Debatt-hjørnet

DeletedUser

Guest
? Har jeg havnet i to stammer? hee..

Som du tidligere har sagt lider du jo av en "splittet personlighet", muligens den "andre" deg har blitt med i en stamme du ikke er klar over. Og driver med "lyssky" virksomhet der!? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vel, vel, ser ham ikke på lista. Skal sjekke med TW-stats litt senere.
 

DeletedUser

Guest
Virkelig så få som har tua på sin egen stamme!? Da blir det meg og Noffe som får kjempe om å være den regjerende makten på V4 da. Vel vel, hva skal man gjøre når man stod så mye lengre forran i køen da ferdigheter ble utdelt? :p

[spoil]
myskilllevel.jpg
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
pffft eg har no trua på min egen stamme vi kjem til og herje !! Sant flkens?
 

DeletedUser

Guest
Virkelig så få som har tua på sin egen stamme!? Da blir det meg og Noffe som får kjempe om å være den regjerende makten på V4 da. Vel vel, hva skal man gjøre når man stod så mye lengre forran i køen da ferdigheter ble utdelt? :p

[spoil]
myskilllevel.jpg
[/spoil]

Haha.. Enig der. Dette fikser vi glatt ;)
 

DeletedUser

Guest
Da er det avgjort, TPN og :confused: vil dominere denne verdenen. Jeg har allerede klargjort hvorfor TPN vil regjere, men Nofjon har fremdeles til gode å forklare hvorfor :confused: vil regjere. Med mindre han "forskrev" seg i sitt tidligere innlegg der han sa at :confused: er stammen som "ruller" V4. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Da er det avgjort, TPN og :confused: vil dominere denne verdenen.

:confused: er en stamme å regne med ja. Vi har både :eek:, :rolleyes: og :cool: i stammen i tillegg til meg selv og er en flott og krigersk gjeng.

:confused: er usikker på om TPN kan matche de, men vi kan jo samarbeide om tronen? hehe
 

DeletedUser

Guest
:confused: er usikker på om TPN kan matche de, men vi kan jo samarbeide om tronen? hehe

Men at :confused: er usikkre på om TPN kan matche "de"? Skulle vel vært "oss" der, eller er du ikke i :confused:? :confused:
Et "samarbeid" bygger på et felles kjennskap til både TPN og :confused: ,så foreløpig blir det vrient. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Men at :confused: er usikkre på om TPN kan matche "de"? Skulle vel vært "oss" der, eller er du ikke i :confused:? :confused:
Et "samarbeid" bygger på et felles kjennskap til både TPN og :confused: ,så foreløpig blir det vrient. :rolleyes:

Fordelen er jo at vi går uten truse hele gjengen, så vi har nok ingen agressiv interesse fra dere. :D
 

DeletedUser

Guest
Fordelen er jo at vi går uten truse hele gjengen, så vi har nok ingen agressiv interesse fra dere. :D

Jeg har allerede forklart hva som skjer med dem som ikke bærer truser, men for at du skal slippe å lete kan jeg poste det på nytt.

§2) Krigføring Punkt 4 sier:
- Spillere hvis tropper ikke bruker "panties" har ingen "panties" vi kan ta. Derfor er det viktig at du i samtlige angrepsbyer har et lite antall tropper som er kurset i: "Nasty Old Grandmother-Panties With Big Skid Mark".
Disse troppene skal plassere en håndfull av "panties" på taktisk valgte plasser. Dette vil føre til en meget lav moral blant de "panty"-løse troppene, da det vil virke som om enkelte av troppene har brutt ut og bruker "panties" som de attpåtil har laget store "skid marks" i!

Forresten, dette er nok et punkt som vil styrke TPN's sjangser for å regjere V4! :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hahaha..
F.. Jeg visste ikke om den. Siden det er høst og snart vinter, kan vi jo utstyre alle med forsvarets "under-bukse-lang hvit"?

Regner med at det med litt godvilje kan ses på som truse?
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ukens Spørsmål:

Hvilke spillere har imponert deg mest hittil og hvorfor?

- Deres krigføring?
- Deres egenskaper som spiller?
- Deres leder erfaringer?
 

DeletedUser

Guest
Kanskje litt tidlig å spørre det spørsmålet. Har da ikke skjedd noen skikkelige store kriger enda, samt vanskelig å se såpass tidlig hvem som skiller skikkelig ut.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Kanskje litt tidlig å spørre det spørsmålet. Har da ikke skjedd noen skikkelige store kriger enda, samt vanskelig å se såpass tidlig hvem som skiller skikkelig ut.

Enig kanskje litt tidlig med dette spørsmålet men er et generelt bra spørsmål som sier at du skal velge ut en spiller som har imponert deg. omtrent som topp 10 spiller lister bare med 1 person istedet.

Vote For Flushy! :p
 
Topp