ekans

Devil Jack

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Se på poengene til ekans, så på poengene til de andre. Er det mulig å få så mange poeng så kjapt? Vi andre ligger jo kjempe langt bak.
 

Thelol100

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Takket være de GENIALE innstillingene, er det nå mulig å kjøpe seg opp på førsteplassen. Halver konstruksjonstiden, deretter fullfører du. Instant build. I tillegg kan du jo også fuske litt med hvor mange ressurser du får i timen, og bygging av tropper.

Grattis, TWteam, dere har nå offisielt ØDELAGT V11 TOTALT med deres latterlige instillinger. WAY TO GO!
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Takket være de GENIALE innstillingene, er det nå mulig å kjøpe seg opp på førsteplassen. Halver konstruksjonstiden, deretter fullfører du. Instant build. I tillegg kan du jo også fuske litt med hvor mange ressurser du får i timen, og bygging av tropper.

Grattis, TWteam, dere har nå offisielt ØDELAGT V11 TOTALT med deres latterlige instillinger. WAY TO GO!

Det er ikke TW teamet på .no som har valgt disse innstillingene. Det var Innogames som krevde disse premiumfunksjonene. Når det er sagt så forstår jeg godt hva alle sammen mener. Uten tvil.
-TrAnxZ
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hoho, for en flopp :). Glad for at jeg ikke starta på denne MØKKAVERDNEN som ble satt opp... Kunne ikke Dakapo /m resten av teamet stoppet verdnen da? Om folk var så uenige i oppsettet? Dette er så latterlig at det ikke finnes ord...
 

Kalinka

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
ikke mulig å endre instillingene på en aktiv v? bare ta vekk den markeds funksjonen? da blir det plutselig litt mer spillbart. 20% tillegg gjoør jo ikke så enorm forskjell....
 

Thelol100

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det er ikke bare 20% mer ressurser, men også halvering og ferdigstilling av bygninger ;)
 

Kalinka

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
så lenge man ikke har overflod av ress gjør ikke disse instillingene stort. da vil det bremse ac seg selv eller folk må sitte å farme KONSTANT! det er makreds funksjonen som har gitt han ubegrenset av ress og dermed og ubegrenset med muligheter...
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
@Tranxz
I c, men er det ikke noe TWteam kan gjøre med dette?

Slik jeg har forstått det nei. Og jeg vet at vår CM har prøvd hardt og ikke få disse innstillingene, noe du får med deg hvis du leser igjennom denne tråden, for eksempel innlegg som dette, dette og dette.

Alle market (.no, .se, .net, .uk, .ch osv) må ha en slik verden, og det er hva Innogames har bestemt.

-TrAnxZ
 

Thelol100

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Oppdaget akkurat at man fikk ressurser for det, trodde man betalte f.eks. 1k, og fikk tilbake 700 ;)

Edit:
@tranxz
Er ikke så ofte på forumet for å si det sånn :p De få gangene jeg er der, er det som oftest for å finne script. Men denne gangen måtte jeg bare uttrykke min frustrasjon. Synd at dere ikke kan gjøre noe :/
 
Sist redigert:

Kalinka

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
da får vi spille for syns skyld ovenfor innogames:/ men blir nok ikke så mye penger som de helst hadde sett:p
 

DeletedUser

Guest
Hoho, for en flopp :). Glad for at jeg ikke starta på denne MØKKAVERDNEN som ble satt opp... Kunne ikke Dakapo /m resten av teamet stoppet verdnen da? Om folk var så uenige i oppsettet? Dette er så latterlig at det ikke finnes ord...

Om verden blir stoppet/elle noe slikt. Skal jeg ha tilbake betalt pengene mine på Bank kontoen min. Da vil Innogames tape mye. Noe som ikke vil sje da blir de for mye kritikk :)!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Spiller ikke i v11, men når jeg fikk lest detta og sett på det, så kan jeg ikke si annet enn at dette er bare latterlig :p
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hahaha, jeg ler meg ihjel xD
Disse funksjonene som innogames har lagt til spillet lovlig er jo mer latterlig en å kjøpe gull på wow xD

(giggle)
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Hahaha, jeg ler meg ihjel xD
Disse funksjonene som innogames har lagt til spillet lovlig er jo mer latterlig en å kjøpe gull på wow xD

(giggle)

Jepp akkurat de der er. Så kansje like greit eg gjor dette slik kansje innogames skal våkne litt opp :)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Jepp akkurat de der er. Så kansje like greit eg gjor dette slik kansje innogames skal våkne litt opp :)

Innogames har satt opp funksjonen, men teamet her som gjor det mulig for deg å kjøpe så mye ress. Hadde de satt den innstillinga som det egentlig er ment å være, ratio 1-2, så ville det ikke vært noe problem.
 

coolekisen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Er vel Innogames som trenger penger her...

Ødelegger spillet, greit nok med de funksjonene vi har sett før, men å kjøre det såpass opp..
 
Topp