"Din" Topp 15 stammer:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Vennligst legg ut din Topp 15 liste her, dvs liste med hvilke stammer du mener er de 15 beste på verden 3. Gjerne kommenter hvorfor du har de eventuelle valgene også for å forklare dine valg (unslipper litt flaming ved å gjøre dette). Listen kan også inkludere stammer som ikke eksisterer lenger.


Min personlige liste inneholder stammer jeg har fulgt med på og mener gjort seg verdige til listen. Er noen tidligere gode stammer jeg ikke har med pga jeg forumtrollet ikke på tiden og var derfor ikke fullt klar over listene på tiden.

  1. Action
    Medlemsantallet og OD'n sier egentlig mye som jeg ville sagt. Imponerende sammarbeid mellom disse spillerne.
  2. HZ
    Gangsterne som holder best OD per medlemsantall.
  3. TDH
    Andeby gjengen er her forsatt og imponerer stadig, dem kom ut med nick's forrige uke også som beviser at dem har en del kjente =P
  4. Yakuza
    Mafia folka er her fremdeles og viser klart at dem er bedre enn sin erkefiende BoS. Men derimot så har ikke BoS blitt noe mindre x)
  5. Rebels
    Etter forrige måneds opprydning i antall spillere og sto igjen med "best of the best" fra Rebels så har dem utmerket seg mer og mer og klatrer oppover.
  6. Chaos
    Sinnsyk gjeng i sør, har imponert meg både på vekst og OD
  7. LnD
    Joda dem er hovmodige men har utmerket seg på flere måter
  8. (o_O)
    Begynner å falme vekk pga inaktivitet men hadde alle medlemmene vært aktive så hadde dem nok imponert på lik linje med flere av "UnderDogs"a
  9. 24/7
    Litt stille stamme i vest men klatrer rankene sakte men sikkert
  10. BoS
    De kjente BoS fortjener jo en plass på pallen, kanskje ikke #1 men de har utmerket seg på flere måter enn bare dårlig propaganda (ikke mine ord) =P
  11. BBN
    Ble litt skuffet da dem merget, men var fremdeles en av denne verdenes beste stammer
  12. -=SR=-
    Imponerer som singelstående stamme, men dem kunne vært litt mer aktive i både krigføring og spesielt på forumet.
  13. Akitty
    *egen stamme*
  14. [PPC]
    Utrolige aggressive folk, synd dere var så spredt og har mistet spillere underveis.
  15. H-Ks
    måtte ha noen her så derfor valgte jeg H-Ks som har en imponerende voksratio i øst.


Dette er da et forsøk på å live opp forumet litt med at folk kan legge ut sitt synspunkt på hvilke stammer som er topp 15. Vennligst la folk ha sine meninger og ikke start ultra mye flaming for noe som er personlige meninger.. Litt diskusjon er selvsagt lov :p

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
1. HZ
Bra od, bra pers skillz, bra sammarbeid, syke bilder, hva mer trenger jeg å si?

2. TDH
Som HZ, bare litt mindre syke bilder

3. Action
Bra med poeng og OD, men de har så langt ikke vært med i en skikkelig krig, venter med å gi dem topp plassering til etter de har fått bevist skillza sine i en svær krig ;)

4. Yakuza
Klart og vokse seg opp mitt i BoS land, støtte utenfra eller ei, så er det skillz med i bildet!

5. MB
Lagde liv i starten av verdnen, kjipt at de ikke klarte å oppretholde aktiviten :(

6. BoS
Merger en del og virker mer glad i å leke diplomat en krig, men når alt kommer til alt så er det en av de beste stammene.. Men mener at de ligger under en top 5 plassering..

7. BBN
Hadde forventet mer fra dem, skuffet over hvordan det endte..

8. Akitty
De har jaz og klarer seg fint nedi sør ;)

9. -=SR=-
Ikke sett mye fra dem.. de er stille, men går rykter om en fremtidig krig mot BoS, lav rank grunnet lite krig


ble bare 9, og tokk ikke med min egen stamme (Rebels)
 
Reaksjonspoeng
3
1. Rebels

Ingen over ingen ved siden! :cool:

2. HZ

Har en imponerende OD per spiller og en imponerende gjennomsnittlig poengsum. Sammen med en imponerende mangel på et liv så blir det en perfekt kombinasjon ;)

3. TDH

Gamle travere som garantert kan sine saker. Har stått imot massivt press fre BBN over lengre tid samtidig som de tok byer fra dem.

