"Din" Topp 15 stammer:

detective conan

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hvem er det de omringer? de ligger da i en fin liten haug sist gang jeg sjekket :S

Hmm, hva skal jeg si, de har jo så og si tatt kontroll over k53. De få spillerne som fortsatt ikke er adlet kan vi si er omringet. (selv om de har litt og gå på)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Du glemmer at jo færre spillere det er i stammen, jo dyrere blir det å adle. Vi i Action farmer 24/7 for å ha råd til gullmynter så raskt som vi vokser.

Stammer som BoS kan vokse i samme hastighet uten noe behov for å farme, de har så mange medlemmer at gullmyntene blir mye billigere for å få samme totale poengsum som Action har. :)

Ja men det har bare noe å si på stammeranken.

Den bryr jeg meg lite om du.

Krigsstatistikkene derimot. Den bryr jeg meg om. Hvem adler flest byer av hverandre. Og der stiller dere og en mye større fiende relativt likt fremdeles.
 

DeletedUser

Guest
1. Action
- Mange kule actionmen her, holdt en forhåndsvis lav standard. Kriget med et par massrekruteringsstammer, og klart det mer enn bra nok, holder nok ut helt til de gir seg :)

2. Yakuza
- Mange kjente nick og alias fra v2 her ja, som var i Yamato. Holdt seg oppegående selv under krigen mot BoS, de fikk støtte, men det ble jo nesten like mange på yakuza sin side da, men fortsatt fler fra BoS familien. Nå tilbringer de sine dager med å angripe tilbake dobbelt så hardt, og BoS merker presset.

3. -=SR=-
- Holder K54 sammen med oss, ryddet opp i de meste fiendebyene i kontinentet ja. Holder sterk posisjon, og ganske inpakket og organisert stamme. Denne stammen varer helt til de gir seg! Kanskje rundt en 1. plass også :)

4. TDH
- Mange aliaser, men fortsatt skills. Eide BBN, men de merget inn i BoS familien, og nå arvet Boserne også et par andre fiender. Kommer nok til å være masse adling fra Hazzard ja!

5. HZ
- Mæææd skilla OD-a rank, pwner alle nubsa.
Ser ut som de er på vei til å mææd blæste noen skilla kæber også nå.
Fiender med Boserne her også!

6. Rebels
- noen ex-medlemmer av TW som ble rimmet på v2, ser ut til å gå bedre nå!
Holdt ut med få medlemmer hele veien, merget med Jungelpatruljen i starten av servern. Gjorde vel smart i det. Også har de vokst sakte men sikkert. Holder god kontroll på området sitt.

Off the board!!


LnD
- Min egen stamme, koser oss hele veien, håndplukket rundt 40 byer av BoS, holdt på sånn slækt i et par måneder nå, bare morsomt. Ellers har vi ryddet opp i søppelet i K54 og tatt de i vår vei. BoS kan bare vente seg, sagt de skal utrydde oss en god stund, akkurat som med Yakuza, bare propaganda, ingen sannhet. Regner faktisk med at de er borte om en stund.




Kom ikke din stamme med? Det er rett og slett fordi den ikke er verdt og bli skrevet om eller at jeg ikke har noe kjennskap til den.


PEACE!!
 

DeletedUser

Guest
6. Rebels
- noen ex-medlemmer av TW som ble rimmet på v2, ser ut til å gå bedre nå!
Holdt ut med få medlemmer hele veien, merget med Jungelpatruljen i starten av servern. Gjorde vel smart i det. Også har de vokst sakte men sikkert. Holder god kontroll på området sitt.

<<< ble ikke rimmet ;)
 

DeletedUser

Guest
Fikk beskjed om at du glemte de pimpa stammen ~AHS~.... ikke bra TribalR :O Think about it next time! :)
 

hemsedal

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
5. 24/7

Dette er en stamme jeg virkelig har STOR tro på, dem er alle samlet i k43. Virker som om dem sammarbeider godt i sammen, og har full kontroll over k43.
En annen ting som gjør at dem fortjener en plass blant topp 5 er at dem nå på kort tid har hoppet fra rank 25 og nå til rank 16, og dette er på tidsperiode på under 3 uker. Jeg vet hva dere tenker, men nei. Så vidt jeg kan se, så er det ikke fordi dem har rekrutert noen nye spillere. Men fordi dem jobber hardt, så dere i 24/7 DERE har min fulle respekt. (Kanskje dere fortjener en plass lenger opp på listen min, det finner vi nok ut etter hvert:p

wow takker for den ^^
 

DeletedUser

Guest
hmmm.

