Debatthjørnet!

DeletedUser

Guest
Der kom Elite inn i bilde, ja :p

Spionering er ikke juks, feigt vil noen si men smart vil andre si!

XiG har ikke halvparten av poengen,byene,OD-A/D/T 'en som Elite har så jeg tror de kan prise seg lykkelige om de ikke blir utsletta enda ;)

Vel, alle spioner i etterkrigstid. Ble skutt.!.

Rett og slett fordi de er forrædere av den staten de skulle tjene.

Er liksom en grunn til det.!.

Men dere får holde på dere som tror dere kan noe om Ære.!.

Bli tørr bak øra, og lær dere litt om historie...

Spionasje er først og fremst for smålige spillere.!.

Spionasje er Ære-Løst i dette spillet. Det er de som ikke tørr gå på en mur med Stackede byer. Eller som har taktikken sin i orden, rent krigsmessig.

Spionasje avler skitne triks, korrupsjon, og alt man ellers i samfunnet forakter.

Men, så klart..

Vondt skal vondt fordrive.. Så ja, dersom jeg VET, en stamme utfører spionasje med handa på hjertet og kaller det ren krigføring. Så får de det samme tilbake...

Du høster det du sår.

Og spiller du rent, og på en måte uten å la deg forlede av syndens frukter. Så skal du slippe mine ideer om effektiv innformasjonsflyt.!.

No problem...!!...
------------------------

Diggresjon til ODD, ODA, Elite Kontra Xig2.

Elite, har drevet leeeenge...

Xig2, er UNG...

Vi er ikke fullt så slitne som de er... så det kommer vel tider, hvor selv de må sove.!
 

DeletedUser

Guest
AriCa, er vår veileder V2 eneste håp om å få kontroll på V2, med rene og ÆREFULLE midler.

Hmm, hva definerer du som ærefulle midler? Da AriCa skremmende nok er mer lik Elite enn folk vil ha det til. Om AriCa har bedrevet spionasje, selvfølgelig. Manipulering, arroganse, random propaganda, skriker ut uten fakta, folk har blitt banna, rekkrutering av spillere de ellers kriger med, ønske om diplomati for å få mindrem mot seg osv.

Jeg vil nå si en ting, altså hvis et medlem i en stamme jukser, går ikke det kun over spilleren/stammen? Altså, resultatet av juks er at man faller som enkel bruker og stammen generelt i poeng. Så i så fall hvis det er så sykt mange Elite spillere som har jukset og vi har mistet mange tusen byer pga. det. Så vil jeg jo si at juks ikke akkurat hjelper en stammes fremgang?

Det går også an å bryte spillets regler, uten å direkte mene det. Som med koordinering via kontovakter. For eksempel sendt 2-3angrep fra en kontovakt og helt glemt at man har gjort det. Mange av mine venner, utenfor Elite har gjort denne feilen. Uten at de har tjent noe verdens ting på det.

Konklusjon: Jukser man, taper man bare på det og stort sett gjør man ting som ikke står noe i mot reglene, kan man være sikker på at mange stammer har gjort akkurat det samme tidligere.

Ellers, spioner har mindre verdi enn folk vil ha det, spioner er oppskrytt. Altså spioner i Xig får jeg filmer om meg og laget egen Elite sang, der jeg er inkludert. Altså man får ikke noe ut av det, annet enn en god latter =D Var bare å ta et eksempel litt på spissen, hvor verdiløs spionasje er. Man kan aldri forutse hvor hardt et angrep blir, uansett om man vet om det fra før av i noe tilfeller.


Tilslutt tror jeg aldri veien Xig har tatt oppover har vært planlagt, da flere forkjellige stammer opp igjennom tiden har hatt mange spioner der, da kan ikke grunnmuren eller kriterien for å forbli der være veldig høye. At Xig vokser mye for tiden og kan gjøre det bra, har jeg stor troen på. Hvis de endelig for kastet ut "daukjøttet", som ikke henger med lengre ;)


Vedr spioner : Helt latterlig diskussjon. Våre spioner er selvfølgelig ikke spioner, de er våre fortrolige informanter. Når andre stammer sender spioner inn i vår stamme, da er de ufyselige spillere uten moral. ( Håper folk tar ironien).
Spioner er, og har alltid vært en del av spillet. Og sådan skal det være.

Noe av det mest geniale jeg har lest :)

- Tobben
 

DeletedUser

Guest
Heh, sist jeg hadde noe med Xig2 å gjøre var det ikke akkurat noen hyggelig afære.
De virket ikke så gode den gangen, vet ikke om de er bedre denne gangen, større er de i alle fall. :rolleyes:
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvem i svarten spiller tribalwars for å få ære?

Muligens har jeg missforstått spillet, men jeg tror det handler om å ha det gøy?

(h3h3h3) ;)
 

DeletedUser

Guest
Det kreves så mye mer skills for å denge en stamme uten å ta i bruk muldvarper. Og det er når det er mer utfordringer, at det føles bedre å denge den stammen, nesten orgasmisk;)
 

DeletedUser

Guest
1. Vi holder ORD, og brykter ikke løfter.

2. Vi spiller rent.

3. Vi er ikke stor-kjeftet og truer med noe vi ikke kan fullføre.

4. Vi gir dere NULL beskjed, og Null innsikt i våre planer.


1. Noen av dere holder forhåpentlighvis ord :)

2. Hva mener du da?

3. Hakke hørt dere si så mye så vet ikke noe på denne gitt :(

4. Jo Vi får litt insitk innimellom :O
 

DeletedUser

Guest
Blah, "noen" har satt seg i den kjipe situasjonen at de prøver å kombinere fulltidsstudier med fulltids TW-nolifing.. :eek:

Noen som føler seg kallet til å ta over? Ta kontakt med meg ;)
 
Topp