4. Action

Høy OD og høy gjennomsnittlig poengsum. Det er alt som skal til for å bli respektert på dette forumet. Men de unngår tydeligvis kriger som kan bli for vanskelige. På grunn av det så falt de litt i respekt hos meg.

5. Yakuza

Imponerende at de klarer å vokse seg opp til en 7. plass. Imponerende. Jeg har hatt fryktelig lite å gjøre med dem(på v3) så jeg kan ikke si om de er skillza eller om de bare har hatt flaks. Regner med at det er det første.

6. BoS

Selv om de før mye fortjent pepper på forumet, er det ikke tilå komme bort ifra at de har en høy OD og det er nok et par gode medlemmer inni der. Har ikke mye respekt for dem, men jeg tror de er over gjennomsnittlig gode.

7. CHAOS

Har vokst i en enorm fart nede i k65, og de fører krig mot tre stammer som riktignok er noobs, men de er ikke til å kimse av. Tror vi kommer til å se mer av disse når de får bygget seg litt ut av rimmen.

8. BBN

Jeg, som så mange andre, ble skuffa da de merget, men de har vist seg som en seig stamme. Fikk litt for mange vanskelige kriger og tok den letteste utveien.

9. -=SR=-

Helt klart en stille stamme. De kom ut fra ingenting for noen måneder siden, og har bare klatret til de kom frem til 1. plassen, men de ble tatt igjen av BoS. Alt jeg vet om disse er at den største spilleren deres adlet 7 byer, hvor 5 av dem hadde under 2000 poeng, på 1 uke. Skillz? Eller bare veldig dumt?

10. LnD

Har ikke hørt mye til dem, men de er nå få medlemmer og har en grei OD og greit med poeng. Plukker et par byer fra BoS nå og da.

11. Akitty

Disse fortjener vel en plass her de også? Har ikke hørt mye fra eller om dem, men de har jo grei gjennomsnittlig poengsum og jeg regner med at de vil klatre på rankene etter hvert.

12. CMK

Noen av medlemmene deres har virkelig vist seg å være verdig en krig, men nå er det desverre over. De er ute av topp 20 nå.

13. 24/7

Få medlemmer, god rank. Har klatret sakte men sikkert oppover de siste ukene. regner med det er en stamme vi får se mer til om noen måneder.

14. [PPC]

Forventningene overgikk vist realiteten til disse. Jeg husker ikke hvem som var medlem av den før,men jeg husker høy OD-rank og kjente og gode medlemmer.

15. MB/(o_O)

Samme med disse. De skapte stor forventning når de gikk hardt ut på forumet, men etter noen måneder så tok inaktiviteten dem, og nå er det bare noen få igjen. Fortjener en liten plass på denne listen.
 

DeletedUser

Guest
1.Action
OD`en er imponerende, og demmes vilje til og holde seg i livet. synd at de ikke har blitt angrepet mere.

2.HZ
Er litt i mot de her, men kan ikke dømme skilzan demmes desverre. har kanskje en underdog fetish.

3.Yakuza
de her har fått en del juling opp over tidene, selv om de har fått en del støtte så har de klart og gjøre det ingen andre har enda turt.

4.TDH
de her er bare morsome^^ har desverre ikke fått mye med fra de, men til og dømme på ranken så har de en mektig imponerende OD.

5.24/7
kan vel egentlig ikke si så mye siden dette er min egen stamme, men kan si at det var vi som fikk TD-E til og rømme til Bos for hjelp^^ (ja, TD-E er ikke noe og skryte av, men de henta alle farmene våres-.-)

edit: klarte bare 5, egentlig 4... de andre vet jeg nesten ingen ting om, eller er sterkt i mot.
 

DeletedUser

Guest
det er jo demmes eget valg hvem som de mener er de 15 beste O.O

Edit: learn to read the whole post.
 

DeletedUser

Guest
du ska jo poste topp 15 listær mann! hvis du ikke kan klaræ å gjøra det er det vel ikke vits å poste noe i det hele tatt, er det vel? Man må leste tittæln vettu.
 

