Domini går til krig

DeletedUser

Guest
Du vet at du er eneste smurf nå?

OT:
Er ikke dette en relativt liten krig, mellom to middelmådige stammer?

Eneste smurf? Hva har det med denne tråden å gjøre?

Det er en krig mellom Domini og mine fremtidige adlingsmål :p Ikke at det er så mange TDK-byer igjen i K65 da, bare 7 stykker...
 

DeletedUser

Guest
De er mine! :| (Point, du har jo så mange byer, må jo få noen jeg også! :))
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Domini vs. ~TDK~

Nesten så jeg ville skjemmes hvis jeg var med i Domini. :eek:
Tja, jeg vet ikke om jeg ville skjemmes dersom jeg var i en stamme som faktisk ikke tolererer krigserklæringer mot sine allierte - vent nå litt - jeg er jo det. :confused:
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Remind me... HVEM klarte Domini å adle av Yamatospillere?
/me was sort of inactive at the time
DirMan, Macario og Griboomski (som faktisk ble kicket pga inaktivitet om jeg ikke tar feil.) Vel, vi adlet en del av disse spillerne, så ble Yamato oppløst, og restene ble adlet deretter.

Det var dessverre alle spillerne som var nært vårt cluster. :)
 

DeletedUser

Guest
Tja, jeg vet ikke om jeg ville skjemmes dersom jeg var i en stamme som faktisk ikke tolererer krigserklæringer mot sine allierte - vent nå litt - jeg er jo det. :confused:

Å gå til krig mot et knøtt av en stamme bare fordi én tilfeldig spiller, en spiller som faktisk ikke er stammeleder der sender ut en stygg personfornærmelse og krigserklæring uten godkjennelse fra ledelsen synes jeg er litt drøyt egentlig. :eek:

Men, jeg er kanskje ikke den som burde uttale meg om akkurat det. Vi har nemlig også ~TDK~ på fiendelista. :p
 

DeletedUser

Guest
enig der. burde heller bare knuse den enkelte spilleren. gi en forklaring til stammen om hvorfor og så får lederene der selv avgjøre hva om de vil gå inn i krigen eller ei ^^.. er vel ikke så mange som liker å ha folk som på død og liv skal "yppe" til krig i stammen sin...
 

DeletedUser

Guest
DirMan, Macario og Griboomski (som faktisk ble kicket pga inaktivitet om jeg ikke tar feil.) Vel, vi adlet en del av disse spillerne, så ble Yamato oppløst, og restene ble adlet deretter.

Det var dessverre alle spillerne som var nært vårt cluster. :)

tjaaa... Synd at dere lå oppe i loftet av serveren. Hadde dere vært lokalisert i K55, K65 eller K56, så hadde nok tonen vært en helt annen og Domini hadde fått seg en alvorlig smekk;)

Du tror vel ikke fremdeles at du og stammen gjorde så jeg oppløste Yamato vel?
 

DeletedUser

Guest
DirMan, Macario og Griboomski (som faktisk ble kicket pga inaktivitet om jeg ikke tar feil.) Vel, vi adlet en del av disse spillerne, så ble Yamato oppløst, og restene ble adlet deretter.

Det var dessverre alle spillerne som var nært vårt cluster. :)

DirMan og Griboomski var inaktive pga. v3 hadde startet og de ville heller satse der.

Macario var i stammen i 4 dager, han kan ikke ses på som et fullverdig Yamato-medlem?
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
DirMan og Griboomski var inaktive pga. v3 hadde startet og de ville heller satse der.

Macario var i stammen i 4 dager, han kan ikke ses på som et fullverdig Yamato-medlem?

du må jo forstå at Domini trenger å heve ryktet sitt nå som dem har gått i krig mot en stamme pga 1 medlem's idioti..

så derfor henviser dem til Yamato krigen, som dem var på riktig side av :p
jeje, la dem få sine "15 minuts of fame", slik at vi slipper å høre fra dem på en stund :p
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dette er ikke noe stor krig, men for å vise at vi faktisk er i krig med dem, så legger vi ut en krigsærklering. Ja, dette kan selvfølgelig gjøres på post, men der for vi ikke så mange flotte diskusjoner, med mindre man sender den til Brann :p

Svar til noen andre: Ja, det var bare en liten tulling fra TDK-J som hadde skrevet denne "Krigsærklæringen" til oss alle, men dette åpner nye muligheter for oss også, som vi ikke hadde sett så godt før, da er det bare å merker dem på kartet, å adle i vei.