1. HZ. Jevnt over veldig god OD. Imponerede at de har så få medlemmer med så mye poeng samtidig som de er i krig mot såpass mangre gode(poeng sterke) stammer. De er litt for høye i hatten innimellom, men alikevel.
2. BoS. De får mye pes på forumet, ikke alt er like godt begrunnet, men jeg mener alikevel at siden de er på toppen så Må de ha minst noen gode spillere!
synd de merget med Ghetto! Det tapte de litt på, det var jo bare får å få poeng!
3. Ghetto<3. Før de merget med BoS, så var de en møkka stamme! MAnge spioner o.l. Men nå har det blitt ryddet litt så det ser lovende ut. De var riktignok nesten ute av topp 20, men er på vei oppover igjen.
4. TDH. Joa, de har noen elite spillere, så de er jo greie de ;)

5. [TD-E] var en fin stamme det ;)

6. Action. God OD og poeng sum, men hører lite fra dem. Sharpy1 er jo en god spiller, jeg personlig mener hann er bedre enn Larsal i allefall, så de har minst en god spiller! De er litt for "feige" til å komme til topps!

7. BoS*. Virker som en fin stamme!

8. Rebels. Her er opprørerne igang, vettu ;)
 

DeletedUser

Guest
1. Hz. Jevnt over veldig god od. Imponerede at de har så få medlemmer med så mye poeng samtidig som de er i krig mot såpass mangre gode(poeng sterke) stammer. De er litt for høye i hatten innimellom, men alikevel.
2. Bos. De får mye pes på forumet, ikke alt er like godt begrunnet, men jeg mener alikevel at siden de er på toppen så må de ha minst noen gode spillere!
Synd de merget med ghetto! Det tapte de litt på, det var jo bare får å få poeng!
3. Ghetto<3. Før de merget med bos, så var de en møkka stamme! Mange spioner o.l. Men nå har det blitt ryddet litt så det ser lovende ut. De var riktignok nesten ute av topp 20, men er på vei oppover igjen.
4. Tdh. Joa, de har noen elite spillere, så de er jo greie de ;)

5. [td-e] var en fin stamme det ;)

6. Action. God od og poeng sum, men hører lite fra dem. Sharpy1 er jo en god spiller, jeg personlig mener hann er bedre enn larsal i allefall, så de har minst en god spiller! De er litt for "feige" til å komme til topps!

7. Bos*. Virker som en fin stamme!

8. Rebels. Her er opprørerne igang, vettu ;)

amen!! :d
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
6. Action. God OD og poeng sum, men hører lite fra dem. Sharpy1 er jo en god spiller, jeg personlig mener hann er bedre enn Larsal i allefall, så de har minst en god spiller! De er litt for "feige" til å komme til topps!

Hvordan har Action vært feige??
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
1. HZ. Jevnt over veldig god OD. Imponerede at de har så få medlemmer med så mye poeng samtidig som de er i krig mot såpass mangre gode(poeng sterke) stammer. De er litt for høye i hatten innimellom, men alikevel.

Så for å havne på toppen av listen her må vi spamme forumet med at vi erklærer kriger med alt og alle? Det er i alle fall oppfatningen jeg har fått utifra kommentarene jeg har hørt i denne tråden. Vi adler alle spillerene som kommer i vår vei, uansett stamme, så vi ser derfor ingen behov for å erklære krig mot alle stammene vi adler. HZ og TDH er selvfølgelig unntak. ;)

6. Action. God OD og poeng sum, men hører lite fra dem. Sharpy1 er jo en god spiller, jeg personlig mener hann er bedre enn Larsal i allefall, så de har minst en god spiller! De er litt for "feige" til å komme til topps!

Action har kun gode spillere, i likhet med HZ, er det et av kriteriene for å slippe inn i stammen. Sharpy1 er en fantastisk spiller, men det er alle de andre i stammen også. Feige? På hvilken måte? At vi adler alt som kommer i vår vei uten å ta hensyn til deres størrelse? 9k poeng eller 300k poeng, det spiller ingen rolle - alt skal bort. :rolleyes:

7. BoS*. Virker som en fin stamme!

Virker som en fin stamme? Det var da synd, spillerne i stammen holder på å bli adlet - så denne "fine" stammen forsvinner nok snart. :)

Det ser ikke ut som du vet helt hva du snakker om lille venn. :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe

Falt nok ikke helt i god jord den lista mi ;)

Action; Selvføgelig er det gode spillere hele gjengen.
Jeg tok bare med action fordi jeg ikke helt viste hvem jeg skulle ha det :eek:

samme gjelder BoS*
 
Topp