"Din" Topp 15 stammer:

DeletedUser

Guest
Mye det TDH gjorde mot BBN i grunn. Så hoppet usens også på for å hjelpe BBN med adels og nukes.

Gikk finfint det.

BBN er borte fra TWstats ja. riktig riktig. Kan jo alltids sjekke usens statsen for de som gidder.




Men poenget er at det er ikke noe stress med 10 medlemmer i krig mot en stor stamme så tidlig i spillet. Fronten består sånn circus av like mange byer på hver side uansett. Er ikke så mange som vil waste nukes på langdistansenuking, og de store stammene har ofte flere fiender og sliter med å støtte opp frontene som er i dag (ser hvertfall slik ut).

Var ikke dere sammen med HZ om BBN da? Eller var bare HZ med i det delte forumet dere ville ha med oss fo show?:confused: + at XACRIA ikke støttet BBN like mye når byene deres var under angrep fra Actionpatruljen:cool: (BBN var riktignok flinke til å sende støtte noen timer etter at Xacria byene ble tatt for det om..)

og HZ mot LE, Mapur, DISA fam og AKDM samtidig. var vel over 200 spillere vs 12, gikk også fint fint :cool:

Samme hvor mye BBN o.l suger så kan da ikke de drittstammene der med "fantastiske" Billy yard og de der sammenlignes med en en "stor" krig som folk gnåler om. + at alle andre som liker gratis byer adlet fra Disa og gjengen samtidig :)

Forøvrig synes jeg dere i TDH og HZ har så absolutt gjort en glimdrende jobb da dere faktisk har blitt angrepet n shit og allikevel er relativt høyt oppe på rankingen. Kan ikke huske noe særlig med angrep fra da jeg spilte utenom bombom sine nukes som kom så jævlig seint at jeg sovnet. (Resultat: Halvparten av byene nuket sønder og sammen :p)

Poenget er at jeg synes det er for dumt når lavt rankede stammer som ikke har gjort en dritt utenom å slenge seg på the bandwagon maser i vei om at andre ikke kriger nok.
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg håper virkelig ikke at den siste setningen var rettet mot meg? :S

EDIT: Og dere som fortsatt spiller i Action vet inderlig godt hva jeg snakker om.
 
Sist redigert:

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Var ikke dere sammen med HZ om BBN da? Eller var bare HZ med i det delte forumet dere ville ha med oss fo show?:confused: + at XACRIA ikke støttet BBN like mye når byene deres var under angrep fra Actionpatruljen:cool: (BBN var riktignok flinke til å sende støtte noen timer etter at Xacria byene ble tatt for det om..)



Krigen mot BBN startet lenge før alliansen og delt forum med HZ, og forespørselen fra HZ til dere om delt forum.
 

DeletedUser

Guest
Jeg håper virkelig ikke at den siste setningen var rettet mot meg? :S

EDIT: Og dere som fortsatt spiller i Action vet inderlig godt hva jeg snakker om.

Hehe, jeg har iallefall skjønt "inderlig godt" du har et ønske om at vi skal gå til storkrig mot BoS iallefall :)
 

DeletedUser

Guest
Nå synes jeg det er mye off topic her. Her skal vel man ikke snakke om kriger, det kan dere gjøre i en annen tråd.
Nestemann som skriver om noe helt annet enn sin egen topp 15 liste, får infraction.
Det går greit å diskutere hverandres meninger om deres topp 15 liste. Men ikke noe annet.

Ta dette somen advarsel.

On topic folkens, jeg vet dere klarer det:)
 

DeletedUser

Guest
...jeg vet dere klarer det:)

vanskelig, men skal prøve. :rolleyes:

valgte å droppe rebels. ;D

HZ & TDH
et av de Beste stammene jeg har sett på v3. Mange kjente fjes fra v1. dyktige både til å sende støtte, og angripe. Samarbeider nydelig, har aldri sett noe så bra før. alliansen(rebels, tdh, hz) vi nå langt. Underdogz for life.

