Debatt-hjørnet

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ukens spørsmål:

Hvis du hadde valget om å komme inn i stammen EE eller NN - Hvilken stamme ville du valgt og hvorfor?
 

DeletedUser

Guest
hmmm hardt valg, men ville vel valgt NN sånn at jeg kunne fortsatt å adle EE :0
 
Reaksjonspoeng
3
Sånn rent teoretisk hadde jeg valgt NN fordi EE har mye lavere aktivitetsnivå, og kordinasjonen innad i stammen virket ikke så sykelig bra. Ellers så er det rett og slett mye vanskeligere å kjempe mot få personer med mange byer enn mange personer med få byer. Spesielt når kordinasjonen ikke er på topp.

Rent praktisk hadde jeg nok også valgt NN for ellers hadde jeg nok slete mot folka i NN pga posisjonen min;)
 

DeletedUser

Guest
NN ene og alene pga. paven og eskarse sitt webcam show!
 
Sist redigert av en moderator:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Okej mange kloke folk sier NN så henger meg på der, så kan jeg små krige med EE til NN kommer ned til 54, 64.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ukens spørsmål:

Hvilken stamme synes du har best utgangspunkt med tanke på året 2010 på Verden 3?

Stilt spørsmål anderledes:

Hvilken stamme kan du se for deg som en regjerende stamme om et år her på Verden 3?
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror vi får en helt ny stamme som heter iskrem with Friends (iskrem) som eier verden :D


Seriøst tror jeg vi får en helt ny stamme av tidligere DOGZ og EE spillere. Imperier varer ikke evig vet du ;)
 
Reaksjonspoeng
3
Vi i Dogz har ikke møtt nok motstand til å vippe oss av tronen enda. Med mindre vi faller hen til inaktivitet tror jeg DOGZ leder om et år også.
 

DeletedUser

Guest
Jobber som *fjernet* for att dere ikke skal vere det. he he he
 
Sist redigert av en moderator:
Topp