen som betyr mest.

Etter det jeg har sett har de fleste serverne først blitt stengt for nye spillere. Så spilles det en god stund. Før det er så lite spillere igjen til at de som styrer serveren bestemmer seg for å legge en slutt dato.
På tyske serveren var det rundt 20 spillere igjen da de avsluttet tror jeg.

Ja, stammens største utfordring blir etterhvert å takle inaktive på en effektiv måte uten at spillet skal bli kjedelig.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Brann2006, vår målsetting om å skape balanse i Verden 1 har vi hatt fra dag 1 og jeg har informert deg om den ved minst 1 anledning.... dårlig hukommelse også?

Uansett det er et interssant spørsmål. Når slutter Verden 1?

Slutter det når feks når en allianse har "alle" byene og bestemmer seg for å dele seieren, eller holder det med mer enn 50% av byene?

Det er jo det som er minuset med TW med denne speed setting... det tar utrolig lang tid, og det er ikke ferdigheter men utholdenhet og antall "no-lifers" i stammen/alliansen som betyr mest.

Ja.
Jeg har gullfisk hukommelse.
Har du noen i mot det?
 

frish

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ser da ut som om det er flere som har det, synes det er lite "folk" husker om hva de har sagt til andre selv om de blir presentert med bevis...

Også synes jeg at det finnes noen her som har en veldig rar oppfatning over hva det er å "valse over andre", "være aggressiv", "trykke hatten ned over øra til folk", etc, etc...

Men, bare fortsett med denne "ordkrigen", den er ganske morsomt å lese av og til (selv om noen argumenter er rett og slett tåpelige, og de som bruker dem burde skamme seg)...

Og ja, Zz, også jeg bruker "..." flyttig, og det er absolutt for å få en dramatisk effekt... ;)
 

Evo*

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du daggerheart det er ennå någen ledige Barbar , bonus og forlattebyer rundt deg.Du å bunnpris kan vel ta dei, dokke ke jo tat alle dei andre så;)

)



Angriper:
Landsby:

Kvantitet: 0 0 2416 0 0 1212 6 0 0 0 0 0
Tap: 0 0 2416 0 0 1212 6 0 0 0 0 0


Forsvarer: Evo*
Landsby: Evo* Is back (481|529) K54

Hahahaha
 

Evo*

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
I dag hørte eg at folk forlater =D= for dei syns daggerheart e dom som ein stein. og at du tar over byan når di går i frå stammen din.

hahahaha

Det kom så ei bombe:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Evo, ta deg en skitur, det e vel snø ennå i sirdalen..MOOOOhhhaaa
 

Evo*

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Evo, ta deg en skitur, det e vel snø ennå i sirdalen..MOOOOhhhaaa

For det fyste det hetter ikkje sirdalen det hetter Sirdal. Og for det andra, sist helg var Tonstad (ein plass i sirdal) den varmaste plassen i heile Norge.
 
Topp