Yakuza
En drømme stamme! Dere har ydmykt BoS flere ganger! Jeg tror på at dere! Garantert en stamme jeg ikke ønsker å messe med, trust me!

Action
Action ja, en ganske så fin stamme. Nydelig ODA, stiger oppover. En stamme som kommer til å holde ut lenge.

CHAOS
Hvordan i h*lve**e?! dere vokser jo som bare det. Kunne kanskje ha skaffet seg litt mer OD(+a), kommer til å klare seg ganske lenge.

LnD
mange "venner" fra v1. Jeg vil at de skal krige med -=SR=-, før de punger dekket til BoS!

BoS
Neppe en stamme som jeg ønsker å skrive opp her, men gjør det for å fylle opp. masse rekrutering, og merging - noe jeg slettes ikke liker. jeg er ingen rævslikker, men jeg vet dere er ute om ikke lenge. det samme gjelder BoS*

-=SR=-
Stille, altfor stille! ønsker at dere kriger mot LnD!!!

AKitty
Søt stamme i øst. Vil sikkert lage kaos etterhvert! ;D
 

DeletedUser

Guest
Neppe så rart egentlig. Det er liksom 7 underdog(med LnD) på topp 10. :p
 

DeletedUser

Guest
Utelukker egen stamme...

1. HZ
- Blandt de aller beste, mest aggressive og har gang på gang utryddet andre stammer og vokst seg store på det.

2. TDH
- Kjenner de ikke så mye enda, men har bevist at de kan spille. imponerende stykke arbeid mot BBN.

3. LnD
- Kontrollerer K54 greit og gjør en god jobb mot BoS fra sydkanten.

4. TLR
-Pentagon og kompisen hans:D Løsrev seg fra BoS og lagde en liten Duo stamme. Tokk noen hyggelige samtaler hvor jeg fikk høre hvor misstrivsel det er med diktatorsystemet i BoS med han. Og hans ønske om Duo stamme mot en IAP. Tokk mer poeng fra BoS den dagen enn det Bosserne tokk under hele sin forrige store offensiv, som Reiseverket skrøt sånn av:)

4. Action
-Best poengsnitt, god OD-a, herlig eksempel på hva en underdogstamme egentlig er. Vokst fra rank 110 til rank 4, fulgt med på veksten deres hele veien. Vet ellers ikke så mye om dem, annet enn at de rydder sitt eget kontinent.

5. Rebels
- Litt i skyggen av HZ, nesten ikke sett noe til dem. Men vet av erfaringer fra V2 blandt annet, at disse gutta kan spillet.

6. CHAOS
- Herlig vekst, Meldt seg inn på topp-10 i en rekordfart. Vet ellers ikke så mye om dem.

7. -=SR=-
-Oppegående stamme.

8. AKitty
-Virker oppegående, eller hva Jazz? :)

9. 24/7
Potensiel topp-10 kandidat?

10. BBN
Alt gikk så bra, hadde potensialet til å dominere. Skaffet seg for mange fiender, skuffende merg med BoS.

11. JuPa
-Lå an til å dominere med 4 spillere.

12. MB
-Trenger en plass de også.
 

detective conan

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
topp 10 stammer

1. Action

Er en stamme med få spillere, bra rank og bra OD rank. Ingen tvil at den fortjener 1. plass.

2. -=SR=-

Dette er en stamme jeg vet folk frykter litt, men hvem gjør ikke det når en så stor stamme har omringet deg :p

3. TDH

Stamme med få spillere, regner med at vi får høre mer om dem. Dem har vel nettopp kommet på bos sin fiende liste, hvis jeg ikke husker feil.

4. Yakuza

Hehe, ja, hva skal vi si om dem. Dem har definitivt gjort skade på bos/bos*, og dem kommer nok ikke til og slutte med det første. Regner nesten med at dette er en av stammene som kommer til og ha kontroll over k44, når bos er borte.

