Domini går til krig

DeletedUser

Guest
Dominifaller som Domino!
No doubt about that. Så snart jeg kommer med mine nuker, flykter menn og kvinner hånd i hånd, tribalhugger til verdens andre ende. Ingen vil føle min vrede, gir meg byer gratis. Selvom jeg tar alt og alle som er stacka med et knips. Fluger faller som støv for mine skills, show me what you got, yea you're lovin' sexy magic. Med min lange erfaring på verden 2, som eier alle i min vei, men nå er det Domini aka Domino! sin tur til å bli grust av mine skills.

Noen spørsmål fra Domini?
- Tribalhug dere vekk fra meg, og der er svaret.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Dersom vi rekrutterer en spiller som rett etterpå erklærer krig mot dere, vil jeg selvfølgelig le om dere tar det seriøst. Den spilleren ville blitt sparket ut av stammen for å være en idiot, og spillet vil gå videre. Dette var ikke et nytt medlem i TDK, men en som har vært med i stammen i en lengre periode.

Jeg følger alltid nøye med på alle våre medlemmer, det trenger du ikke være redd for.

Og selv om jeg nevnte dette, betyr det ikke at vi ikke hadde andre grunner for å fortsette krigen, tvert i mot. Jeg bare gidder ikke gjenta det Wemonster allerede har sagt.

Hvem snakket om at medlemmet måtte erklære krig nøyaktig etter rekruttering?
Etter det jeg har fått med meg så kicket TDK medlemmet? Noe du mente du selv ville gjort..

Men jo du mener vi ikke burde ta slikt seriøst, men siden du er slikt et godt eksempel på slik perfekt TW-spiller så burde vi jo alle følge deg. Dermed erklære krig på slikt idioti :p

Og jeg vet hvor nøye du følger med på medlemmene dine:
la meg quote deg:
"hold kjeft!!!", "hysj!", "dette har ikke noe med dere å gjøre! så hold kjæft!".
Men siden jeg ikke løper rundt med spioner så kan jo jeg bare si hva jeg har fått med meg på delt forum.

Wemonster sier det slik det burde ha blitt sagt ja, men at du Torquemada la ut krigserklæring pga dette medlemmet så mener jeg at du er en tulling som tar slikt seriøst når du mener at andre ikke skal ta slikt seriøst.
Hvis det er krigserklæring pga nye ekspansjonsområder så si det istedet for å legge grunnen til alt annet.

Go Wemonster!!! du burde virkelig komme mer offentlig å heve standaren til Domini posterne :D

~Jazcan~
 
Topp