Debatt-hjørnet

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ukens Spørsmål:

På vegne av ''Trippelalliansen'' som herjer i Kontinent 55 og i nabokontinentene kan jeg si såpass at HZ/TDH/Rebels har bestemt seg for å merge. De har lenge kriget tappert mot alle kontinenter, men fra og med nå kriger de som en.

Blir trippelalliansen sterkere nå som de kjemper som en makt og hva vil bli konsekvensene av å merge?
 

DeletedUser

Guest
Ukens Spørsmål:

På vegne av ''Trippelalliansen'' som herjer i Kontinent 55 og i nabokontinentene kan jeg si såpass at HZ/TDH/Rebels har bestemt seg for å merge. De har lenge kriget tappert mot alle kontinenter, men fra og med nå kriger de som en.

Blir trippelalliansen sterkere nå som de kjemper som en makt og hva vil bli konsekvensene av å merge?


Det var ventet. :) Gratulerer. ;)

Nei, dette gjør dem ikke sterkere.
Med den kommunikasjonen alliansene har tilgang til her, så vil det ikke være noen forskjell av betydning. Snarere tvert i mot kan det skape flere utfordringer enn gleder på sikt, tror jeg. Nå er dette dyktige folk, og dersom dette løses, og de får en tett(ere) samling, og i tillegg til en tydelig og dyktig ledelse, så blir det nok fart på sakene.

Det var da avslutningen i rollen som dogs, og inntreden som en "regulær" stamme. Fordelen er jo at nå kan de finne flere allierte.. Huff. ;)
 

DeletedUser

Guest
usj usj.. alle de gode er på .net, dette har vi da vært gjennom før :p
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke trippelalliansen blir sterkere rent spillemessig sett, men de ser mye skumlere ut rent statistisk sett plutselig. Fler medlemmer, mer OD-A, fler poeng. Og hvis de velger å merge fullt så kommer de til å lede verdenen med rundt 10 mill poeng :O
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
må huske at det er bare 19 i den stammen enda og leder poengranken å 19 medlemmer går vel som en doggY??
 

DeletedUser

Guest
Doggy var vel 23 eller 25?
20 nå, det øker, kommer sikkert flere :)
 

DeletedUser

Guest
Ikke så rart, for alle de gode er i V4. :p

bra du sier det nofjon!!! for du har skryti så mye av bos osv.. og det er den stammen som har hatt flest members egentlig totalt av de på top 20 (vet pals osv har/hadde jævlig mange..


btw, vi fins på v4 og ;)
 

DeletedUser

Guest
Regnet vel med at det måtte skje engang. Personlig synes jeg det er litt synd. Hadde håpet på at dere kunne fortsette som dogz, men blir nå en supermakt, men forstår avgjørelsen.

Begynner dessverre å bli lite Dogz nå:/
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Gratulerer HZ/TDH/Rebels med merge, kan kanskje si at det var litt min feil at dette ble framskyndet da jeg lagde posten jeg gjorde på delt forum.

Jeg vil også nevne det alle sier om UnderDogz, som var min ide og trendstarer: 20-25 og dermed er forsatt TBA (etter hva jeg kan se på twstats) som 22 medlemmer fremdeles UnderDog.. slik som da Yakuza ble talt som sine "crazy 22".

men som andre sier, kan være flere vil joine.. dette vet jeg ikke ettersom jeg ikke er der inne lenger :p

Lykke til HZ/TDH/Rebels
Forevah az 1!
 

DeletedUser

Guest
ja, da har det altså skjedd....vinnerne av v3 har inntatt førsteplassen på poeng!
Akkurat hvor mange medlemmer vi får i stammen kommer til å vise seg etterhvert, dropp det underdogstallet osv. totalt uinteressant.....det er mentaliteten som er det viktigste konseptet bak underdogs, og folk kan jo bare vente å se om vi har slått om væremåte og nå kommer til å kjøre rent tribalhugzløp.......u wish!

Vi velger å gjøre dette av flere grunner, og tro meg det har vært snakket om i lang tid.

Og slapp av nofjon1 en sterk ledelse kommer på plass, ikke bekymmre deg du.....og bare glem å prøve deg på noe diplomati! Totalt uinteressant.....skal noen være ved vår side må de virkelig bevise og jeg gleder meg til å se hvilken stamme på v3 som oppfyller våre krav til å bli en alliert!

-Bl00d out
 

DeletedUser

Guest
Og slapp av nofjon1 en sterk ledelse kommer på plass, ikke bekymmre deg du.....og bare glem å prøve deg på noe diplomati! Totalt uinteressant.....skal noen være ved vår side må de virkelig bevise og jeg gleder meg til å se hvilken stamme på v3 som oppfyller våre krav til å bli en alliert!

-Bl00d out

Ikke noe diplomati i en verden jeg ikke spiller seff..
(Hint: Bos søker allierte. ;))

lol

Grattis btw. :)
 

DeletedUser

Guest
trodde det var deg som sendte de patetiske angrepene på meg jeg ^^ my bad ;)

jotakk
 
Topp