Du får ett ønske av en ånd.. Hva blir det? (TW relatert svar)

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Reist tilbake i tid til den dagen noen folk fant ut at dem skulle lage dette møkkaspillet, for så å drept dem. Eller noe i den duren. (y)
 

DeletedUser

Guest
Å få møte absolutt alle jeg har møtt gjennom TW en gang til før jeg flytter til USA og i tillegg få møtt alle de jeg ikke har rukket å få møte enda! :)
 

DeletedUser

Guest
Å få møte absolutt alle jeg har møtt gjennom TW en gang til før jeg flytter til USA og i tillegg få møtt alle de jeg ikke har rukket å få møte enda! :)

Quoter den jeg ^^

v1 ble skrudd tilbake til Renegades (TMR osv) vs BOL, IB, Core
 

DeletedUser

Guest
Jeg ønsker at jeg vinner V1 uten å ha spilt den engang - med en gang.. nå.


... Bah, funka ikke :(
 

DeletedUser

Guest
Kunne tenkt meg litt fler og litt mer avanserte bonusbyer, som f*eks rerrkutete alle tropper, 200% hurtigere enn vanlige lansbyer ;)
 

DeletedUser

Guest
Kunne tenkt meg at vi begynte forfra, med litt høyere speed.. For vi blir jo aldri ferdig med denne verden uansett. :)
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
At eg hadde evig med tropper... blei ein by kverka så dukka den oppigjen med fulle tropper i byen etter berre 3 sec.. det hadde vært digg det ^^
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Mitt ønske hadde vert at jeg hadde tatt over alle byene i verden :D Untatt barbarbyer :p


Barbarbyer = Cheeseburger :p Du kan adle dem og adle dem, og aldri få nok :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg spilte V1 då (angel) men vil bare si noe :p

Jeg ville ha ønsket at alle angrepene mine hadde hadde hatt en varighet på 1sek :) sånn vist jeg sender adelstog, så blir det ny by med en gang :D YEY!
 

DeletedUser

Guest
Eg skulle ønskja eg fekk 1000 Ønskjer!:cool:
Og så brukte eg dei på alt eg ville som f.eks.
Gratis PK, bare ved å trykke på ein by var den min osv
 

DeletedUser

Guest
Eg skulle ønskja eg fekk 1000 Ønskjer!:cool:
Og så brukte eg dei på alt eg ville som f.eks.
Gratis PK, bare ved å trykke på ein by var den min osv

Tribalclick ellns da?

Må da være forferdelig kjedelig, eneste jeg ønsker er at jeg kunne hatt fler å samarbeide med, istedet for å jobbe så aleina :(
Kriginga er jo noe man Må beholde <3
 

DeletedUser

Guest
Skulle ønsket at alle spilte lovlig og ikke drev med juks. At alle fulgte reglene - lettere sakt. :D
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ssry gutta den drømmen er allerede virkelig :D. har 24/7 kv :p.

og mob til kvene slik at jeg får styre alt :D
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Dersom jeg fikk et ønske oppfylt, så ville jeg ønsket at modsa hadde en attityde som gjorde at vi følte de jobba for oss, og ikke imot oss..
 
Topp