DeletedUser

Guest
# Yakuza: Har bevist at de er TW's dyktigste stamme, og stått i mot en overmakt som har vært vannvittig stor til tider, over lang tid.
BoS har virkelig prøvd, og slitt ut ALLE BoS allierte gjennom tiden, og nå har de måttet merge inn BBN for å kunne prøve atter igjen-
# Action
Vi får visst litt pepper her ser jeg for å ikke ha forrykket verdensbildet i større grad med å innlede en storkrig (les BoS).
Action har da ingen ambisjoner om å ta over verden om noen trodde dette, da vi er 12 medlemmer, og da gjøre seg til fiende med ALT og helst de STØRSTE stammene, er ikke noe som frister egentlig. Husk at vi har mange nok stammer som har oss oppført som fiender fra før av, og selv om flere av disse ikke lenger er på Topp 20 listen, så var de jo i det minste store FØR de satte oss opp som fiender :)
# TDH Oppegående
# HZ Oppegående
# Rebels Oppegående
# BoS ønsker å ta over verden, og resepten har fra dag 1 vært å bruke andre stammer til dette, hvor man så tar over spillere fra de allierte etter hvert som disse desimeres- De står på listen fordi de har lyktes med dette, men dette er en desperat stamme som har forlatt alle idealer kun for å ha mange medlemmer til enhver tid, da dette nå også har blitt en kritisk livsnødvendighet for å kunne eksistere.

Dette er vel de stammene som utmerker seg etter min meninig.
 

Næif

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
4. Action

Høy OD og høy gjennomsnittlig poengsum. Det er alt som skal til for å bli respektert på dette forumet. Men de unngår tydeligvis kriger som kan bli for vanskelige. På grunn av det så falt de litt i respekt hos meg.

Hva i himmelens navn mener du med det ?
 
Sist redigert:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Nja, så ikke noen erobringer fra BBN eller TDH.

Alle stammer har diplomatiske forbindelser og BBN finnes ikke lenger heller.

Hvis du ikke forstår at dem muligens har diplomatiske forbindelser uansett å gode dem er så synes jeg at du burde ta "tribalwars101" kurset om igjen.
 

DeletedUser

Guest
Nja, så ikke noen erobringer fra BBN eller TDH.

TDH og Actionpatruljen har vært IAP dritlenge. Da jeg var der planla jeg angrep på BBN men så skulle jo XACRIA begynne å yppe og så sluttet jeg og vet ikke hva som skjer per dags dato.

Folk maser jo ellers noe fælt om at Action aldri har vært i noen skikkelige kriger osv osv (til tross for at folk skrøt xacria opp i skyene tidligere?), så da spør jeg dere:

Ville din stamme, som "har" ~10 medlemmer gått inn i en stor krig uten noen støttespillere? I motsetning til de andre "underdogsene" (som egentlig er topdogs nå med loliansen) så har ikke Action hatt noe annet enn IAPer (en med de derre pwnlol eller hva faen de het) og den andre ser du i begynnelsen av posten.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ville din stamme, som "har" ~10 medlemmer gått inn i en stor krig uten noen støttespillere? I motsetning til de andre "underdogsene" (som egentlig er topdogs nå med loliansen) så har ikke Action hatt noe annet enn IAPer (en med de derre pwnlol eller hva faen de het) og den andre ser du i begynnelsen av posten.

Mye det TDH gjorde mot BBN i grunn. Så hoppet usens også på for å hjelpe BBN med adels og nukes.

Gikk finfint det.

BBN er borte fra TWstats ja. riktig riktig. Kan jo alltids sjekke usens statsen for de som gidder.




Men poenget er at det er ikke noe stress med 10 medlemmer i krig mot en stor stamme så tidlig i spillet. Fronten består sånn circus av like mange byer på hver side uansett. Er ikke så mange som vil waste nukes på langdistansenuking, og de store stammene har ofte flere fiender og sliter med å støtte opp frontene som er i dag (ser hvertfall slik ut).
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
og HZ mot LE, Mapur, DISA fam og AKDM samtidig. var vel over 200 spillere vs 12, gikk også fint fint :cool:
 
Topp