Til slutt: Det var ikke noe stort å legge ut en krigsærklering, men hva er problemet dersom vi gjør det? Ser ikke dette som et problem, andre folk fyller forumene med mye annet skrot.

-Wemonster
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
tjaaa... Synd at dere lå oppe i loftet av serveren. Hadde dere vært lokalisert i K55, K65 eller K56, så hadde nok tonen vært en helt annen og Domini hadde fått seg en alvorlig smekk;)

Du tror vel ikke fremdeles at du og stammen gjorde så jeg oppløste Yamato vel?
Jeg har vel aldri sagt at det var vi som førte til at Yamato ble oppløst? Tvert i mot.

Men der igjen, du undervurderer Domini, og det er den styggeste feilen en person kan gjøre - å undervurdere noen.

du må jo forstå at Domini trenger å heve ryktet sitt nå som dem har gått i krig mot en stamme pga 1 medlem's idioti..

så derfor henviser dem til Yamato krigen, som dem var på riktig side av :p
jeje, la dem få sine "15 minuts of fame", slik at vi slipper å høre fra dem på en stund :p

Selv om du tydeligvis har noe i mot Domini kan du heller holde det for deg selv. Dette var på ingen måte gjort for "fame" av noen sort, men heller til informasjon for stammens ledere. TDK har jo så mange stammer, og alle har gamle profiler med tidligere ledere som nå er i andre stammer - og jeg så derfor på dette som den beste løsningen.

Klag så mye du vil, men det er dessverre ingen som bryr seg.
 
Sist redigert:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Selv om du tydeligvis har noe i mot Domini kan du heller holde det for deg selv. Dette var på ingen måte gjort for "fame" av noen sort, men heller til informasjon for stammens ledere. TDK har jo så mange stammer, og alle har gamle profiler med tidligere ledere som nå er i andre stammer - og jeg så derfor på dette som den beste løsningen.

Klag så mye du vil, men det er dessverre ingen som bryr seg.

Hvor skrev jeg at jeg hadde noe imot Domini, eller viste tegn til det:confused:

Jeg bare skrev at du forsøkte å dra litt mer positiv oppmerksomhet til dere etter å ha tabbet dere ut med den krigserklæringen vedrørende det ene medlemmet. :rolleyes:
Hvordan du tolker dette er jo selvfølgelig opp til deg;)


Dette er ikke noe stor krig, men for å vise at vi faktisk er i krig med dem, så legger vi ut en krigsærklering. Ja, dette kan selvfølgelig gjøres på post, men der for vi ikke så mange flotte diskusjoner, med mindre man sender den til Brann :p

Svar til noen andre: Ja, det var bare en liten tulling fra TDK-J som hadde skrevet denne "Krigsærklæringen" til oss alle, men dette åpner nye muligheter for oss også, som vi ikke hadde sett så godt før, da er det bare å merker dem på kartet, å adle i vei.

Til slutt: Det var ikke noe stort å legge ut en krigsærklering, men hva er problemet dersom vi gjør det? Ser ikke dette som et problem, andre folk fyller forumene med mye annet skrot.

