Den store "verdenskrigen"

DeletedUser

Guest
Du vet at det er 20 dager siden det skjedde en adling mellom SUN og -NB-?
Mens siden vi innledet en liten offansiv mot L-13 for 10 dager siden leder vi med 15 byer i den tidsperioden.
 
Sist redigert av en moderator:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
svakhet

Du vet at det er 20 dager siden det skjedde en adling mellom SUN og -NB-?
Mens siden vi innledet en liten offansiv mot L-13 for 10 dager siden leder vi med 15 byer i den tidsperioden.



jeg fant ingen adlinger av NB spillere den siste perioden og tok det som et svakhets tegn fra SUN sin side, ettersom dere hadde et så stort overtak trodde jeg adlingen skulle fortsette, og da den ikke gjorde det trodde jeg det kunne tyde på at NB forsvarte seg bra og forhindret videre adling!;) beklager for mine feil da arcon!;)
 

DeletedUser

Guest
De har vel egentlig ikke trengt å forsvare seg i det siste. Heller de som har angrepet, og du ser jo på adlingen hvordan det har gått;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
arcon

men akkurat det er da umulig for meg å vite, eller ihvertfall meget vanskelig! ettersom jeg ikke har noen spillere som forer meg med informasjon fra innsiden;) umulig for meg å se hva NB spillerne har innkommende vet du;)
 

DeletedUser

Guest
De har vel egentlig ikke trengt å forsvare seg i det siste. Heller de som har angrepet, og du ser jo på adlingen hvordan det har gått;)

Nåja, vil ikke si at det har akkurat har vært noe storaksjon fra NB mot SUN i sommer da :p Har vel heller vært labert fra begge kanter.
 
Topp