Da er jeg tilbake for fullt

DeletedUser

Guest
Hey folkens !

Da er jeg tilbake for fult på v2! :D
Noen av dere er ikke like glade i meg, men gleder meg til å få en ny fight med dere :cool:

Dere er vel glade for at jeg kommer tilbake og skal lage litt liv her?!
 

DeletedUser

Guest
Skamper nei! :cool:

wolfie, hvorfor tipper du Sverri?! Den kontoen er jo bare et totalt kaos nå ... ja jeg har sjekka ut flere alternativer ;)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Vel, flere grunner. Den ene er måten du svarte heralf på som fikk meg til å tro at du er i APC. Selv om det kan være jeg leste litt mye inn i det.

Den andre er at det er en forholdsvis stor konto, noe jeg tror ville friste deg. Mener å ha hørt at spilleren vurderte å slutte eventuelt skaffe seg ( ny ) dual.

Åja, også så står det "New player on this acc. now...!" på profilen. Alle byene har visst også endret navn til "New player", selv om jeg ikke la merke til det før nå.
 

DeletedUser

Guest
Ja, en stor konto frister meg... Sverri13 er vel noe mindre enn min var når jeg ga opp v2, men fortsatt grei størrelse.
Til heralf mente jeg bare at det kommer ut her i denne tråden, ikke noe mer enn det =)

Tror det er en .Net spiller som har tatt over sverri?! I allefall en som har spilt litt .net.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ja, en stor konto frister meg... Sverri13 er vel noe mindre enn min var når jeg ga opp v2, men fortsatt grei størrelse.
Til heralf mente jeg bare at det kommer ut her i denne tråden, ikke noe mer enn det =)

Tror det er en .Net spiller som har tatt over sverri?! I allefall en som har spilt litt .net.

Sverri13 kontoen vet jeg hvem som har tatt over, det er som Kracked sa, en .net spiller. Jeg har spilt med han på w49 (tror jeg :confused:) før. Skamper spiller søskenbarnet mitt på så stryk den kontoen. Så hvilken er det da :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ærlig talt, håper opposisjonen mot AriCa får samlet seg til ett anstendig forsøk snart i allefall. Begynner å bli kjedelig det her..
 

DeletedUser

Guest
Vel, noen av oss syns jo bare barbs er deilig :D Også stenges vel verden når det ikke er igjen flere ikke-AriCa spillere :D
 

DeletedUser

Guest
Takk for velkomster =D

Jada, AriCa må få litt juling snart føler jeg... Må bare sette meg helt inn i kontoen så er det mulig at noen får et lite kaffe besøk fra meg :)
 
Topp