5. 24/7

Dette er en stamme jeg virkelig har STOR tro på, dem er alle samlet i k43. Virker som om dem sammarbeider godt i sammen, og har full kontroll over k43.
En annen ting som gjør at dem fortjener en plass blant topp 5 er at dem nå på kort tid har hoppet fra rank 25 og nå til rank 16, og dette er på tidsperiode på under 3 uker. Jeg vet hva dere tenker, men nei. Så vidt jeg kan se, så er det ikke fordi dem har rekrutert noen nye spillere. Men fordi dem jobber hardt, så dere i 24/7 DERE har min fulle respekt. (Kanskje dere fortjener en plass lenger opp på listen min, det finner vi nok ut etter hvert:p)

6. HZ

Dette er en stamme som adler seg plass, dem holder virkelig alle rundt seg i nakke skinnet. Med 310 adlinger og bare 13 i mot, så vil det si at dette er en stamme folk respekterer. Dere har et par adlinger mot bos og MANGE mot CMK, så regner med at dette er stammer dere er i krig mot. Videre så er det bare og ønske dere lykke til, dere går nok ikke ned med det første:p

7. CHAOS

Har ikke hørt så veldig mye om dem, men dem holder seg da blant topp 10 og ser ut til og jobbe hardt. Og alle som virkelig jobber for noe, fortjener det. Så lykke til videre.

8. USENS

Dere har nå beskyttet dere LENGE mot bos, rank nr 3 i forsvars rank (OD), men ikke så imponerende angreps rank (rank 14) Ser desverre ut som om dere går ned nå, selv om dere virkelig har kjempet godt. Har selv vært i stamme med noen av dem, og det er mange spillere der som fortjener bedre en hva som skjer nå. Alt i alt, så er dette en stamme som fortjener den plass blant topp 10.

9. LnD

Regner med at dere kommer til og joine resten av verden i krigen mot bos/bos*. Tror vi vil se noen fine resultater fra dere med tiden som kommer, så lykke til mot bos hvis dere skulle velge den veien.

10. bos

Ja, hva skal vi si, dette er en stamme som er ute i hardt vær.
Nå har dem mistet agskaper, Reisverket (har blitt banna) nofjon1 ble med han for prinsippet sin skyld og crab har nå forlatt stammen.
Dette er vel de spillerne vi har hørt mest om fra bos, og dem er nå borte. Så jeg tror nok at i fremtiden, så vil vi se at bos ganske enkelt blir utslettet av seg selv. Hvis ikke dette skjer, så gjør nok de andre stammene det for dem. Vi kan vel si at bos har kjempet bra og holdt skuta i gang, men det ender nok som titanic. Dere synker. Men en plass blant topp 10, skal dere ha. ;)

11. AKitty

Hehe, se der ja. En plass blant topp 20, en stamme som har jobbe i fred og ro nede i sør (er ikke sikker på om dem er i fred da:p). Men dem har klatret ranken bra, gått litt opp og ned. Nok en gang så sneik en underdog stamme seg inn blant topp 20, så lykke til videre.


Ok, jeg vet det er dine 15 beste stammer, men i mine øyne så er det ikke 15 stammer som fortjener og nevnes. Så det ble bare 11 stk. Så lykke til, til dere alle.:D

Mvh DC
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
8. LnD

Regner med at dere kommer til og joine resten av verden i krigen mot bos/bos*. Tror vi vil se noen fine resultater fra dere med tiden som kommer, så lykke til mot bos hvis dere skulle velge den veien.

Vi har da eid dem i noen mnd'r nå ^^
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Er ikke så mange som vil waste nukes på langdistansenuking, og de store stammene har ofte flere fiender og sliter med å støtte opp frontene som er i dag (ser hvertfall slik ut).

Du glemmer at jo færre spillere det er i stammen, jo dyrere blir det å adle. Vi i Action farmer 24/7 for å ha råd til gullmynter så raskt som vi vokser.

Stammer som BoS kan vokse i samme hastighet uten noe behov for å farme, de har så mange medlemmer at gullmyntene blir mye billigere for å få samme totale poengsum som Action har. :)
 

DeletedUser

Guest
Hvilken stamme er du i detective conan??
Vil vite sånn at jeg kan passe på å "overse" din stamme i min topp 15 :S
 
Topp