-Wemonster

meget god post, jeg sa jo du burde komme mer offentlig :D
~Jazcan~
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hvor skrev jeg at jeg hadde noe imot Domini, eller viste tegn til det:confused:

Jeg bare skrev at du forsøkte å dra litt mer positiv oppmerksomhet til dere etter å ha tabbet dere ut med den krigserklæringen vedrørende det ene medlemmet. :rolleyes:
Hvordan du tolker dette er jo selvfølgelig opp til deg;)




meget god post, jeg sa jo du burde komme mer offentlig :D
~Jazcan~
Vi tabbet oss ikke ut, overhodet ikke. Selv om det kun var en person som erklærte krigen for alle stammene i familien, går jeg mer en gjerne til krig mot en stamme som ikke klarer å holde styr på medlemmene sine. Samt at krigserklæringen kom fra en Ex-Yato spiller, noe som ikke gir meg noen grunn til å stoppe, eller hva?
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Vi tabbet oss ikke ut, overhodet ikke. Selv om det kun var en person som erklærte krigen for alle stammene i familien, går jeg mer en gjerne til krig mot en stamme som ikke klarer å holde styr på medlemmene sine. Samt at krigserklæringen kom fra en Ex-Yato spiller, noe som ikke gir meg noen grunn til å stoppe, eller hva?

Hahaha, så hvis dere får inn et medlem som er "x 'en eller annen stamme som tidligere krig med'" og erklærer krig på vegne av Domini mot Elite, så skal Elite ta dette seriøst og gå i krig mot Domini pga domini's inkompotense over sine egne medlemmer?

Jeg vedder 100% på om Elite hadde gått til krig på Domini over lignende sak så hadde du ment vi var dugenikter som gjorde slikt over så liten bagatell.

Kan jo for eksempel henvende meg til den saken hvor du forsøkte å rekruttere ex-yamato og gav deg ikke før Glitter personlig kom å klagde. Og du mente at det var vår feil for å ikke informere dere vedrørende våre diplomatiske forbindelser, når du selv kunne spurt (ikke at dere deler diplomatiet selv).

Men bunn og grunn: Hadde dette skjedd mot dere fra Elite eller annen større stamme så hadde dere ment det var idiotisk over 1 spillers dumme handlinger.

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
hahahaha... Har du prøvd å rekruttere ex-Yamato? Svært overaskende:eek:
 

DeletedUser

Guest
Heia domini :)
Go renegade90, du ruler!!!
Jeg hjelper til :O
tatt 3 byer for dere:cool:
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252

Hahaha, så hvis dere får inn et medlem som er "x 'en eller annen stamme som tidligere krig med'" og erklærer krig på vegne av Domini mot Elite, så skal Elite ta dette seriøst og gå i krig mot Domini pga domini's inkompotense over sine egne medlemmer?

Jeg vedder 100% på om Elite hadde gått til krig på Domini over lignende sak så hadde du ment vi var dugenikter som gjorde slikt over så liten bagatell.

Kan jo for eksempel henvende meg til den saken hvor du forsøkte å rekruttere ex-yamato og gav deg ikke før Glitter personlig kom å klagde. Og du mente at det var vår feil for å ikke informere dere vedrørende våre diplomatiske forbindelser, når du selv kunne spurt (ikke at dere deler diplomatiet selv).

Men bunn og grunn: Hadde dette skjedd mot dere fra Elite eller annen større stamme så hadde dere ment det var idiotisk over 1 spillers dumme handlinger.

~Jazcan~
Dersom vi rekrutterer en spiller som rett etterpå erklærer krig mot dere, vil jeg selvfølgelig le om dere tar det seriøst. Den spilleren ville blitt sparket ut av stammen for å være en idiot, og spillet vil gå videre. Dette var ikke et nytt medlem i TDK, men en som har vært med i stammen i en lengre periode.

Jeg følger alltid nøye med på alle våre medlemmer, det trenger du ikke være redd for.

Og selv om jeg nevnte dette, betyr det ikke at vi ikke hadde andre grunner for å fortsette krigen, tvert i mot. Jeg bare gidder ikke gjenta det Wemonster allerede har sagt.

hahahaha... Har du prøvd å rekruttere ex-Yamato? Svært overaskende:eek:

Oi oi, ble du stolt nå? :)

Grunnen til at jeg ville rekruttere Tjatse er at han har gode relasjoner til spillere fra vår stamme. En venn av stammens medlemmer som viser seg å være en god spiller, er alltid velkommen i Domini. Sarkasmen din kan du ta et annet sted. :)
 
Sist redigert:
Topp