Elite er poenghorer

DeletedUser

Guest
Forsvarer: wistec
Landsby: wistecs landsby (435|507) K54

Kvantitet: 839 1000 500 0 51 0 0 0 0 0 1 0
Tap: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0




SpionasjeRessurser oppdaget: 51.741 50.699 55.075
Bygninger: Hovedkvarter (Nivå 20)
Brakker (Nivå 5)
Stall (Nivå 4)
Verksted (Nivå 1)
Smie (Nivå 16)
Samlingsplass (Nivå 1)
Statue (Nivå 1)
Marked (Nivå 5)
Hogstfelt (Nivå 26)
Leiregrop (Nivå 26)
Jerngruve (Nivå 25)
Gård (Nivå 20)
Varehus (Nivå 21)
Skjulested (Nivå 1)
Mur (Nivå 15)

MBA rank:
2108 wistec 0

Elite hører til i Sørvest og består av erfarne og spesielt utvalgte spillere fra v1.
Vi rekrutterer derfor svært lite.

Erfarne som noobs? Spesielt utvalgte kanonfødere?
Forklar dere :)
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Følger du guiden som står på profilen din, er du vel en (nesten) like stor poenghore som dem? ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg bare poengterer at det er Elite som eier OD-rankingen.
At en spiller ikke er noe god, betyr ikke at hele stammen er det.;)

Pff. 120k mer OD enn poeng?
Happy! på w20.net hadde 100k ODA etter dag 1 etter begynner beskyttelsen.
10 av min OD score så har du like høy score Elites, istedenfor 76 av deres. (Avrundet)

Og du vet hva de sier? "A chain is only as strong as its weakest link"? ;)

Forresten så fant jeg en simcity spiller på markedet, så da er det ihvertfall to, sikkert mange flere.
elitemarked.jpg


I selskap med stammer som D3R og NoVi, kanskje dere burde starte en liten familiestamme?

Forresten, takker for alt jernet dere har solgt meg, jeg har brukt det til å bygge gode tropper :)
 
Reaksjonspoeng
3
I tilfelle du hadde glemt det, så er dette v2.no og ikke w20.net. Desuten er det ikke noe problem at en spiller i Elite bytter 5000 jern mot 5000 leire. Så vidt jeg så var det flere andre spillere som gjorde det samme. Noe koster det jo å oppgradere brakker også.
 

thooht

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
I tilfelle du hadde glemt det, så er dette v2.no og ikke w20.net. Desuten er det ikke noe problem at en spiller i Elite bytter 5000 jern mot 5000 leire. Så vidt jeg så var det flere andre spillere som gjorde det samme. Noe koster det jo å oppgradere brakker også.

wow, 25634 30329 11535 för lvl 22 barrack, det kostar inte mycket alltså , om man har många byar ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, artig at du skulle nevne han jeg sitter kontovakt for og som jeg kanskje vet litt bedre hva driver med enn du gjør mr? ;)

men nei stemmer, alle er n00bs og du eier verden. Hvorfor gidder vi spille egentlig? Vi kommer bare til å drukne i klager fra error, uansett. Og Error er jo stammen som er så flinke og sterke at de tar inn spilerne vi sier nei til, og likevel føler det er på sin plass og kalle alle andre idioter og poenghorer. :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, artig at du skulle nevne han jeg sitter kontovakt for og som jeg kanskje vet litt bedre hva driver med enn du gjør mr? ;)

men nei stemmer, alle er n00bs og du eier verden. Hvorfor gidder vi spille egentlig? Vi kommer bare til å drukne i klager fra error, uansett. Og Error er jo stammen som er så flinke og sterke at de tar inn spilerne vi sier nei til, og likevel føler det er på sin plass og kalle alle andre idioter og poenghorer. :)
Jeg sier ikke at jeg er utrolig fantastisk, for det er jeg ikke.
Og hvorfor du snakker om Error skjønner jeg virkelig ikke, Error har ingen som helst relevans med denne tråden.
Skal vi prøve å holde oss littegranne til emnet?
Har du ingen katapulter eller rambukker? Såvidt jeg vet koster det masse leire.

