Videresendt, Inno Droppe events

DeletedUser

Guest
Jeg fortsetter min negativitet imot disse eventene.
Jeg sikter selvsagt til vinter og påske-eventene, og evt andre som vil være kliss lik, men hete noe annet.
Det er kun de største og mest aktive som tjener på dette. En liten spiller må jo bruke opp alt offet sitt for å komme gjennom disse byene.
Det øker skillet mellom stor og aktiv kontra liten og casual. Få bort møkka.

PS: Dette kommer ifra den største på v12, som ikke liker denne forskjellsbehandlinga.
 
Sist redigert av en moderator:

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Har vel ikke opplevd dem selv, men slik du forteller det er ikke d så viktig. Støttes
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Enig her, ødelegger bl.a ODa skalaen slik at de med mest tid og tropper får mest ODa av dette. Enten skal de ikke koste ODa eller ikke ha noe med av disse eventene.

Støttes
 

DeletedUser

Guest
har ikkje prøvd påskegreiene men likte ikkje viking greiene (dette fra en av de største på v11) bare dropp det skvipet
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Støttes ikke. Om man er stor og ikke ønsker å delta, så ikke delta.

Jeg syntes slike eventer er veldig morsomme, da de gir litt variasjon i spillet.
 

DeletedUser

Guest
Støttes ikke. Om man er stor og ikke ønsker å delta, så ikke delta.

Jeg syntes slike eventer er veldig morsomme, da de gir litt variasjon i spillet.

Kjære deg, det handler da ikke om jeg ønsker å delta eller ikke. Det handler om at det er en vill forskjellsbehandling.
Og jeg liker at det skjer noe nytt, men burde finne noe som er mer balansert under høytider. Noe de aller fleste virker å være enige i, tydeligvis.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
De aktive får masse ressurser og ODa. Som på v12 var det ekstremt tett i teten på ODa der både JonnernxD, Tvutt, Guttakrutt og Erdem lo med minimal forskjell. Helt til vinterbegivenheten kom, og da fikk både Guttakrutt og Erdem 1million ODa og det ødela hele ODa skalaen på v12 da. Samt at mange drar ut og resier når det er høytider. Og de som sitter igjen får et slikt enormt forsprang med ressursene at det blir rett og slett ødelagt for dem som var borte, og de blir abre sur fordi at de taper så mye fordi de nyter livet utenfor TW.

(dette er min mening)
 

DeletedUser

Guest
Hvem tjener på ka? De med flest byer/De største
Hvem tjener på fa? De med flest tropper/De største
Hvem tjener på nuking? De med flest nukes/De største

Beklager, dette overbeviser ikke meg personlig, men dere får mene hva dere vil..Jeg syntes ihvertfall det er ett bra arrangement, even thu litt for mange tropper i byene...selv for meg med 200k poeng.
 

DeletedUser

Guest
Takk for at du bekrefter mitt poeng.

De største har allerede altfor store fordeler som spillet er.
Og å bygge under mer på disse fordelene, er utrolig lite smart langsiktig mtp nye spillere.

Den største fordelen til store spillere, burde gå på rutine og skills, ikke fordi dem får slike gavepakker mtp farming, som igjen gir flere tropper, mynter osv...
 

DeletedUser

Guest
Joa, men altsa...Skjønner ikke hva som er forskjellen på dette og de jeg nevnte over? Det er sånn det skal være..Beklager om det høres feil ut, men de store blir større uansett, og det syntes jeg faktisk er rettferdig. Det er tross alt de store som legger ned mest tid og arbeid, og da blir det vel feil om de ikke også skal bli større enn de andre..Mener jeg :p
 
Topp