Den store "verdenskrigen"

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Flott liste fra deg, Brann.
du har blitt langt bedre på listeskriving, og mer sakelig i det siste. hmmmmm, er det et svakhetstegn fra deg. :p
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Damn, serr jeg får altfor mye skrytt her. me not like :rolleyes:

Men er en stund siden sist nå. Det har faktisk gått over 2 uker siden sist! Så her er ny update!!! =D

Siste 2ukers update: (har basert dette innlegget på de negative sidene ved stammene)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CN

*Internadling av:
sasuke ushia
bighoffa
qwe4rty

*Stille som få i det siste...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PREY
Nytt medlem:
Attyla

* Begynner for alvor å få opp et godt cluster igjen nå =D
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
L-13

*Internadling av:
MADiN
Zumba
CastorTroy

*Pangea gikk grå og det ryktes at dette kom ut av et regelbrudd

*Nye medlemmer
Karten67
Enjoy My Cookie

*(Spionen?) Marcelo Bielsa stakk til SUN

* Spillere utadla og kicka/leava fra stammen
Maximus2105
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SUN

*Internadling av:
Tha N0ob
Balle Klorin
"McRogn" <<<--- " " fordi L-13 har spist opp en god del her også...
fitz.???
Simplicity

* Nye medlemmer
Marcelo Bielsa (L-13 spionen)
SaiNT
Pilletrille

* ny leder i pilletrille er satt på plass, noe som har ligget i luften en god god stund. Bare synd duden ikke kunne være ærlig på det...
Lykke til skal ha ihvertfall ha, men jeg tror ikke rekruttering i BERM sitt område, samt internadling ellers vil hjelpe dere stort.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-NB-

* Internadling av
cleo
Ripped jacker
heralf

* Spillere utadla og kicka/leava fra stammen
manynamesleft

* Ellers har det vært stille før stormen fra denne fronten...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PMS
* Merga med VALHAL, som medbrakte både goder og ikke fult så store goder. Blant annet gikk top 10 spilleren neck grå...

* Internadling av
chhriss84
baddaydaddy
Kakestykke

* Spillere utadla og kicka/leava fra stammen
stine
nor viking
Finntroll
defender

* Spillere som har slitt litt i den siste perioden
CyberJoe
 

DeletedUser

Guest
L-13 har tydeligvis glemt oss i PREY og koser seg heller med PMS spilleren Slemrev.
 

DeletedUser

Guest
Om attyla

Attyla ble med i prey fordi han ble kicket ut av tng og utg på grunn av at han angrep allierte:eek:
 

DeletedUser

Guest
nå har ikke jeg sjekka siden før jeg dro på ferie, men mener å huske at jeg så lystig blant annet ?!
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ja ok....

så om jeg adler 440|481 så er det plutselig BERM sitt område der oppe? =D

Greit å vite arcon, du er så forbaska usaklig (n)
 

DeletedUser

Guest
Det er nok du som er usaklig her. Jeg har aldri sagt at det var SUN's område, fordi det ikke var noen av stammene som hadde clustre der før vi begge rekruterte, vi lystig, dere oldbat.
 

DeletedUser

Guest
Flott liste, keep em coming!

Angående rekruttering i BERM område for min egen del så kan jeg vel egentlig bare si at det området var dominert av PT før SUN rekrutterte der ^^ Og for Saint's sin del så er vel det strengt tatt ikke BERM område det heller, selvom de er jo representert der ;)
 

DeletedUser

Guest
Åssen går egentlig denne "verdenskrigen"? Hvem ligger i føringen, hvem tror godt-folket kommer til å vinne? Kommer L-13 til å fortsette å dominere eller blir de til slutt knust av sine mange fiender?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
verdenskrigen

jeg har nå troen på at L-13 vill beholde tronen, den største trusselen for dem slik jeg så det var BERM men nå har de innledet en IAP slik jeg har forstått det. med kansje deres største fiende borte vill de bare vokse seg enda sterkere, og kansje til slutt bli så sterke at rett og slett ingen klarer å stoppe dem. for SUN har nokk å stri med mot NB. PMS har da muligheten til å senke L-13 skuta, men jeg klarer bare ikke helt å se det.
 
Topp