Domini går til krig

DeletedUser

Guest
Syntes alle stammene skulle ha gått i mot Elite for å få litt spenning:D
 

DeletedUser

Guest
Fortsatt bitter fordi dine medlemmer ikke klarte å stå i mot oss?

Der satt jeg urteteen min i vrangstrupen... Her er det en som har et helt forvridd syn på virkeligheten:eek:

Stå imot dere? Hva snakker du om? Adling av 3 innaktive spillere var alt dere klarte å hoste opp. Men denne historien er relativt lagd død og har ikke ork til en full krangel nok en gang...
 

RunarHH

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Der satt jeg urteteen min i vrangstrupen... Her er det en som har et helt forvridd syn på virkeligheten:eek:

Stå imot dere? Hva snakker du om? Adling av 3 innaktive spillere var alt dere klarte å hoste opp. Men denne historien er relativt lagd død og har ikke ork til en full krangel nok en gang...

enig med deg der Shaman det Torquemada skrev er ett vrengt syn på situasjonen ja, men ikke så rart siden do mini = mini do = minidass
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Remind me... HVEM klarte Domini å adle av Yamatospillere?
/me was sort of inactive at the time
 

DeletedUser

Guest
OSS?! OSS?!?! det var jo ikke bare dere i den krigen! det var jo Elite i hovedrollen og LAW familien også.. ikke ta all æren...

Medlemmene har ingenting med det å gjøre. Var jeg som sluttet og tokk stammen med meg. Sånn er det med den saken...
 

DeletedUser

Guest
Ligg unna TDK, hvem skal jeg vokse på hvis de forsvinner? :O Kjipinger :p
 

DeletedUser

Guest
Medlemmene har ingenting med det å gjøre. Var jeg som sluttet og tokk stammen med meg. Sånn er det med den saken...

det vet jeg, men lissom det var jo ikke bare dem i den krigen, de tar jo all æren for å ha tatt en liten del av dere, de var jo ikke en gang i hovedrollen :mad:
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Pshhhm, dette må være kjempe stas for ~TDK~, vanligvis ville vi ikke satt dem på fiendelista engang, de lager bare små røde merker rundt om på hele kartet :D

Domini vs. ~TDK~

Nesten så jeg ville skjemmes hvis jeg var med i Domini.
 
Sist redigert:
Topp