Hadde vel sånn 200 rambukker i går kveld. Hvis dere overskudd i leire på grunn av rare farmer tok jeg feil, men det tviler jeg på.

Forresten, av de 41 byene Elite har tatt er 12 under 1k poeng, og nesten halvparten forlatte byer.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Tørr du virkelig si at du har 200 rams LOL om det forteller oss om resten av dine tropper. SÅ sier det litt om horing, kan du ikke bare drite i om noen er poenghorer er jo bra for alle andre som ikke er det. Blir fine byer for oss.
 

DeletedUser

Guest
Tørr du virkelig si at du har 200 rams LOL om det forteller oss om resten av dine tropper. SÅ sier det litt om horing, kan du ikke bare drite i om noen er poenghorer er jo bra for alle andre som ikke er det. Blir fine byer for oss.

Sånn ca 200, ja. Bortsett fra noen ekstra til fakes er ikke det nødvendig med mer enn 219 i en O by.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, har ikke det enda :p
Gikk på en liten smell, men har 2 før 24 timer har gått ;)
Men poenget er det samme, trenger man ikke mer enn 219 i en O trenger man ihvertfall ikke flere i en mixet by :p
 
Reaksjonspoeng
3
Hadde vel sånn 200 rambukker i går kveld. Hvis dere overskudd i leire på grunn av rare farmer tok jeg feil, men det tviler jeg på.

Poenget mitt er at du brukte kanskje leire på de rambukkene?
Hva vet vel jeg. :confused:
Kanskje du har en hemmelig måte å lage rambukker på uten å bruke leire.
 

DeletedUser

Guest
Hvis jeg forstår deg rett, så har du spionert på ett medlem av Elite og deretter selvsikkert sagt på forumet at stammen Elite (bestående av 74 medlemmer) er poenghorer.

Jeg synes ikke selv at Elite er den beste stammen, men påstanden din var en hysterisk morsom overdrivelse. :p Dessuten, det skal ganske mye til for å ligge øverst på rankingen.
 

DeletedUser

Guest
Hvis jeg forstår deg rett, så har du spionert på ett medlem av Elite og deretter selvsikkert sagt på forumet at stammen Elite (bestående av 74 medlemmer) er poenghorer.

Jeg synes ikke selv at Elite er den beste stammen, men påstanden din var en hysterisk morsom overdrivelse. :p Dessuten, det skal ganske mye til for å ligge øverst på rankingen.

Kreves ikke en dritt å være høy på ranking så tidlig. Ikke på verden 1 heller, for den saks skyld.

Med tanke på at halvparten av byene de har tatt har vært forlatt, en fjerdedel under 1k poeng, at de har 6 allianser og IAPs så har de ihvertfall ikke peiling. Kanskje noen av dem er gode spillere på feil plass, men det virker ikke som om det er så mange av dem.

Poenget mitt er at du brukte kanskje leire på de rambukkene?
Hva vet vel jeg. :confused:
Kanskje du har en hemmelig måte å lage rambukker på uten å bruke leire.

Bruker leire på spyd og, men de fleste folkene som driver og handler til seg leire gjør det fordi de bare bygger og ikke lager tropper.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Så da må jeg spørre hvor er de god spillere? Finnes de har du sett NOEN. Jeg hører lite om at faktisk noen fra error har såpass resåekt for noen andre enn seg selv å faktisk kan si at jo den (spilleren) virker god.. p.s propaganda er litt mere enn bare å si at alle er dårlige:)
 

DeletedUser

Guest
Så da må jeg spørre hvor er de god spillere? Finnes de har du sett NOEN. Jeg hører lite om at faktisk noen fra error har såpass resåekt for noen andre enn seg selv å faktisk kan si at jo den (spilleren) virker god.. p.s propaganda er litt mere enn bare å si at alle er dårlige:)

Jeg er skuffet over at jeg må si at Error ikke har noen som helst relevans til denne tråden. Hvis dere er så fanatisk opptatte av Error og hvor dumme de er kan dere heller poste om det et annet sted.
 
Topp